دعاهای مشکل گشای قوی و مجرب

دعای گشایش بخت فوری در احادیث❤️سوره احزاب برای ازدواج دختر

dua-Marriage-min دعای گشایش بخت فوری در احادیث❤️سوره احزاب برای ازدواج دختر

ایا از سوی معصومین دعای گشایش بخت فوری توصیه شده‌است؟ خواندن، نوشتن و نگهداری دعا برای گشایش بخت از جمله توصیه‌هایی است که در سخنان معصومین آمده‌است. راویات و سوره‌هایی در قرآن نیز اشاره به این موضوع دارند و البته که برای این امر مقدس صرفا یک دعا کارساز نخواهد بود و این توصیه‌ها صرفا جهت ورود خیر و برکت و تسهیل آن است.

در کنار این ادعیه صدها و هزاران توصیه دیگر از جانب معصومین وارد شده‌است که بایستی در اولویت قرار گیرد. در این مقاله در مورد سوره مبارکه احزاب که توصیه‌شده‌ترین دعا برای گشایش بخت دختر مجرد می‌باشد و نحوه صحیح نوشتن سوره احزاب برای ازدواج توضیحاتی بیان شده‌است، همچنین دیگر خواص سوره ی احزاب برای خواستگار و ازدواج جوانان نیز بیان شده تا همراهان عزیز شرف‌آنلاین از فواید این دعای بخت گشایی قوی آگاه شوند. در انتهای مقاله نیز دیگر ادعیه در این زمینه معرفی گردیده‌است.

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره کوتاه درمورد سوره احزاب (قویترین دعا برای گشایش بخت)

در لغت کلمه احزاب (Parties) به معنی گروه و دسته می‌باشد. احزاب و قبایل عرب که برای نابود کردن و از بین بردن اسلام باهم متحد شده بودند شهر مدینه را محاصره کردند و قصد حمله را داشتند که این امر موجب به وجود آمدن جنگ معروف خندق و نزول سوره احزاب شد. واکنش مسلمانان در قبال این حادثه و سرانجام کارشان در آیات (٩ تا ٢٧) بیان شده‌است. این سوره از سوره های مدنی قرآن است که 73 آیه دارد. در محتوای این سوره به:

1- پرستش و پیروی از خدا و پیروی نکردن از کافران

2- قوانین دوره جاهلیت (مثل پسرخواندگی و ظِهار)

3- وظیفه‌هایی که همسران پیامبر داشتند

4- شکست کفار در جنگ با مسلمانان

5- حجاب

6- معاد

7- و ماجرای ازدواج پیامبر (ص) اشاره شده‌است که باعث معروف شدن این دعای گشایش بخت دختر و استفاده از فواید سوره ی احزاب برای ازدواج دختر شده‌است.

اما سوره احزاب برای چی خوبه؟

* پیامبر (ص) درباره با قرائت سوره احزاب فرموده‌اند:

هر کس بتواند سوره احزاب را بخواند و به خانواده خود هم آموزش بدهد از عذاب قبر در امان خواهد بود. (مجمع البیان، ج 8، ص115)

* همچنین امام صادق علیه السلام می‌فرمایند:

اگر کسی این دعا را زیاد در روز بخواند در قیامت در کنار پیامبر (ص) خواهد بود. (ثواب الاعمال، ص 110)

* همچنین درمورد برآورده شدن حاجت، عبدالله بن مغیزه بیان می‌کند که از امام رضا شنیده‌است:

علاوه بر تاثیر زیاد این دعا برای گشایش بخت فوری خواندن این دعا برای براورده شدن حاجات نیز موثر است به طوری که هرکس در نماز صبح و مغرب پیش از آن‌که برخیزد یا با کسی سخن بگوید آیه 56 سوره احزاب (ان الله و ملائکه…) را قرائت کند و بعد بگوید: اللهم صل علی محمد النبی و ذریته خداوند هفتاد حاجت او را در دنیا و سی حاجت را در اخرت برآورده خواهد کرد.

سفارش به تهیه این دعا برای گشایش بخت نیز بسیار است و روایت و تفاسیر معتبری از ائمه و معصومین در کتاب‌های مختلف درمورد استفاده از این دعا برای گشایش بخت وجود دارد. نوشتن سوره احزاب برای گشایش بخت برروی پوست آهو بسیار سفارش شده و معروف است. البته باید به این نکته توجه داشت که شاید موانعی و سخت‌گیری‌هایی از خانواده‌ها و خود افراد باعث بروز مشکلات و تاخیر در امر ازدواج می‌شود که اول از همه باید این مشکلات را برطرف کرد و بعد به دنبال یک دعای گشایش بخت مانند نوشتن سوره احزاب برای ازدواج بود.

کتاب قرآن و گشایش بخت با آن
12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره بهترین  و معتربترین دعا برای گشایش بخت: سوره احزاب

خواص سوره احزاب برای ازدواج و زیاد شدن خواستگار بسیار مورد تاکید است. از جمله خواص سوره احزاب می‌توان به گشایش بخت و تسریع امر ازدواج دختران جوان و مجرد اشاره کرد. سوره احزاب برای زیاد شدن خواستگار و گشایش بخت از معتبرترین توصیه‌ها و روایات نقل شده از زبان پیامبر (ص) و امام صادق (ع) است. در مورد فواید استفاده از سوره احزاب برای ازدواج دختر روایات زیر از ائمه بیان شده‌است.

ازدواج سریع و موفق با کتاب

پیامبر (ص) در مورد خاصیت ویژه این دعا برای گشایش بخت می‌فرمایند:

اگر این دعا با رعایت آداب برروی پوست آهو نگارده شود و درون یک ظرف شیشه‌ای یا کوزه در منزل نگهداری شود خواستگاران برای آن دختر و خواهران و بستگانش که در آن خانه هستند زیاد خواهد شد هرچند که آن خانواده نیازمند و محتاج باشند. (تفسیرالبرهان، ج4، ص407)

به فرموده امام صادق (ع) در مورد خواص این دعای گشایش بخت:

اگر دختری موفق به ازدواج نشده‌است این سوره را با رعایت آداب بر پوست آهو بنویسد و درون یک قوطی سربسته در خانه پنهان نماید. با کمک خدا بخت دختر باز خواهد شد و می‌تواند از این دعا برای گشایش بخت خود استفاده کند و نه برای یک دختر بلکه برای تمام دختران آن خانه موثر خواهد بود و این یکی از معتبرترین خواص این دعای گشایش بخت فوری و قوی است. (تفسیر اهل بیت علیهم السلام ج۱۲، ص۸-البرهان)

با توجه به این‌که درمورد فواید این دعا روایت مستقیم از زبان امام صادق (ع) و حضرت محمد (ص) و دیگر علما بیان شده‌است می‌توان نتیجه گرفت این دعا، بهترین دعای گشایش بخت فوری است و قطعا نوشتن سوره ی احزاب برای ازدواج دختر تاثیر زیادی بر سرعت بخشیدن به امر ازدواج خواهد داشت و نه تنها این دعا برای گشایش بخت دختران مفید است بلکه باعث افزایش میل و رغبت پسران به ازدواج با آن‌ها نیز خواهدشد. (طلب منه التزویج لبناته و اخواته وسائر اقربائه)

اما طبق احادیث سوره احزاب بایستی برروی پوست آهو نوشته شود و آداب آن کاملا رعایت شود تا از خواص این دعا برای گشایش بخت دختر بهتر نتیجه بگیریم. مجموعه شرف‌آنلاین تلاش نموده تا با درج سوره احزاب بر روی پوست آهو و رعایت تمام آداب نوشتاری در ساعات توصیه شده و توسط اساتید با تجربه این محصول را در اختیار شما بگذارد تا از خواص ویژه این دعا برای گشایش بخت بهره ببرید. (برای خرید سوره احزاب روی پوست آهو کلیک کنید)

محصول ویژه شرف آنلاین: سوره احزاب برای ازدواج روی پوست آهو

مجموعه شرف آنلاین باتوجه به درخواست‌های زیاد مشتریان عزیز محصول دعا برای گشایش بخت را مطابق با جزئیات روایات وارد شده از پیامبر (ص) و امام صادق (ع) آماده نموده است. این محصول شامل یک عدد پوست آهوی اصل می‌باشد که بر روی آن سوره مبارکه احزاب در ساعات سعد و توسط نویسنده مجرب نوشته شده‌است که باید در یک ظرف (مانند ظرف شیشه‌ای یا کوزه) قرار داده و در خانه نگهداری گردد و نیازی به همراه داشتن آن نمی‌باشد.

پوست استفاده شده در این محصول کامل اصل و طبیعی بوده و با ضمانت اصالت پوست آهو توسط نویسنده مجرب تهیه گردیده‌است (برخلاف دیگر موارد که به صورت چاپی و بر روی کاغذ هستند) قیمت این محصول ویژه با توجه به تهیه تعداد نسبتا زیادی از آن و ارتباط بی واسطه با نویسندگان مجرب و تهیه‌کنندگان پوست آهو بسیار مناسب تعیین گردیده‌است تا تمام افرادی که توانایی نوشتن سوره احزاب برای ازدواج را ندارند و تمایل به داشتن سوره احزاب روی پوست آهو و استفاده از فواید این دعا برای گشایش بخت را دارند توانایی خرید آن را داشته باشند.

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره آداب مخصوص نوشتن سوره احزاب برای گشایش بخت

طبق سخنان ائمه جهت استفاده ازین دعای گشایش بخت فوری بایستی این سوره را بر روی پوست آهو نوشت و درون یک ظرف شیشه ای یا کوزه و در منزل نگهداری کرد و نیازی نیست که مانند بعضی دعاها و حرزها مثل دعای حرز امام جواد (ع) همیشه همراه خود داشته باشیم. ابتدا درمورد استفاده ازین دعا برای گشایش بخت باید به نکات زیر توجه داشته باشید و از آنها دوری کنید تا از فواید این سوره به لطف خدا بهره‌مند شوید:

1- بددهنی

2- نیت‌های شوم

3- ترک بخشش و صدقه

4- ناامیدی به اجابت دعا

5- قلب ناپاک و وجود کینه و نفرت

6- نخواندن و قضا شدن نمازهای واجب

7- دوری از هرزگی در رفتار و اخلاق جهت نتیجه بهتر گرفتن از خواص این دعای گشایش بخت (روایت امام سجاد علیه السلام در کتاب شریف معانی الاخبار شیخ صدوق). البته در هر صورت شما نباید از رحمت خداوند ناامید شوید و بدانید تنها اوست که تشخیص می‌دهد چه چیزی به صلاح ماست.

کپی و پرینت گرفتن متن سوره احزاب برای ازدواج مشکلی ندارد ولی نوشتن دستی این دعا برای گشایش بخت دختر تاثیر بهتر و بیشتری دارد و آنچه در روایات آمده است نوشتن سوره احزاب برای گشایش بخت روی پوست آهو است نه چاپ آن. در پاسخ به این سوال که آیا می‌شود آن را فقط خواند باید بگوییم اگر کسی آن را بخواند اشکال ندارد و خیر است ولی نوشتن سوره احزاب مطابق آداب توصیه معصومین می‌باشد.

حلقه های ازدواج به کمک دعا قرآن
در خصوص نحوه صحیح نوشتن سوره احزاب برای ازدواج باید به نکات زیر توجه داشت تا بتوان از خواص ویژه این دعا برای گشایش بخت بیشترین استفاده را ببریم:

1- ابتدا باید توجه داشت که نوشتن در ساعات سعد باشد. (نبایستی در ساعات قمر در عقرب نوشته شود که این مورد کاملا از سوی شرف آنلاین رعایت می‌شود.)

2- هنگام نوشتن این دعا برای گشایش بخت بهتر است رو به قبله نشسته و وضو داشت.

3- روی پوست آهو کتابت شود.

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره دیگر ادعیه توصیه شده برای گشایش بخت

سوره احزاب قویترین دعا برای گشایش بخت می‌باشد و توصیه‌های بسیاری شده‌است. با توجه به روایات بیان شده از بزرگان دین اسلام و ائمه می‌توان به این نتیجه رسید که نوشتن سوره احزاب برای ازدواج بسیار مفید است. علاوه بر نوشتن سوره احزاب برای گشایش بخت دعاهای دیگری نیز وجود دارد که به بیان بزرگان برای مزدوج شدن مفید هستند.

سوره فاتحه الکتاب و سوره یس

امام علی(ع) در مورد کسانی که مشتاق ازدواج هستند چنین فرموده‌اند: باید ابتدا دو رکعت نماز بخواند و در هر رکعت سوره فاتحه الکتاب و سوره یس را قرائت کند، وقتی که نماز تمام شد، بعد از ستایش و ثنای پروردگار بگوید:

دعای معتبر جهت مزدوج شدنسوره فرقان آیه 74

از آیت الله بهجت خواستند تا یک دعا گشایش بخت دختر مجرد معرفی کند. ایشان در جواب این دعا برای گشایش بخت را معرفی کردند: آیه «رَبّنا هَبْ لَنا مِنْ أَزْواجِنا وَ ذُرِّیّاتِنا قُرّهَ(تَ) أَعْیُنٍ وَ اجْعَلْنا لِلْمُتّقینَ إِمامًا»(سوره فرقان آیه 74).

ایت الله بهجت دستور دیگری جهت گشایش بخت دختر مجرد نیز بیان کرده‌اند:
نماز جعفر طیار بخواند و سپس دعایی که در کتاب زادالعماد مجلسی آمده که در این هنگام خوانده شود بخواند و بعد از آن سر به سجده بگذارد و گریه کند هر چند که اندک باشد و در همین هنگام حاجت خود را طلب کند و این کار را تا براورده شده حاجت خود ادامه دهد.

سوره طه

1- از پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله وسلم نقل شده: هر کس هنگام خواستگاری رفتن سوره طه را بنویسد و درون پارچه سبزی قرار دهد، خواستگاری نتیجه خوبی خواهد داشت و به حاجتش میرسد. (تفسیر البرهان ج3 ص696)

چگونه به کمک دعای قرآنی ازدواج کنید

2- امام صادق علیه السلام نیز در روایات خود سوره طه را به عنوان یک دعا برای گشایش بخت معرفی کرده‌اند و فواید این دعای گشایش بخت فوری نیز بسیار است. ایشان فرموده‌اند: هر کس که خواستگاری ندارد یا به او جواب منفی می‌دهند سوره طه را بنویسد و بشوید و با آب آن صورت خود را خیس کند، ازدواج او سهل و آسان خواهد شد. همچنین روایات بسیاری وجود دارد که سوره طه را به عنوان یک دعای گشایش بخت دختر توصیه می‌کند از جمله ایات 131 و 132 سوره طه که تایید می‌کند این دعا برای جوانان بسیار موثر می‌باشد.

دعای توصیه شده از امام علی (ع)

در کتاب طب الائمه (ع) از امام علی (ع) نقل شده‌است که شخصی نزد امام آمد و از وجود سحر در بخت خو گلایه کرد، حضرت فرمودند: این جملات را بنویس و همراه خود داشته باش تا از این سحر درامان باشی : «بسم الله و باالله بسم الله و ما شاء الله، بسم الله و لا حول و لا قوّه إلاّ بالله» .

و آیات 81 و 82 از سوره یونس: « قال موسی ما جئتم به السحر إنّ الله سیبطله إنّ الله لا یصلح عمل المفسدین و یحقّ الله الحقّ بکلماته ولو کره المجرمون». آیات 27 تا 46 سوره نازعات: « ءأنتم أشدّ خلقاً أم السماء بناها رفع سمکها فسوّاها» نوشته شود. در ادامه آن آیات 118 تا 122 سوره اعراف: «فوقع الحقّ و بطل ما کانوا یعملون فغلبوا هنالک و انقلبوا صاغرین و ألقی السحره(تَ) ساجدین، قالوا آمنّا بربّ العالمین ربّ موسی و هارون» نوشته شود. (بحار الأنوار، علامه المجلسی، 110 جلد، مؤسسه الوفاء، بیروت لبنان، 1404 ه. ق، ج 92، ص 124 و 127 )

آیه 24 سوره قصص

خواندن آیه 24 سوره قصص نیز بعنوان یک دعا برای گشایش بخت توصیه شده‌است. قرآن کریم اشاره می‌کند وقتی حضرت موسی گرسنه و تنها و بی سر پناه این دعا را خواند به عنایت پروردگار شعیب دختر خود را به دنبال او فرستاد و ازان پس داماد آن خانواده شد: «رَبِ ِانّی لِما اَنزَلتَ اِلیَّ مِن خَیرٍ فَقیر»

دعای یستشیر

از آیت الله شوشتری بیان شده‌است که: دعای یستشیر را 40 روز بخوانید بعد از نماز صبح و به معنی آن دقت کنید که این دعا برای گشایش بخت بسیار موثر می‌باشد.

در نهایت با توجه به روایات و احادیثی که از ائمه بیان شد می‌توان به این نتیجه رسید که نوشتن سوره ی احزاب برای ازدواج بسیار مفید است و می‌توان از فواید این دعا برای گشایش بخت جوانان و دخترها بهره برد. هرچند دعاهای دیگری نیز توصیه شده ولی تهیه سوره احزاب برای ازدواج سفارش فراوانی از پیامبر (ص) و امام صادق (ع) شده‌است تا جوانان بتوانند از فواید این دعا برای ازدواج استفاده کنند و زندگی راحتی را در پناه قرآن شروع کنند.

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره دعای حرز امام جواد برای ازدواج

برای مطالعه توضیحات مربوط به دعای حرز امام جواد برای ازدواج کلیک کنید. همچنین برای مطالعه دیگر خواص حرز امام جواد به لینک مزبور مراجعه نمایید.

امکان آشنایی با یکدیگر در بخش نظرات به هیچ عنوان وجود ندارد لذا خواهشمندیم در بخش نظرات از معرفی خود بپرهیزید و شماره تماس خود را جهت آشنایی درج نکنید چرا که این نظرات تایید نخواهند شد. صرفا اگر راهکار اخلاقی، رفتاری یا مذهبی دارید یا صاحب تجربه ارزشمندی هستید بیان نمایید تا دیگران استفاده کنند.

به این صفحه امتیاز دهید. از شما سپاسگذاریم

854 دیدگاه در “دعای گشایش بخت فوری در احادیث❤️سوره احزاب برای ازدواج دختر

  1. محمد گفت:

    با دل های پاک و نورانیتون برا ازدواج کردن من هم دعا کنید. خیلی دوست دارم مورد ازدواج برام مهیا بشه

    1. یاس گفت:

      سلام آقا محمد اهل کجایی چند سالته

  2. نادر گفت:

    دخترا به حرف دیگران توجه نکنید که بهتون میگن سنت کمه فعلا وقت داری از هجده به بعد ازدواج کنید. هرچه زود تر بهتر با با لا رفتن سن خواستگار کمتر میشه. اینو اویزون گوشت کن. تو یه سنی کلی خواستگار داری جو نگیرد. با انتخاب درست شوهر کن.

  3. لیلا گفت:

    سلام. فرقی میکنه که خودمون سوره را روی پوست آهو بنویسیم و یا نوشته شده و آمادش و بخریم؟

    1. ع .و گفت:

      سلام پوست آهو از کجا پیدا کنیم اخه

    2. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      به لینک سوره احزاب روی پوست آهو مراجعه بفرمایید.

    3. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      خودتون هم میتونید روی پوست آهو با رعایت اداب بنویسید.

    4. دختر آذر گفت:

      سلام دوستان
      به امید گره گشایی از کار همه.
      دخترمجرد ۲۷ ساله هستم دانشجو ام
      طبق گفته اطرافیانم
      زیبا خوش اخلاق خوش استایل نماز میخوانم ولی چادری و محجبه نیستم.
      متولد آذرماه هستم و اولویت اولم برای ازدواج صداقت و پاک دامنی پسر هست…نه که مهم نیست شاغل باشد یا نه …مهم است اما صداقت و چشم پاکی و اینکه خیانت نبینم مهم تر است

    5. حسین خليلي گفت:

      سلام علیکم داداش پست آهو از کجا پیدا کنم پیدا نمیشه که

    6. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      از لینک سوره احزاب روی پوست آهو می‌توانید تهیه بفرمایید.

    7. ناشناس گفت:

      برام دعا کنید منم بختم بست شده

  4. لیلا گفت:

    سلام .من ۴۱ سالمه و از بچگی دیابت دارم. تا الان خاستگار خوبی نداشتم .خیاط حرفه ای هستم و کار خیاطی انجام میدم. از سن پایین دوست داشتم ازدواج کنم ولی تا الان نشد. احساس میکنم مورد سحر و چشم زخم قرار گرفتم. لطفا برام دعا کنید

    1. سارا گفت:

      بخت همه شما بازه است،ذهن ها متاسفانه بسته شده و منعطف به ازدواج نکردن است،یک ذره امیدوارید،۸۰ درصد ناامید، خدابزرگ است، خدا دیر نمیکند، زندگی کنید با حس خوب، چه باهمسر چه بی همسر، تو هرسنی که هستی، خودش به موقعش می آید به والله، منم مجردم اما احساس تنهایی ندارم، چون خوشم با این شرایطم، تلاش میکنم برای حال خوب داشتن، هدف دارم و… خدا خیلی خوب است ذهنت را فقط آرام کن و با یقین، امید داشته باش به خواسته ات میرسی

    2. ناشناس گفت:

      شاید شرایط تو فرق بکنه
      بعضی از دخترا سر کوفت های خانواده آزارشون میده
      خیلی سخته هر کسی درک نمیکنه

  5. ناشناس گفت:

    سلام من ۴۵ سال دارم با یه آقای ۵سال آشنا بودم به بهانه عدم تفاهم رفت با یکی دیگه ازدواج کرد دلم خیلی شکسته واسم دعا کنید یه بخت و اقبال عالی نصیبم بشه

  6. حمید گفت:

    سلام من هم ۴۰ سالم هست فوق لیسانس و کار خوب دارم و آدم سالم و صادقی هستم اما شخص مورد نظرم رو برای ازدواج پیدا نمیکنم و ازدواجم جور نمیشه لطفا راهنمایی بفرمایید چطور میتونم مطمئن شم که بختمو نبستن یا برام جادو نکردن؟!

    1. ناشناس گفت:

      سلام من ۲۷ سالم است اهل همدانم موافقی بامن ازدواج کنی

    2. اوا گفت:

      سلام، خانمی هستم مجرد، ساکن شیراز ۳۹ سالم است هرچی خواستگار می آید یا خودم قبول نمیکنم یا طرف مقابل از نظر ظاهر هم هرکسی میبیند میگویند که خیلی خوشگلی از این حرفها

    3. ناشناس گفت:

      سلام جور نشدن کارت خستگی ضعف سر درد بی حوصلگی من که اینجور هستم خواستگار دارم جور نمی شود نامزد کردم بهم خورد با این که لیسانسم ولی به این اعتقاد دارم

    4. ناشناس گفت:

      سلام شما موفق شدید ازدواج کنید ؟ اگه نه من یه مورد خوب براتون سراغ دارم

    5. یا رئوف گفت:

      سلام ملاکتون رو بنویسید شاید اینجا کسی دید هم کفوتون بود

    6. ناشناس گفت:

      سلام ، شخص مورد نظرتون چه شرایطی باید داشته باشه منظورم همون ملاکتون هست؟ مثلا دختر معتقد یا دختر امروزی، شاغل باشه یا نه و….

    7. .... گفت:

      سلام من واقعا به ازدواج نیاز دارم برام دعا کنید یه خواستگار خوب گیرم بیاد و بتوانم از شر خانواده ام خلاص بشوم

    8. رباب گفت:

      سلام خوبید والله من هم به ازدواج احتیاج دارم میخواهم یک خانواده تشکیل بدهم ۳۴سالمه دیگر خسته شدم از مجردی ، انگار بختم بستند ، کسی خواستگاری نمیاد ، تو را به خدا دعایم کنید ، ان شاءالله همه پسرهای مجرد و دختر های مجرد ،خوشبخت بشوند و بروند سرخانه و زندگیشان

    9. ابراهیم گفت:

      حتما باید رو پوست اهو نوشته بشه؟ روی کاغذ معمولی نمیشه؟؟

    10. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      بله سوره احزاب را سفارش کرده اند روی پوست آهو باشد ولی دیگر ادعیه هم وجود دارد که احتیاجی به نوشتن ندارد.

    11. مینا گفت:

      منم شرایطم مثل شماست. بد نیست باهم آشنا بشیم شاید ختم به خیر شد.

    12. ناشناس گفت:

      سلام منم شرایط شما را دارم ۲۸ سالم ولی اینقد عجله ندارم زیادمهم نیست برام اینقدم ناامید نیستم

    13. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      امکان تشخیص نداریم اما اگر حس میکنید مورد سحر و جادو قرار گرفته اید میتوانید حرز امام جواد (ع) تهیه بفرمایید.

    14. تنها گفت:

      سلام حالم خیلی بده دلم بدجور شکسته تو رو خدا برام دعا کنید من ۱۸ سالمه هیچی کم ندارم هم خوشگلم هم خوش اخلاق اما از نظر خانواده گاهی وقت ها خجالت میکشم اما به این وجود کلی خواستگار خوب داشتم با یکیشون چهار ماه نامزد کردم بعدش گذاشت رفت حتی خدافظی هم نکرد اون اقا ۱۳ سال از من بزرگ تر بود اصلا به هم نمیومدیم عین پدر و دختر بودیم اما من دوستش داشتم حتی الانم عاشقشم همش برای داشتنش دعا میکنم اما حتی من رو بلاک کرده من ادم صاف و ساده ای هستم دو رویی بلد نبودم برام دعا کنید قلبم بدجور درد میکنه هیشگی درکم نمیکنه😭😭🖤

  7. ناشناس گفت:

    سلام منم خونه موندم همه دوستام رفتن فقط من موندم تورو خدا برام دعا کنید من ۱۷ سالمه میترسم سنم بالا تر بره بازم بمونم مادرم بخاطری ک من ناراحت نشم دلداری میده میگه درس بخون ولی علاقه ای ندارم

    1. ناشناس گفت:

      سلام
      علاقمند به ازدواج هستید ؟
      از کدام شهر ؟

    2. آرزو گفت:

      سلام من دنبال یک فرد خوب برازندگی هستم ۴۴ سالم هست ولی نمیدانم چرا هرکسی می آید خواستگاری سرانجام نمیرسد برای همین تا حالا ازدواج نکردم از حرز امام جواد نیز استفاده کردم

    3. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      حرز امام جواد برای دفع طلسم است. برای افزایش تعداد خواستگاران میتوانید از سوره احزاب روی پوست آهو استفاده کنید.

    4. زهرا گفت:

      من ۳۸ سالمه و هنوز ازدواج نکردم اما به اندازه شما نمیترسم

    5. ناشناس گفت:

      سلام به همه من از سال چهارم دبیرستان تا الان دروغ نباشد اندازه موهای سرم خواستگار داشتم ولی نشد که بشود من هم دیگر بی تفاوت شدم قبلاً خیلی خودم را اذیت میکردم ولی الان دیگر فرقی به حالم ندارد جور نشدن این مورد از تنهایی بیشتر خسته ام کرده

    6. 😔😔😔😔😶 گفت:

      سلام همه مشکلات از خانواده بلند میشه تا طبق خواسته ها اونها پیش میریم معلومه که نمیاد خودمونم که طوری شده به همه شک داریم قبلا اقوام باهم خوب بودند ولی الان همه از هم دورند و به هیچ وجه نمیگذارند پسرهاشون از فامیل بگیرند حالا بگذریم یعنی این دعا رو پوست آهو رو ازکجا پیدا کنیم کمی حالمون خرابتره این سختیها دیگه چیه پس چرا بقیه بدون دعا شوهر میکنند به ما که میرسه اینجوری میگید من میخوام مثل بقیه خودش بیاد که نمیدونم هرکی زشت انتخاب میشه ولی من هیچ نمیاد بعضیها میگن طلسم و باطل نمیشه اینم یک گل دیگه که من بگیرم سرم مگه من چکار کردم بخدا نماز و روزه ام هم میخونم قرآن هم میخونم ولی انگار هر جا میرم دیده نمیشم پس اون خدایی که من ازش کمک میخوام چرا جوابم نمیده من فقط خدا رو باور دارم حوصله حرز و پوست آهو هم ندارم تازه تا حالا کی سوره رو نوشته رو پوست آهو جواب داده؟؟

    7. تینا گفت:

      از نظر من سنی که برای ازدواج مناسبه ۲۰ تا ۲۵ اعتماد به نفس خودت از دست چون تو تو سن ۱۷ تازه اوج جوونیته عقلت اونقدری نمیکشه که بخوای ازدواج کنی

    8. م من گفت:

      سلام من خیلی خواستگار دارم اما نمیشود یعنی بختم بسته است

    9. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      ممکن است دلایل دیگری داشته باشد. اگر فکر میکنید بخت تان بسته شده می‌توانید از حرز امام جواد (ع) استفاده نمایید.

    10. ناشناس گفت:

      خیلی سنت برا ازدواج پایینه

  8. عاطی گفت:

    من الان ۱۸ سالمه و همه دوستام رفتن و من هنوز دریغ از یک خواستگار برام دعا کنید

    1. ل گفت:

      سلام برای کدوم شهری

    2. هلنا گفت:

      من هجده سالمه ادم مورد علاقه ام رو میخوام

    3. ناشناس گفت:

      منم مجردم

    4. بهار گفت:

      من۳۲سالمه چی بگم☹️

    5. ناشناس گفت:

      منم همینطور یا خواستگار نمیاد یا میادم به درد من نمیخوره روز به روزم سنم میره بالا

    6. نرگس گفت:

      مال منم همه توی سن رفتن وقت من موندم

  9. نرگس گفت:

    سلام بخشید من از قرآن خون پرسیدم سوره احزاب توی کاغذ نوشتم توی پارچه جای تاریک قایم کردم خود خانوم قرآن خون گفت یعنی درست چون گذاشته ام چند ماهی شد ولی هیچ کس نیامد موندم چیکاری کنم

    1. نشناس گفت:

      هرچه خدا بخواهد همان میشود

    2. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      طبق حدیث باید روی پوست آهو نوشته شود و در ظرف درب بسته درون منزل نگهداری گردد.

  10. نرگس گفت:

    سلام من ۱۸ساله هستم میدونم سن کمی خیلی دلم میخواد ازدواج کنم چون اصلا تا حالا واسه ام خواستگار نیومده به خدا طاقتم کم شده خسته شدم از تنهاییم حتی یک بار عاشق شدم نابود شدم دلم میخواد هر چه زودتر ازدواج کنم تو خدا 😭 واسم دعا کنید یه نفر بیاد خواستگاریم با این بیماری دارم قبول کن تو خدا واسم دعا کنید چون من فقط تو خانواده مامانم و بابام من موندم مجرد خیلی دلم میخواد ازدواج کنم 😭 😔 😔 😔 😔 این قدر از خدا دلگیرم این قدر از خانواده ام بدم میاد همش گیر یا من کلفت گیر آوردن بیشتر دارم عذاب تو خانواده میکشم

    1. ناشناس گفت:

      سلام به همه ی شما عزیزان توصیه می کنم دعای توسل بخونید و ائمه اطهار را واسطه قرار بدهید به خدا قسم در حق هر کسی دعا کنند خداوند مهربان اجابت می کند انشاالله که همه ی جوانها خوشبخت و عاقب بخیر شوند

    2. ناشناس گفت:

      سلام تو که سنت زیاد نیست پس من چی ۳۲ سالمه هر چی میان یکی ازیکی بدتر. واقعیت اگر استقلال می‌داشتم هم زود ازدواج میکردم هم ازدواج کردن و نکردن این قدر آزار دهنده برام نبود. من ساکن شهر هم نیستم موقعیت ها کمن شما که اوضاعت بهتره. به خدا توکل کن و بدون سنت زیاد نیست زندگیت با این فکر داغون نکن من تا قبلاً از اینکه حجمه ها مجردی اون ازدواج کرده تو این هستی طلسمت کردن نگفته بودن شاد بودم الان روحیم ضعیف شده . از من به تو نصیحت که از آدم های منفی دور باش و امیدت ازدست نده

    3. ناشناس گفت:

      صبر داشته باشه میشه تو کلفت نیستی همینطور فکر میکنی دعا کن ازدواج میکنی بخیر تو باشه

    4. حسین گفت:

      سلام من میخواهم به شما بگویم من وضع مالی خوبی دارم خونه دو طبقه دارم ماشین هم دارم دوست دارم با تو که خیلی دوست داری ازدواج بکنی ازدواج بکنم به این شماره پیام بده عزیزم [censored]

    5. ش لرستان گفت:

      سلام‌ من ۲۶ سالم است یک بار طلاق گرفتم الان هم خیلی تنها هستم به یک همدم نیاز دارم

    6. ناشناس گفت:

      سلام ، ۴۱ سالمه کارمند ، دارای مدرک ارشد ، خانه ، ماشین ، خواهرم همینطور ولی همچنان خانه پدر هستیم ، چله زیارت عاشورا ، حدیث کسا ، چله صلوات برای شهدا و … خواندم اما دریغ از‌حتی یه خواستگار متوسط
      واقعا چرا بعضی ها بدون هیچ مشکلی خداوند بختشون رو باز می کنه ولی بعضی های دیگه همچنان چشم انتظار

    7. امیر گفت:

      سلام انشالله درست میشه ناامید نشو ببخشید شما کدوم شهری ؟

    8. ناشناس گفت:

      محل تردد خودتون عوض کنید تو جمع های جدید وارد بشید حتما اشخاصی هستند که شما رو برای زندگی بخوان

    9. ناشناس گفت:

      ازدواج چیه اونایی که ازدواج کردن طلاق میگیرن برو خدا رو شکر کن که خیلی دوستت داره نزاشته که اذیت بشی دلت بشکنه

    10. ناشناس گفت:

      دردعای دست نماز بخوانید اللهم الرزقنا زوجا صالحا
      سوره زخرف همراه داشته باشید بنویسید و با چسب کامل بپوشانید همیشه همراهتان باشد انشاالله حاجت روا میشوید

    11. فاطیما گفت:

      من و یک آقایی هشت ساله همدیگه رو دوست داریم ولی خانواده ی من ناراضی هستن چون اولا از من خیلی بزرگتر و اهل تسنن هستن . ولی ما قصدمون ازدواج هست. دعایی هست برای رسیدن یک مورد خاص؟

  11. Alone گفت:

    سلام منم قصد ازدواج دارم ولی خواستگار نمیاد یا هم اونی که می‌خوام نیست
    برام دعا کنید 🙏🏻
    انشالله که همگی عاقبت بخیر بشن و ازدواج کنند

  12. سرباز امام گفت:

    سلام. من هجده سالمه، واقعا نمیدونم چیکار کنم، میدونم زوده ولی بیشتریا رفتن من اصن نه شغلی دارم خیلیه حتی کلام بیجا تومجازی با نامحرم ندارم، من حتی حاضرم حالا حالاها ازدواج نکنم ولی دوستی همجنس خودم باشه. میدونم، با دعا کردن فقط نمیشه یا فقط باور و ایمان قلبی باید با عمل ولی وقتی همش تو خونه باشی بری بیرون سر پایین بری و بیای به هرحال پیشنهاد میدم دعای معراج بخونید البته خوب حس خوب رو اگه منتقل میشه بهتون بخونید بهتره دیگه برای هرخواسته ای گره ای درمانش رو من ایه الکرسی میبینم. از خوندنش خوشحال میشم و انرژی میگیرم، در اخر اگر که تنها هستید با امام زمانتون صحبت کنید، به حق محمد و ال محمد حاجتاتون براورده شه الهی امین اللهم عجل لولیک فرج
    درپناه حق

    1. ناشناس گفت:

      دلت خوشه واقعا دخترای ۴۰ ساله همه موندن تو تو ۱۸ سالگی هول ورت داشته

    2. ناشناس گفت:

      خیلیییی درد بزرگیه ،انقدر درخواست کار باشی از سن کم و دبستان تا الان ک سنت بالا رفته باشه ولی تا الآن هم بگن نمیزاریم ازدواج کنی، فقط بخاطر اینکه قبول نکردی بشی زن پسر عمو، پسر عموهه ازدواج کرده بچه ۱۴ساله داره ولی هنوز دنبال من هستن، خیلی برام دعا کنید، میگن طلسم جنی کردیم ازدواج نمیکنی ،دلم میسوزه واقعا ک برا خودم ولی توکلم بخداس، شاید تقدیر من اینجوری بوده که تا الان مجرد بمونم، تا دلتون بخواد چله گرفتم، زیارت رفتم و امیدم رو از دست نمیدم، هر جا میرفتم سه چهار تا خواستگار نیومد، الان اعتمادم کم شده خیلی دعام کنید خیلی

    3. ناشناس گفت:

      من ۲۴سالمه خواستگار زیاد دارم از کارمند تا خلبان و ….. ولی چون خانواده پول داری دارن اجازه ازدواج بهم نمیدن. میگن خانواده پس باید پول دار باشه. حالم از پول دار بودن داره به هم میخوره. بیشتر خواستگارام هم بخاطر پول بابام و خونه و زندگی ما میان جلو نه بخاطر خودم

  13. سمیرا گفت:

    من هم دختری ۳۵ ساله هستم با تحصیلات و زیبا و خوش قلب و خوش اخلاق ولی تاکنون فرد مورد نظرم رو برای ازدواج پیدا نکردم و امیدوارم با نوشتن سوره احزاب و دعا به یک ازدواج عالی برسم برای همتون ارزوی ازدواج عالی دارم.

    1. محمد گفت:

      کیس خوب هست خونه و زندگی همه چیز داره دنبال کیس خوب هستم براش هر حرفی میزنم با سند ارائه کیس خوب باشه هستم

    2. ناشناس گفت:

      ان شالله خوشبخت و عاقبت بخیر بشی🙏🙏

    3. زینب گفت:

      سلام من خیلی دوست دارم ازدواج کنم برام دعا کنید

    4. محمد گفت:

      منم قصد ازدواج دارم سنم ۳۰ سال است

    5. ناشناس گفت:

      سلام ممنون از لطف شما انشالله سلامت باشید

    6. مجید گفت:

      سلام ببخشید آیا می توانیم دوتا حرز همراه خود داشته باشیم

    7. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      مشکلی ندارد.

    8. زینب گفت:

      با سلام خانم ۴۰ ساله ای هستم که دو بار ازدواج کردم ولی بخت با من یار نبود به هر کی دل میبندم از دستم می‌ره و دلم می‌شکنه به هر کی میگم میگن همزاد داری و براتون دعا درست کردن لطفا راهنمایی بفرمایید ممنون

    9. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      باتوجه به توضیحات برای دفع سحر (اگر واقعا دشمنی دارید که ممکن است این مورد را انجام داده باشد) حرز امام جواد (ع) موثر است.

    10. ناشناس گفت:

      انشالله سمیرا جان به حق ١۴ معصوم ازدواج عالى نصیبتان بشود

    11. ناشناس گفت:

      سلام من ۳۴ سالمه و هر کی میات منو میپسنده ولی قسمتم جور نمیشه نمیدونم باید چیکار کنم

    12. حسین گفت:

      نماز اول وقت میخونی ؟ یا به طورکلی نماز میخونی؟

  14. سحر گفت:

    سلام و خسته نباشید دختری هستم ۳۲ ساله که از هر نظر کامل هستم هم از نظر جمال و کمال و خانه داری و هیچ نقصی ندارم ولی بختم بسته است لطفا برایم دعا کنید خدا حاجت همه رو برآورده کنه سپاس

    1. حسین گفت:

      نماز اول وقت و رعایت طهارت ظاهری ) غسل و پاکی جسم

    2. ناشناس گفت:

      سلام بنده هم ۲۳سال دارم وضع مالی متوسط تازه فارغ التحصیل شدم ولی خانواده نمیگذارند بروم سرکار میگویند فقط شغل دولتی سالم هستم اخلاقم هم خوب است با خدا همیشه پیش رفتم و هرچی که ازش خواستم بهم داده با اینکه من بنده خوبی برایش نبودم ولی خدا خدای مهربانی است اگر ازدواج کردم که چه بهتر اگر هم نکردم بهتر که عفت و عصمت خودم را نگه دارم توصیه ام به بقیه شما عزیزان مجرد همین است اگر به هر دلیل ازدواج میسر نشد پاک دامنی پیشه کنید فقط سعی کنید تو این دوره دستتان تو جیبتان باشد تا محتاج نباشید و اینکه اگر برای تان خواستگار آمد یا خواستگاری رفتید سعی کنید با عقل و منطق پیش بروید همه جوانب را بسنجید تا خدایی نکرده بعد ها منجر به طلاق نشود که الان بسیاری از خانواده از این موضوع میترسند و نمیروند خواستگاری و خیلی ها دخترای شان شوهر نمیدهند و همینطور در این اوضاع اقتصادی توقعاتتان را بیاورید پایین به خدا جشن آنچنانی و طلا و.. خوشبتی نمیاورد نیازی نیست جهیزیه کامل باشد اولا که طبق قانون و شرع بر عهده مرد هست اما طبق فرهنگ و عرف جا افتاده خانم تهیه میکند و لذا دختر خانم های عزیز نیازی نیست پدرهاتان را دچار ترس از جهیزیه کنید فقط لوازم واجب را بخرید قشنگی زندگی اینکه سایر وسایل را بعدا با کار کرد همدیگر بخرید به خدا خواهر من به خاطر چشم رو هم چشمی همه وسایل را خرید اما بعد از ۵ سال هنوز اون وسایل تو کارتن هست و اصلا ازشان استفاده نمیکند کرونا گرفته بود بهش گفتیم برو آب هویج در خانه بگیر باز هم نرفته بود آبمیوه گیری را از کارتن دربیاورد رفته بود بیرون خورده بود هیچ خانواده بد بچه اش را نمیخواهد مطمئن باشید خدا هم بیشتر از ما به مهربان هست التماس دعا انشالله همه شما ازدواج موفق داشته باشید برای ما هم دعا کنید

  15. حامد سلامات گفت:

    من برایتان دعا میکنم الحمدالله دو دختر الان ازدواج کردن براشون دعا کردم شاید با دعای من ازدواج نکردن ولی هرچه باشید دعای من بی تاثیر نبود در موفقیت آنها

    1. ناشناس گفت:

      برای من هم دعا کنید شاید درجه شما نزد خدا از ما بیشتر باشد چون خداوند یکتا و بی همتا و بی شریک است انسان ها یکسان هستند نزد خداوند فقط از نظر کردار و رفتار نزد خداوند فرق دارند

    2. ناشناس گفت:

      تو رو خدا برای منم دعا کنید. فردا قراره خواستگار بیاد دعا کنید جور بشه

    3. ز گفت:

      برا منم دعا کن

    4. ناشناس گفت:

      سلام لطفا برای بنده هم دعا کنید ممنونم

    5. Neda گفت:

      سلام دختری هستم ۳۴ ساله تحصیلات آنچنانی ندارم تا دیپلم خوندم ولی زبان ترکی استانبولی و انگلیسی مسلطم
      خواستگاران زیادی داشتم ولی قسمت نبوده برام دعا کنید
      باور کنید هیچی کم ندارم ولی از مجردی و حسِ اضافه توی منزل خیلی ازارم میده
      نه اینکه کسی بهم چیزی بگه ولی من حس میکنم اینجوریه چون مامان و بابام خیلی دوست دارن زود ازدواج کنم چون میترسن از این دنیا برن و توی این دنیای پر از گرگ تنها بمونم 🙁
      برام دعا کنید 😥
      انشالله بخت همه باز بشه 🙏🏻❤

    6. ایسان گفت:

      چطور تونستی یاد بگیری زبان ها رو

    7. الف گفت:

      سلام به عنوان یک خواهر بزرگتر توصیه میکنم که ازدواج تنهایی ها را پر نمیکند به هر قیمتی نمیشود ازدواج کرد، مطلقه شد یا بیوه شویم عزیزم.

    8. یاسمن گفت:

      خدایا خودت به دل همه نگاه کن و ازدواج موفق نصیب همه کن

    9. مهدیه گفت:

      میشه لطفا واسه من هم دعا کنید

    10. الی گفت:

      برای منم دعا کنید ممنون

    11. ماریا گفت:

      با سلام منم ۳۶ سالمه متاسفانه ازدواج نکردم، نمیدونم چرا هم کفو من نیست میان خواستگارها، التماس دعا

    12. ناشناس گفت:

      سلام، من هم سن بالا رفته و نزدیک به ۳۹ سالمه و خواهرم ۳۱ سال ، لطفا برای من و خواهرم هم دعا کنید.

    13. پدرام گفت:

      سلام من یه جوان مومن جانباز برای تو که میگی برای رضای خدا بهش پیامک بده انشاالله خوش بخت بشی گلم [censored]

    14. نرگس گفت:

      سلام میشه واسه من میشه دعا کنید ممنون میشم

  16. ژاله از کردستان گفت:

    سلام عزیزان، منم ۳۱ سالمه بهار امسال که بیاد دقیق ۲ ساله طلاق گرفتم. تا الان چند باری برام خواستگار اومده ولی دلم نخواسته و دوست نداشتم رد کردم. همه دوست دارن ازدواج کنن و خوشبخت و عاقبت بخیر بشن ولی خواهشا با کسی ازدواج کنید که از ته دل دوستش داشته باشین. بخدا توکل کنید و از ته دل بخواید باعزت نفس بلاونه آرزوی عجز و ناتوانی ایمان داشته باشید که خدا هیچوقت دیر نمیکنه. الهی همگی ازدواج خوب داشته باشن و به آرزوهاشون برسن برای من هم دعاکنید، الهی آمین یارب العالمین 🤲

    1. زهرا گفت:

      من برا همتون دعا میکنم الهی که خدا هرچی تو دلت هست خدا بهت بده

    2. مرسل گفت:

      سلام مرسل هستم ۳۰ سالم است خواستگار ندارم لطفا برایم دعا کنید

    3. حامدسلامات گفت:

      من برایتان دعا میکنم الحمدالله دو دختر الان ازدواج کردن براشون دعاکردم شاید با دعای من ازدواج نکردن ولی هرچه باشید دعای من بی تاثیر نبود در موفقیت آنها

    4. ف گفت:

      سلام برا منم دعا کنید 🙏

    5. ناشناس گفت:

      سلام انشاالله همه دختر و پسرهای مجرد همسران خوب و شایسته قسمتشان شود التماس دعا

    6. ناشنای گفت:

      التماس دعای فراوان 🙏

    7. خدیجه گفت:

      سلام برای منم دعا کنید

    8. ناشناس گفت:

      برای منم دعا کنید🙏

    9. مادر دلسوخته گفت:

      سلام من هم یک مادر هستم . دو تا پسر دارم ۳۵ و ۳۳ خیلی دوست دارن ازدواج کنن. لطفا برای ازدواجشون و برای خوشبختی و عاقبت بخیریشون دعا کنین. ممنون میشم. من هم برای سلامتی شما دعا می کنم.

    10. اتی گفت:

      سلام من هم نامزد کردم ۳ سال پیش ۱۵ روز بعد وسایلش دادم حالا حالا ها هرچی خواستگار برام میاد قسمت نمیشیم تا پایان خواستگاری میایند اما دیگه نمی آیند لطفا دعام کن هرچی زود مشکل ازدواجم حل بشه بتونم با پسر خوش اخلاق و خوبی ازدواج کنم

  17. آیسو گفت:

    سلام
    من دختر پاکدامن و مهربان و ظاهری زیبا دارم فوق لیسانس خیلی دوست دارم ازدواج کنم ولی الان ۴۰سالم شده و هنوز مجردم خواهش می کنم برای من هم دعا کنید زودتر ازدواج کنم از تنهایی خسته شدم خیلی

    1. ناشناس گفت:

      منم مثل شما ۳۶ سالمه باوجود موقعیت خوب و ظاهر خوب ولی خواستگار مناسب ندارم
      دعا کنید

    2. خلیل هستم ۴۳ دارم شغل آزاده هستم گفت:

      سلام انشاالله ازدواج میکنید من هم مجرد هستم قصد ازدواج داری

    3. حسینی گفت:

      سلام دختر خوب براتون سراغ دارم

    4. ناشناس گفت:

      سلام انشاالله ازدواج میکنید

    5. فرشاد گفت:

      انشاالله که بختت باز میشه
      همینطور ما❤

    6. آیسو گفت:

      ممنونم آقا فرشاد برای دعای خیرتان. امیدوارم خیلی زود ازدواج خوب قسمت شما هم بشود

  18. مهناز ۱۵ گفت:

    سلام دوستان ببخشید کدومتون جواب گرفتید ازین کار؟

  19. ناشناس گفت:

    سلام برای من هم دعا کنید

  20. ناشناس گفت:

    خدایا خودت کمک کن بهش برسم 😔من یه آقا پسر خیلی متشخصی رو دوس دارم ولی ایشون اصلا مطلع نیستن نمیتونمم ریسک کنم بهشون بگم میترسم دیدگاه بدی پیداکنن نسبت بهم 😔فقط از خدا میخوام مهرم رو بندازه تو دلش

    1. ناشناس گفت:

      نباید مستقیم بگی بلکه بهش محبت کن اگه آدم درستی باشه کم کم مهرت به دلش میشینه و خودش میاد اگه هم یکی دیگه رو بخواد نمیاد تو هم رهاش کن

    2. عشقم فقط کربلا گفت:

      فراموشش کن خدا بهت بهتر از اونو بده

  21. س گفت:

    هزینش خیلی زیاده رو چیز دیگه نمیشه نوست لطفا من خواستگار دارم همه چی اوکی ولی لحظه اخر همه چی خراب میشه

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      باتوجه به اینکه پوست اهو است و نگارش با دست انجام می شود قیمت اصلا بالایی ندارد میتوانید از لینک سوره احزاب روی پوست آهو قیمت و تصاویر آن را ببینید. اما همچنین در این مقاله ادعیه دیگری نیز توصیه شده است که احتیاج به خرید ندارد و میتوانید آن ها را بخوانید ان‌شاءالله نتیجه خواهید گرفت.

  22. فاطمه گفت:

    سلام تورو خدا واسه منم دعا کنید من ۳۲ سالمه از ۱۵سالگی خواستگار داشتم ولی از زمانی ک سن ازدواجم شروع شد هر کی میاد جلو به نحوی نمیشه خیلییییی خیلیییییی خسته شدم هر بار ک خبر ازدواج کسی رو میشنوم بیشتر از خودم بدم میاد اوضاع روحیم خیلی بده حتی انقدر بی انگیزه شدم ک جسمم هم داغون داره میشه تو رو خدا الان ک دارم اینا رو مینویسم دم اذان صبحه دلم خیلی شکسته دعا کنید اگه کسی در حقم کاری کرده یا مشکل دیگه ای هست ک نمیشه ازدواج کنم برطرف شه

    1. ناشناس گفت:

      سلام عزیزم منم یک دختر ۱۸ ساله هستم از مشهد که اصالتا بجنوردی هستم اگر مورد خوب و آدم چشم پاکی باشد من هم موافق ازدواج هستم اما خب متاسفانه تو شهر افراد زیاد هم را نمیشناسند حتی کسانی که قصد ازدواج دارند انشالله تو هم به مراد دلت برسی

    2. سارا گفت:

      شاید طلسم یا بستگی دارین . مشاوره هم برای درمان افسردگی و منفی بافی برید حتما .
      الان از داخل حرم امام رضا مینویسم .انشالله مشکلتون حل بشه..

    3. مریم گفت:

      برای منم دعا کنید لطفا از تنهایی خسته شدم

    4. اهورا گفت:

      سلام قصد ازدواج داری با این شماره تماس بگیره [censored]

    5. Bihamba گفت:

      عزیزم ایشالله به مراد دلت برسی اینجوری نگو دلت شکسته خدا بزرگه

    6. ذکیه گفت:

      برای من هم دعا کنید ۳۰ سالم شد خواستگار نیامد

  23. فاطمه گفت:

    سلام خواهران عزیز التماس دعا. منم خواستگار خیلی دارم ولی تا الان به دلیل کیس مناسب نبودن و جور نشدن شرایطش پیش نیومده برام.
    دختری صاف و ساده و ابرومند هستم دوس دارم هر چ زودتر ازدواج کنم نمیدونم چرا این وصلت سر نمیگیره؟
    ولی در کل توکل کردم به خدا. همیشه سر نماز دعا میکنم همه ی دختر پسران خوشبخت بشن و همه به آرزو هاشون برسن…
    خواهش میکنم از همه ی خواهران گلم برای منم حتما دعا کنید.

    1. ناشناس گفت:

      سلام چند ساله هستی منم برای پسر دختر ابرومند هستم

    2. امید گفت:

      سلام انشالا درست میشه خدا خودش بهتر میدونه چ وقتی موقعش

    3. ناشناس گفت:

      انشاالله که هر چه زودتر مشکل تون حل شه

  24. ناشناس گفت:

    ان شاءالله به همین زودی ها به حق حضرت ابوالفضل(ع) و مادرش حضرت ام البنین (س)
    همه تون ازدواج کنید و بیایین پیغام ازدواج خودتون رو بگید 😊☺☺

    1. صدیقی گفت:

      بله انشاالله اونای که دوس دارن ازدواج کنن خدا خودش به حق علی (ع) مشکلشون رو حل بفرماید.

    2. ناشناس گفت:

      سلام من ۴۳ ، قبلا خواستگار داشتم اما الان اصلا ندارم معلم هستم ،، خسته شدم از تنهایی می ترسم دیگه بخت ام باز نشه و یا بچه دار نشم ،، برای من هم تو رو خدا دعا کنید بخت ام باز بشه

  25. ناشناس گفت:

    سلام
    لطفا ب من هم دعا کنید به کسی که دوستش دارم و اون هم منو دوستم داره تو همین ماه برسم
    یه بنده خدایی هس میخواد جلو کارمون رو بگیره و با هر طلسمو چیزای بدردنخور
    ترو خدا دعا کنید
    ان شاءالله که همه جوونا خوشبخت بشن و اونایی که هنوز ازدواج نکرده ان به حق چهارده معصوم (ع)حاجت روا بشن😍

    1. زهرا گفت:

      خدا خوشبختت کنه الهی آمین

    2. مهسا گفت:

      بچه ها بخدا برای سحر بیدار بشید و نخوابید قبل اذان صبح ده دقیقه مانده به اذان بخت همتون باز میشه به شرطی که نماز بخونید

  26. Farhad گفت:

    سلام به دوستان لطفا دعا کنید که بخت من باز شه ۳۸ سال سنم هست تعریف از خود نباشه حلال خور خوش اخلاق و اهل زندگی هستم ولی هنوز قسمت نشده ازدواج کنم واقعا نمیدونم چرا

    1. ناشناس گفت:

      ان شالله برای همه دختران و پسران مجرد گشایشی بشود و موانع ازدواج رفع شود

    2. نصرالا علی یاری گفت:

      سلام قصد ازدواج داری

  27. محبت گفت:

    سلام به همگی.ان شاالله به حق خوبان درگاه خدا موانع ازدواج از جلوی پای جوانان برداشته بشود و دختران و پسران به خوبی خوشی زندگی خوبی را در کنار هم آغاز کنند.
    چرا وقتی میگویید بخت ، فقط بخت دختران را در نظر می گیرید.باید بگویید بخت دختران و پسران.
    ان شاالله همگی خوشبخت و عاقبت به خیر باشید.هر کس هم مکر و حیله و نیت بدی نسبت به کسی داره و در اثر آن نیت بد گره در کار کسی می افتد، ان شاالله همه ی انرژی منفیها و بد نیتیها به خودش برگرده و از طرف مورد نظر خنثی بشود.
    عجله نکنید و آرام و صبور باشید.و با قلب مطمئن دعا کنید.خداوند بر همه چیز توانا است.هر کس با دل پاک دعا کند قطعا جواب خوبی را دریافت خواهد کرد.به دعا کردن ادامه دهید تا زمان مورد نظر خداوند فرا برسد.ان شاالله

    1. ناشناس گفت:

      انشاالله که این سوره احزاب جواب خواهد داد

  28. یکی گفت:

    ایشالله هر کس این متن رو میخونه خوش بخت شه

  29. نرگس گفت:

    سلام تو خدا واسه منم دعا کنید هیچ کس واسم کاری نمی کن من به خاطر این چیزها میرم کلاس تا خدا یه نگاهی کن واسم ولی خانوم های حسینه همشون واسم دعا میکن مخصوصا خودت قران خون روضه خون ها ولی من هنوزم خواستگاری واسم نیامد به خدا دوباره شکست عشقی هم خوردم به خدا حضرت فاطمه زهرا قسم خسته شدم 😔 😭 از تنهایی دلم میخواد ازدواج کنم ولی بختم بست تو بع حضرت فاطمه زهرا قسم دعام کنید همه کار کردم ولی نشد

    1. ناردون گفت:

      سلام نرگس جان
      من تو سن بالا ازدواج کردم و سالها غصه خوردم. الان هم با مردی که سیزده سال از خودم بزرگتره زندگی میکنم. اما دوسش دارم.
      عزیزم اول از همه از خدا طلب استغفار کن.
      اگه دعای روز دوشنبه را با توجه به معانی اون بخونی میفهمی منظورم چیه.
      من شاید ۱۵سال انتظار کشیدم تا ازدواج کردم.
      این اواخر با خودم گفتم دلیل تجرد من خدا نیست، تقدیر نیست،،، بلکه اشتباهات خودم و خانواده ام هست. اشتباه از خودمون بوده.
      خیلی چیزا تو جلب نظر خانواده داماد مهمه.
      اداب و رفتار، گرم و گیرا بودن. اعتماد به نفس داشتن.
      استفاده از بهترین ظرف ها برای پذیرایی بهترین میوه
      داشتن رابطه خوب با همسایه ها. همسایه ها نقش مهمی دارن. به همه همسایه ها رابطه خوبی داشته باشین. حتی اگه ظاهری باشه.
      علی الخصوص اونهایی که یاوه گو ترن و از غیبت نمیترسن. یه ضرب المثل هست که میگه به دوستت نزدیک باش و به دشمنت نزدیکتر و یا به دشمن دو بار باید سلام کرد.
      شیک پوشی، اعتماد به نفس
      من یادمه خیلی ذکر لا اله الا انت سبحانک انی کنت من الظالمین رو میخوندم و واقعا هم از زمانیکه قبول کردم که قصور از خودم و خانواده ام بوده و نباید طلبکار خدا باشم و ذکر یونسی را خوندم. خیلی همه چیز تغییر کرد.
      هر شب و هر لحظه هم که دلم میگرفت سوره یاسین رو به همراه ۱۳۵ مرتبه صلوات به خانوم حضرت زهرا هدیه میکردم
      ممکنه ادم تا بهار جوونیش هست بلند پروازانه فکر کرده باشه و خواستگاراش رو رد کرده باشه. دقیقا کاری که من و خواهرام کردیم
      ما فقط کارمند میخواستیم. اصلا هم نسبت به شغل ازاد نه دید خوبی داشتیم و نه شناختی داشتیم. در نهایت هم من و خواهرام همه شوهرامون شغل ازاد دارن.
      پس در کنار دعا یه بازنگری هم در خواسته و سلایق و اداب و رفتار و معیارهات داشته باش.
      الهی که بزودی ازدواج کنی و خوشبخت بشی. هم تو و هم همه دختر و پسرای مجرد.

    2. نگار گفت:

      الهی آمین خدا به حق خود حضرت زهرا (ص) ما را ببخشد و یک بخت خوب نصیب مان بکند

    3. نرگس گفت:

      بله درست میگید متوجه شدم ممنونم ❤️ گفتید

    4. ناشناس گفت:

      الهی آمین منم مثل خودت شدم خیلی خیلی خواستگار داشتم اما نشد و پیر شدم هنوزم امیدوارم شاید خدا یه کاری کنه برام

    5. فاطمه گفت:

      سلام میشه ادرس بدین بیام خواستگاری برای داداشم

    6. فاطمه گفت:

      کرمانم

    7. ناشناس گفت:

      ادرس بده منم مجردم بیام خواستگاریتون ۳۱سالمه

    8. عاطی گفت:

      تورو خدا واسه منم دعا کنید / هیج خواستگاری ندارم

    9. عباس گفت:

      انشالله به حق فاطمه زهرا بهترین از اونی که فکر می کنی برات رقم بخوره

    10. ناشناس گفت:

      سلام نرگس خانم چطور می توانم از طریق واتس اپ با شما در مورد ازدواج صحبت کنم

    11. بنده خدا گفت:

      سلام دوستان امیدوارم ک عمرتون مثل ماه و اندازه ماه درخشان و تا پایان عمرتون خوشی ها رو داشته باشین همراه عشقتون دوستان التماس دعام خاهش میکنم من رو هم دعا کنید 😢

  30. تنها گفت:

    من دوست دارم باعشق جانم ازدواج کنم ولی نمیشه

    1. یه خانمم گفت:

      من حوصله ندارم سوره ی احزاب بنویسم میشه بخونم

    2. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      خواندن احزاب که قطعا مفید خواهد بود اما برای دعا برای ازدواج آمده است که باید نوشته شود آن هم بر پوست آهو و در منزل در ظرف درب بسته نگهداری شود. سوره احزاب نوشته شده روی پوست آهو را میتوانید از لینک داده شده تهیه بفرمایید.

  31. علی ❤ گفت:

    برای من دعا کنید ازدواج کنم سنمم زیاده

    1. بهار گفت:

      خودت انتخاب کن شما پسرا براتون اسون انتخاب کردن ما دخترا سختمون که هر کسیو داشته باشیم

    2. ناشناس گفت:

      سلام علی اقا شما چند سالتونه؟

    3. شادی گفت:

      من براتون دختر خوب سراغ دارم شرایطتتون کامل بفرمایید [censored]

    4. امیر علی گفت:

      یک دختر از تهران خوش بر و رو زندگی کن برای آشنایی و ازدواج تماس بگیره ممنونم [censored]
      شرایطم خونه تهران منطقه ۱۳دارم ماشین دارم خونه کارم دارم

    5. M گفت:

      من خسته شدم از بس که مجرد و تنها بودم، عقد موقت کرده‌ بودم پسره دائم منو میزد و از پدر و مادرم و من دائم پول میخواست آبروی منو توی در و همسایه برده به خدا دلم میخواد خودمو بکشم برام‌ دعا کنید یه پسره خوب و آقا بیاد خواستگاریم

    6. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      لطفا از درج شماره تماس خودداری بفرمایید.

    7. حدیثه گفت:

      من میخواهم با عشقم ازدواج کنم لطفا یک دعا برایم بگوید
      ن

  32. علی گفت:

    من می خوام ازدواج کنم خاستگارم دارم ولی نمیدونم چرا نمیشه

    1. امنه گفت:

      من دختری ۳۷ سالی هستم ۶ سال پیش عقد کردم ۲ سال بعد طلاق کرفتم بعد دیگه هیچ خواستگاری برام نیومد

  33. ناشناس گفت:

    سلام
    میشہ ساعات قمر در عقرب رو بگید لطفا مثلا فردا چھارشنبہ است بنویسم در کدام ساعات؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      قمر در عقرب حدود ۲ روز در ماه اتفاق می افتد برای مثال نزدیک روز قمر در عقرب روز ۸ دی ۱۴۰۰ شروع می شود و تا ۱۰ دی ادامه دارد. برای هر ماه متفاوت است.

  34. واسم دعا کنید همین الان لطفا گفت:

    باسلام و عرض ادب و اخترام خدمت همگی شما بزرگوارن لطفا اگه میشه واسم الان خیلی دعا کنید ممنون میشم واقعا محتاجم خواهش میکنم 😢
    لطفا تا پیاممو میخونید دعا کنید تو روخدا الان نیازه

    1. ناشناس گفت:

      الهی که بخت همه دختر پسرای گل باز بشه به حق این ایام عزیز فاطمیه

  35. تنها گفت:

    برا منم دعا کنید

  36. M گفت:

    برای ازدواج آسان پسر چی توصیه می کنید

    1. ناشناس گفت:

      سوره طه

    2. ناشناس گفت:

      آن شاالله حتما براتون دعا میکنم

    3. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      دعای حرز امام جواد برای ازدواج توصیه می‌شود.

    4. امیرحسین گفت:

      سلام اینجا چطور میشود با کسی آشنا شد شماره گذاشتم ولی بالا نمی اورد من ۳۲ سالم است یک بار ازدواج کردم جدا شدیم دنبال خانمی هستم نجیب که اهل زندگی باشد مثل خودم سختی و تنهایی کشیده باشد خانه ماشین دارم تهران هستم تیپ و ظاهرم خوب است قدم ۱۸۵ لطفا راهنمایی کنید اینجا چطور آشنا بشویم تشکر

    5. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      متاسفانه امکان درج شماره تماس مخاطبین وجود ندارد.

    6. م گفت:

      ان شاءالله به حق پنج تن آل عبا علیهم السلام، همه دختران و پسران خوشبخت و عاقبت بخیر بشوند.

  37. f گفت:

    سلام چقدر طول میکشه اثر کنه و غیر خرید دعا چه کاردیگه ای باید انجام داد.

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      در حدیث زمانی مشخص نشده است فقط بیان شده که خواستگاران دختر مجرد زیاد می شود.
      به طور کلی دوری از گناهان و توکل در استجابت ادعیه بسیار مهم است و همچنین خواندن ادعیه دیگری در همین مقاله آورده شده که توصیه می شود اجرا بفرمایید.

    2. نسیم گفت:

      سلام من دختری هستم که سه ماه عقد بودم و شوهرم معتاد بود و طلاق گرفتم. من اهل دوست پسر نیستم و خیلی دلم میخواد خانواده تشکیل بدم خیلی تنهام دعا کنید. همه میگن مطلقه ولی من فقط سه ماه عقد بودم. چه دعایی بخونم بختم باز بشه. من عاشق بچه و خانواده هستم

  38. ناشناس گفت:

    سلام خسته نباشید ایا دعای حرز را دعای احزاب را درون کوزه هردو رو نگهداری کنیم یا کار دیگه ای کنیم ما گرفتیم نمیدونیم الان چیکار کنیم

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      سوره احزاب را درون ظرف درب بسته درون منزل قرار دهید. درمورد حرز نیز اگر از حرز منظورتان حرز امام جواد (ع) است آن را بایستی همراه خود داشته باشید.

  39. اللهم عجل لولیک الفرج 💚🙏🏻 گفت:

    سلام من میخوام ازدواج کنم اما هیچ خاستگاری ندارم میشه راهنمایی کنید 🙏التماس دعا با آرزوی عاقبت به خیری برای همه ی عزیزان

    1. سلام گفت:

      خواهر شاید باورتون نشه ولی من بشخصه اصلا سخت گیری نمیکنم. اصلا اصلا اصلا….
      ولی نمیدونم چرا هرکس اومد دیگه برنگشت.

      یک خواهش از همه پسر دار ها دارم اینکه وقتی میرین خواستگاری اگر جواب تون هم به هر دلیلی منفی بود خبر بدین ؛ خانواده دختر چشم انتظارن
      دوم اینکه سیرت براتون از صورت مهم تر باشه‌
      سوم اینکه پول براتون اهمیت نداشته باشه.
      شما اگر دختری را به خاطر پول با چهره تحقیر میکنید ببخشید ولی به خالق اون دارین توهین میکنید.
      چون هیچ کدام از ما هیچ چیزمون به خواست خودمون نبوده

    2. ناشناس گفت:

      خدایا بخت همی دختران را باز کن امین خدا بزرگه من برایتان دعا می کنم نه

    3. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      ادعیه و راهکاری هایی درون همین مقاله بیان شده است. لطفا مطالعه بفرمایید.

    4. الی گفت:

      سلام از کجا میتونیم سوره احزاب را خریداری کنیم

    5. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      روی لینک سوره احزاب روی پوست آهو کلیک بفرمایید.

  40. آذی گفت:

    چقدر ما ایرانی ها عقب مانده هستیم؟ مگر حضرت خدیجه نبود؟ مگه حضرت معصومه نبود، خجالت بکشین! آرزوتون ازدواجه؟ دلتون رو به خدا بدید و محکم ازخدا خیر وصلاحشو بخواین، همینکه نشده و نزاشته بدبخت شین شکر کنید ،من ۴۵ سالمه شاید بگید خیلی دیرشده ،تازه عقد ناموفقم داشتم ولی ازخدای خودم ناامید نیستم وخوشبختیم رو سپردم به خودش، رها کنید و توکل کنید، این اروپایی ها از ما موفق تر هستن، چون امیدشون به خدا بیشتره و هی حرص نمیزنن

    1. اللهم عجل لولیک الفرج 🙏💚 گفت:

      سلام علیکم من فکر نمیکنم که کسی که قصد ازدواج کرده باید خجالت بکشه ازدواج یه چیزیه که خداوند متعال در ما به وجود آورده پس این یعنی خوشبختی کسی که قصد ازدواج کرده نباید خجالت بکشه ان شاء الله عاقبت بخیر بشید

    2. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      ضمن آرزوی خوشبختی برای شما و تمام جوانان باید خدمتتون عرض کنیم که آرزوی ازدواج سعادت بخش داشتن نه تنها تناقضی با فرامین الهی ندارد بلکه در راستای آن نیز هست.

  41. نرگس گفت:

    ای کاش واسه منم بختم باز میشد

    1. من هستم گفت:

      این خانم ۴۵ ساله که به نظرش اروپاییا موفق ترن اگه دنبال شوهر نیست پس اینجا چه میکنه؟ بعدم همین سن بالاها که طلاق گرفتن و جیبشون پره، نمیذارن پسرا بیان ما مجردا رو بگیرن، همه جوره پسرای مجرد رو ساپوت میکنن. آمار ازدواجو آوردن پاییننننننننننننننننن

  42. کیان گفت:

    با سلام
    ایا برای نزدیکی با همسر خود و رابطه جنسی داشته باشیم باید دعای حرز را از بدن خودمون دور کنیم یا اشکال نداره یعنی باطل نمیشود

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      لطفا این مورد را از دفتر مرجع تقلید خود جویا شوید.

  43. شایانا گفت:

    با سلام….ببخشید سوال داشتم خدمتتون ..سوال اول
    من قبلا به جای دعای حرز امام جواد دعای حرز ابودجانه اشتباهی بهم داده بودن ولی نماز حرز امام جواد برام خوانده شد ایا الان دوباره دعای حرز امام جواد دوباره گرفتم آیا نیاز مجدد داره به خواندن نماز حرز …
    سوال دوم
    ایا دعای حرز موقع جنابت یا نجاست باید از بدن مون دورش کنیم یا اشکالی نداره یعنی باطل نمیشود

    1. ناشناس گفت:

      توکل به خدایت کن کفایت میکند حتما

    2. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      اگر این دو مورد را از دفتر مرجع تقلید جویا شوید بسیار بهتر خواهد بود. اما در نظر داشته باشید که در هر صورت نبایستی به خود نجاست به حرز برسد.

  44. زهرا گفت:

    سلام من با پوست اهو نوشته ام اما تو مرتبان شیشی گزشتم اشکال نداره

  45. شایان گفت:

    باسلام ….ببخشید سوال داشتم خدمتتون ..سوال اول
    من قبلا به جای دعای حرز امام جواد دعای حرز ابودجانه اشتباهی بهم داده بودن ولی نماز حرز امام جواد برام خوانده شد ایا الان دوباره دعای حرز امام جواد دوباره گرفتم آیا نیاز مجدد داره به خواندن نماز حرز …
    سوال دوم
    ایا دعای حرز موقع جنابت یا نجاست باید از بدن مون دورش کنیم یا اشکالی نداره یعنی باطل نمیشود

    1. فاطمه گفت:

      سلام خدمتتون من حرز امام جواد دارم موقع پریودی همراهم هست باطل نمیشه

    2. ناشناس 2 گفت:

      سلام واحترام میخواستم بگم برای باطل شدن جادو چیکار کنیم. یه بنده خدایی لطف کرده روی پیراهن دعا نوشته برام گفتن توی کارم سحر و جادو هست گره محکم باید چیکار کنم برای خلاصی از سحر

    3. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      دعای حرز امام جواد یا سنگ حدید هفت جلاله استفاده بفرمایید. حرز امام جواد رو برای این مورد که فرمودید بیشتر توصیه میکنیم.

    4. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      دعای حرز امام جواد یا سنگ حدید هفت جلاله استفاده بفرمایید.

    5. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      خیر چون در محفظه چرمی است و در روایت هم این مورد ذکر نشده اما باز هم حتما از مرجع تقلید خود بپرسید.

  46. کیان امین گفت:

    سلام ببخشید دعای حرز امام جواد کامل بگیریم لوله نقره ای هم واجب هسته بگیریم اگه نگیریم دعا ذکر نمیکنه

    1. مریم گفت:

      سلام
      من خیلی دوست دارم ازدواج کنم اما متاسفانه هرچی خواستگار برام میاد بدون هیچ حرف و چیزی خبری ازشون نمیشه . واقعا کلافه شدم. دوست دارم دعای احزاب رو بنویسم اما جایی سراغ ندارم که پوست آهو بفروشن😢نمیشه رو کاغذ معمولی نوشت؟ یعنی بی تأثیره؟😢😢

    2. سینا ساتیانی گفت:

      دختری که قصد ازدواج دایم داره بشرطی از لحاظ اخلاقی و روحی روانی جسمی دارای سلامت کامل باشه معتاد نباشه و در خانواده آنها هم معتاد نداشته باشد و قصد ازدواج داشته باشد نه بعد ازدواج فوراً قهر کنه و مهری را اجرا بگذارد .اگه کسی هست . شرایط فوق دارد و قبول می کند جهت آشنایی بیشتر شما و خانواده های دو طرف با شماره ای گذاشتم تماس بگیرید با پیام بگذارید با آرزوی موفقیت و شادکامی برای شما عزیزان هموطن .

    3. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      متاسفانه امکان درج شماره تماس نظردهندگان در نظرات وجود ندارد لطفا از قراردادن این دست نظرات خودداری نمایید.
      باتشکر

    4. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      مطابق حدیث بایستی روی پوست آهو باشد. میتوانید از لینک سوره احزاب روی پوست آهو این دعای گشایش بخت را تهیه بفرمایید. و همچنین انواع دعا برای ازدواج در همین مقاله آمده است که میتوانید با خواندن آن ها نیز به نتیجه مطلوب به لطف خدا برسید.

    5. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      برای حرز کبیر بله توصیه اکید است که لوله نقره مخصوص آن را هم بگیرید و حرز را درون لوله قرار دهید و کلا داخل بازوبند گذاشته و به بازو ببندید.

  47. Fm گفت:

    سلام وقت بخیر قیمت چقدر بعد من خواستگار دارم ولی نمیشه

  48. دل شکسته گفت:

    سلام تو رو خدا برام دعاکنید ۲۶ سالم ازدواج نکردم تمام دخترا تو فامیل با سن کم ازدواج کردن مادرم کلی دعا میخونه و خودم ولی کارساز نیست خسته شدم به خود خدا قسم. هر کی میاد گرم میان سرد میرن پشت سرشونم نگاه نمیکنن دیگه ناامید شدم

    1. بنده خدا گفت:

      سلام من ادم خوب سالم هستم عندالله حالا که این شرایط گفتی دوست دارم باهات ازدواج کنم تو روستا زندگی میکنم اما از لحاظ مالی و اجتماعی تامین سنگ تمام واست میگذارم

    2. ناشناس گفت:

      کاش میشد شمارتون داشته باشم یه دونه داداش دارم میخواد ازدواج کنه باهم آشنا میشدید خواهش میکنم اگر امکانش هست شماره ها هم درج شود اینجا خواهشا ما جوون ها احتیاج به ازدواج آرامش داریم ک تا اینجا اومدیم میدونم شاید بگید اینجا جای مطمعنی نباشه ولی من خوندم ک بعضی عاجزانه تقاضا میکنند

    3. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      متاسفانه به علت امکان سوء استفاده شماره تماسی درج نمی‌شود.

    4. بهار گفت:

      با سلام دوستان تورا خدا برا منم دعا کنید قبلا عاشق یکی بودم اونم میگفت عاشقم تا گفتم بیا خواستگاری ول کرد رفت خیلی عذاب کشیدم بعدش ازدواج کرد شب روزم شده بود گریه نمیدونستم چیکار کنم که از فکر یه نامحرم که زن داره در بیام از خدا خواستم یه پسر بعد از چن سال بهم معرفی شد من ۳۲ سالم اون ۳۴ خیلی خوشش ازم اومد من همینطور خیلی خوشحال بودم بعد از چن سال به ارزوم رسیدم پسره خیلی خوشحال بود یه گناهی کردم پسره کلا رفت حالا میگه ازت متنفرم نمیخوامت خیلی گریه میکنم خیلی ناراحتم توبه کردم از خدا میخوام کمکم کنه لطفا شما بگید چیکار کنم که این یکی نره بیاد خواستگاریم

    5. بهار گفت:

      سلام منم ۳۰ سالمه به قول خودت همسن سالام دیگه بچهاشون میخوان ازدواج کنن هرکی میاد گرم گرم تا پای ازدواج بعد یجوری یا خراب میشه یا خودش میره برا منم دعا کنید
      انشالله خدا حاجتتو بده به همین زودی

    6. ناشناس گفت:

      شماره بده منم بیست هشت سالم ازدواج نکردم دنبال خانم خوبی هستم [censored]

    7. نرگس گفت:

      مال منم دعا کنید هیچ کس هم واسه ام کاری نمیکن منم ۱۸سالم همه کار کردم.

    8. امید گفت:

      سلام من پسر هستم دنبال یک دختر میگردم که با خدا باشه صاف ساده خودم ۲۸سالم و دستم به دهنم میرسه و هدفم اینه یکی بیارم تو زندگیم بشه چشم چراغ زندگیم شماره تماسم میزارم اگه خانومی دوست داشت آشنا بشیم پیام بده واتساپ نیت من خیره و از اون دسته پسرا نیستم تو کوچه خیابون دنبال کسی بگردم واسه همین اینجا دنبال سوره یس بودم که متوجه شدم موقعیت مناسبی شایدم خواست خداست [censored]

    9. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      امکان انتشار اطلاعات شخصی افراد در سایت امکان پذیر نیست.

    10. ناشناس گفت:

      شما دیگع کوچیک هستین چرا اینهمه عجله

    11. مطهره گفت:

      عزیزم شما ۲۶ سالت هست هنوز سنی نداری آروم باشه به موقعش یکی میاد که همراهت میشه و ازدواج می‌کنی خدا بزرگه دختر

    12. ناشناس گفت:

      سلام میشه شماره بدید تا من براتون خواستگار بفرستم

  49. ناشناس گفت:

    سلام
    من فکر میکردم فقط من بختم بستست الان میبینم چقدر از دوستان با من همدردن انشاالله که هممون بختمون باز بشه دوستان ترجمه سوره فلق و ناس رو بخونین در مورد باطل کردن سحر وجادو عه

    1. ناشناس گفت:

      سلام دوستان من بختم بسته هست میخام بختم باز بش کسی جای داره ک کمتر پول بخره ترو خدا کمکم کنین

  50. زهرا ۴۴۸۳ گفت:

    سلام
    من سوره احزاب خودم نوشتم و اینکه خواستگار دارم و اینکه میان میبین و دیگه میرن پشت سرشون نگاه نمیکن باید چیکار کنم؟ کمکم کنید ممنون از همگی
    توکلتون به خدا باشه

    1. ناشناس گفت:

      من هم همینطورم

نظر دهید؛ ضمنا اغلب سوالات را در کمتر از چند ساعت پاسخ می دهیم.

پر کردن بخش 'ایمیل' اختیاری است.