دعاهای مشکل گشای قوی و مجرب

خواص حرز امام جواد علیه السلام چیست❤️۸۰ خواص حرز امام جواد ع

imam-javad-amulet-blog-1 خواص حرز امام جواد علیه السلام چیست❤️۸۰ خواص حرز امام جواد ع

حرز امام جواد چیست؟ آیا از انسان محافظت می‌کند؟ آیا حدیثی در تایید خواص حرز امام جواد (علیه السلام) وجود دارد؟ خواص بازوبند حرز امام جواد و کاربرد هایش چیست؟ متن دعا را از کجا میتوان پیدا کرد؟ آیا می‌توان بدون وضو با آن تماس داشت؟ آداب نوشتن دعای حرز حضرت جواد ع چگونه است؟ آیا نماز مخصوصی دارد؟ برای پاسخ این سوالات و سوالات دیگر در ارتباط با دعای حرز امام جواد (ع) همراه شرف آنلاین باشید …

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره معنای کلمه “حرز” در لغت

کلمه حرز (amulet) در زبان فارسی به مکانی گفته می‌شود که به طوری حصار یافته و مستحکم باشد که اشخاص با ورود به آن از آسیب ها و خطرات محفوظ باشند و اصطلاحا تعویذ و یا بخشی از آن می‌باشد که موافق با قوانین شرع باشد.

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره واژه “حرز” در روایات و متون دینی

این واژه و ترکیباتش در متن قرآن مجید آورده نشده ولی در روایات مذاهب مختلف اسلام و ادعیه این کلمه بسیار زیاد به کار برده شده‌است. تعدادی از این روایات، مانند روایت انس فرزند مالک خبر از استفاده این واژه، به معنی کاربردی، در زمان پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) می‌دهند. و نتیجه این مطلب این است که پیامبر (ص)، ائمه معصومین و بعضی از اصحاب و پیروان ایشان برای مصونیت خویش یا بقیه از خطرات و گزندها از حرز استفاده و نتیجه مورد نظر را هم کسب می‌کرده‌اند.

گردنبندهای حرز نقره امام جواد

می‌توان گفت که همه ائمه اطهار علیه السلام دارای احراز مخصوص خود بودند. نکته قابل توجه اینجاست که در دین وهابیت که این دسته از کارها را حرام میدانند استفاده و بهره بردن از دعای حرز حضرت جواد ع  و یمانی امیر المومنین را بلامانع اعلام کرده‌اند! درمنابع روایی شیعه، احراز مختلفی از ائمه علیهم‌السلام نقل شده‌است؛ همچون حرز حضرت زهرا سلام الله علیها، یمانی منسوب به امیرالمومنین (ع)، حضرت خدیجه سلام الله علیها و… ولی با توجه به معنی حرز امام جواد (ع) و خواص دعای حرز حضرت جواد (ع) این حرز یکی از معروف ترین احراز برای دفع بلا می‌باشد و مسلمانان می‌توانند از فواید دعای حرز حضرت جواد (ع) در این امر بهره کافی ببرند.

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره حرز امام جواد علیه السلام چیست؟

شاید این سوال برای شما پیش آمده باشد که اصلا حرز امام جواد چیست؟ دعای حرز امام جواد آشناترین دعا نزد علما و بزرگان دین می‌باشد. این دعای شریف از امام جواد (ع) نقل شده و به دو صورت صغیر و کبیر معروف است. حرز کبیر دارای خواص بسیار زیاد و حرز صغیر نیز در دفع بلا و عاقبت بخیری بسیار توصیه شده‌است. حرز صغیر یا کوتاه به دعای یا نور یا برهان نیز معروف است و تنها به اندازه یک سطر می‌باشد که در ادامه آورده شده‌است.

«یا نُورُ یا بُرْهانُ، یا مُبینُ یا مُنیرُ، یا رَبِّ اکْفِنی الشُّرُورَ وَ آفَاتِ الدُّهُورِ وَ أَسأَلُکَ النَّجَاهَ یَوْمَ یُنْفَخُ فِی الصُّورِ»

برای دعای یا نور یا برهان که از امام جواد (ع) بیان شده‌است خواصی ذکر شده است. دفع بلایای دنیا و عاقبت بخیری در آخرت فواید دعای یا نور یا برهان است. اما حرز کبیر دارای خواص بسیار زیادی است از جمله که درباب فواید این دعای کبیر آمده است که خودتان را به این متن حرز کنید که اگر لشکریان ترک و روم تو را ملاقات کنند و همه شان همراه با تمام اهل زمین ضد تو به پا خیزند، به تو بدی از آن‌ها نخواهد رسید و از همه آن‌ها محفوظ خواهی‌ماند. حرز کبیر شامل یک دعای طولانی است که در انتهای مقاله متن کامل آن آورده شده‌است.

معنی حرز امام جواد چیست

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره خواص حرز امام جواد به نقل از آیت الله بهجت

خواص حرز امام جواد (ع) چیست؟ همانطور که پیش‌تر بیان شد حرز صغیر دارای دو خاصیت دفع بلایای و عاقبت بخیری است اما دعای حرز کبیر دارای فواید بسیار زیادی است که در ادامه می‌آید. با دقت در معنی حرز امام جواد (ع) می‌توان دریافت که مهم‌ترین خاصیت حرز امام جواد جهت دوری از بلایای زمینی و آسمانی می‌باشد که در کتابی از سید بن طاووس به آن اشاره شده‌است و مرحوم مجلسی خواص دعای حرز جواد (ع) را در کتاب بحارالانوار ج 91 ص 354 بیان کرده‌اند.

آیت الله بهجت درمورد خواص حرز امام جواد و فواید آن میفرمایند: به جهت دوری از خطرات و بیماری ها، محافظت از آزار شیطان و اجنه، درمان دیدن کابوس در خواب، باطل کردن جادو و سحر و… به همراه داشتن این دعا توصیه می‌شود. همچنین برای دفع چشم زخم ( چشم نظر ) تاثیرگذار می‌باشد.

ایشان همیشه در جواب به سوالاتی که در مورد حسادت، آزار شیطان و اجنه، خواب‌های پریشان و … می‌شد تاکید زیادی به خواندن چهار قل، معوذتین و به همراه داشتن این دعا می‌کردند و از فواید حرز امام جواد (ع) اگاه بودند.

خرید پک کامل حرز امام جواد

همچنین نظر آیت الله بهجت در مورد حرز امام جواد (ع) از زبان استادشان را باهم میخوانیم: بنده در مورد اذکار از «آیت الله قاضی» (استادم) سوالی نمی‌کردم، ولی بعضی اوقات خودشان بیان می‌کردند. مثلا اینکه دعای حرز امام جواد (ع) که با بسته شدن به بازو سبب ایجاد خاصیت مصونیت می‌شود و دیگر خاصیت دعای حرز جواد (ع)  “استفاده برای خنثی کردن جادو و طلسم” است و البته نکته حائز اهمیت این است که فقط باید به بازو بسته شود.

خواص حرز امام جواد از زبان آیت الله بهجتایشان در کنار به همراه داشتن این دعا چند سفارش دیگر هم فرموده‌اند از جمله:

  1. آیه الکرسی را بخوانید و در منزل نصب نمایید
  2. خواندن چهار قل و تکرار به ویژه هنگام خواب
  3. قرآن کوچکی، همیشه همراه داشته باشید
  4. خواندن معوذتین(سوره‌های فلق و ناس)
  5. در هنگام اذان با صدای نسبتا بلند اذان بگویید
  6. خواندن ۵٠ آیه از قرآن کریم در روز باصدای نسبتاً بلند و …

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره لیست 80 خواص حرز امام جواد (علیه السلام)

خواص حرز امام جواد چیست؟ در دین اسلام دعاها و راه های زیادی وجود دارد که به واسطه استفاده از آنها بلاها و سحر و جادو از انسان دور می‌شود که در بین آن‌ها این دعای شریف از حضرت جواد (ع) شناخته شده‌ترین است. در ادامه لیست کامل فواید و خواص آن آورده‌شده‌است. همانطور که پیش‌تر بیان شد این خواص مربوط به دعای حرز کبیر است:

۱- دفع بلایا:
یکی از مهم‌ترین و شاید مهم‌ترین خاصیت از بین خواص حرز امام جواد علیه السلام همین خاصیت دفع بلا است. دعای حرز امام جواد ع بین همه دعاها و تعویذات مانند حرز شرف الشمس برای دفع بلا معروف‌تر است. اگر به معنی حرز امام جواد (ع) دقت کنیم ممکن است بتوانیم از مصداق‌های دفع بلا مواردی را همچون حفظ از بیماری نام ببریم که در ادامه مقاله به بیان آن مصادیق هم خواهیم‌پرداخت که از خواص دعای حرز امام جواد می‌باشد.

۲- دفع چشم زخم:
حضرت امام صادق (علیه السلام) : «چنانچه می‌توانستید قبرها را بشکافید (علت مرگ را متوجه می‌شدید) می‌فهمیدید که اکثر مرگ‌ومیرها به سبب چشم زخم می‌باشد.» همین طور پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) فرموده‌اند که :« چشم زخم می‌تواند مرد را در قبر قرار دهد وشتر را در دیگ.» میتوانیم دفع چشم زخم را از اثرات اصلی این دعا بدانیم. جهت دریافت اطلاعات بیشتر درباره آثار حرز امام جواد برای چشم زخم به لینک داده شده مراجعه نمایید.

80 خاصیت مهم حرز امام جواد

۳- مصونیت سحر و جادو:
علامه مجلسی در ارتباط با اثرات جادو بیان می‌کند که چیزی که از قرآن و احادیث مشخص گردید یک نوع تاثیر سحر در بعضی افراد و در بعضی بدن‌ها می‌باشد مانند تغییر در دوستی و دشمنی‌ها، شادی و غصه‌ها. همینطور به این نکته نیز اشاره می‌کند که جادو به وسیله تعویذات «ادعیه منقول از ائمه همچون دعای حرز امام جواد (ع)» و آیات قرآن و با توکل و امید به حضرت پروردگار دفع خواهندشد.

همچنین با اندکی توجه در دعای حرز امام الجواد علیه السلام و دقت در معنی حرز امام جواد (ع) می‌شود به این نتیجه دست یافت که به‌صورت ضمنی خواص و فواید ذیل را دارا می‌باشد:

  • دفع نگاه و زبان بد دشمنان از مهم‌ترین موارد خاصیت دعای حرز امام جواد (ع) است
  • جلوگیری از ضرر و زیان از مردم، پادشاهان، شیاطین، اجنه و دیوها
  • تاثیر فروان در دفع چشم زخم مانند سنگ چشم زخم
  • موثر بودن دعای حرز امام جواد ع در حفظ از وسوسه مردم و شیاطین
  • باطل کردن انواع سحر و جادو
  • محفوظ ماندن از مکر، فریب و عداوت
  • مصونیت از زخم‌ها، مغروق گشتن و مغلوب شدن
  • حفظ عزت و آبرو یکی دیگر از موارد خاصیت حرز امام جواد (ع) است
  • محفوظ ماندن از کشته شدن و انتقام گرفتن
  • جلوگیری از مریضی و اذیت و آزار
  • مصون ماندن از تنگدستی، گرسنگی و تشنگی
  • همچنین محفوظ شدن از کاستی در دین و معیشت از خواص دعای حرز امام جواد (ع) می‌باشد.

در مجموع 80 خواص حرز امام جواد (علیه السلام) از متن دعا، از داستان حدیث در مهج الدعوات، دیگر احادیث معصومین و تجربه استفاده کنندگان استخراج شده‌است که برخی دیگر از مهمترین آن‌ها در ادامه آمده است:

  • دور کردن اجنه کافر از دارنده حرز
  • افزایش برکت در رزق و روزی
  • گشایش در امور و کار
  • کسب نمودن مقام، احترام و عزت
  • پیروزی در برابر دشمنان
  • دفع وحشت از تنهایی
  • براورده شدن حاجت‌های مشروع فرد
  • ازبین بردن خطر خیانت به دارنده حرز
  • عدم تهدید بزرگی و اقتدار شخص (حفظ قدرت)
  • دفع مسخ و تغییر خلقت
  • دوری از خطر تشنگی به شخص
  • عدم احتیاج به غیر از خداوند
  • تسهیل شدن مصائب و مشکلات
  • تقویت روابط درون خانوادگی
  • جذب اشخاص صالح به سمت صاحب حرز
  • دفع نمودن اشخاص بدکار و شرور از زندگی
  • انداختن ترس صاحب حرز در دل ستمکاران
  • آشکار شدن دست افرادی که پشت سر صاحب حرز غیبت نموده‌اند
  • مورد شفقت و دلسوزی و عشق واقع گردیدن دیگر خاصیت حرز امام جواد (ع) است

تهیه دعای حرز کبیر جواد (ع)  راه بهره‌مندی از این خواص است. با توجه به خصوصیات و ویژگی‌های احراز امامان و مطالعه احادیث و روایات می‌توان به این نتیجه رسید که به همراه داشتن حرز کوتاه یا کامل امام جواد (ع) میتواند کمک زیادی به ما بکند تا از بلاهای زیادی در امان نگاه‌مان دارد. که دعای حرز کبیر به صورت بازوبند همراه با قاب نقره توصیه شده است اما دعای حرز صغیر ( دعای یا نور یا برهان …) به صورت بازوبند یا انگشتر و گردنبند حرز امام جواد (ع) مورد استفاده قرار می‌گیرد.

محصولات حرز امام جواد (ع)

حرز امام جواد (ع) در کلام کارشناس شبکه 3

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره منابع و نظر دیگر بزرگان دین

دعای حرز امام جواد (علیه السلام) را سید بن طاووس در یکی از کتبش نقل کرده‌است و علامه مجلسی هم در جلد ۹۱ کتاب بحار الانوار به آن اشاره کرده و آن را از سید بن طاووس نقل نموده‌است. نوشتن و قرائت و معیت دعای حرز جواد ع تاثیر فراوانی دارد و خواندنش بسیار توصیه شده‌است.

۱- سید بن طاووس: در روایات آمده‌است که مامون در جنگ با دشمنانش تا هنگامی که این دعا را به همراه داشت پیروز از میدان جنگ بیرون می‌آمد و آسیب نمی‌دید. (مهج الدعوات ص61)

۲- آیت الله مجلسی: جادو و سحر به وسیله عوذات (ادعیه منقول از اهل بیت عصمت) و آیات قرآن کریم و امید به خداوند باطل می‌گردد.

۳- سید بحرالعلوم در مورد دعای حرز امام جواد علیه السلام می‌گویند: دعای حرز امام جواد علیه السلام مشهور و معروف و مورد تایید است و جواز گذاشتن دعا در قابی از نقره را صادر می‌کند.

۴- مرحوم سید علی قاضی: حرز امام جواد (ع) که به بازو بسته می‌شود و خاصیتش (به خصوص به جهت باطل کردن جادو و طلسم) تنها در حالت بستن به بازوی راست می‌باشد.

نظر بزرگان دین در مورد حرز جواد
۵- سخن مرحوم بهجت درباره دعای حرز حضرت جواد (ع): به جهت پیشگیری از چشم زخم و یا بطلان سحر و جادو همراه داشتن دعای حرز جواد ع تاثیر فراوانی دارد. (گوهرهای حکیمانه، ص۱۳)

۶- آیت الله خرازی: به خاطر دارم که حتی از پیش از قیام انقلاب اسلامی حرز امام جواد (ع) میان علما معروف و شناخته شده بود و مردم از فواید حرز جواد (ع) آگاه بودند.

۷- شیخ بهاءالدینی فرموده‌اند: شخصی با سنگی عظیم بر سر کسی می‌زد ولی دیدم هیچ اتفاق خاصی برای او نیفتاد چرا که حرز امام جواد را به همراهش داشت. (به نقل از حجت الاسلام و المسلمین فرحزاد)

8- امام جواد (ع) می‌فرمایند: خود را به این دعا سپر کن که اگر لشکریان روم و ترک را ببینی و همگی به همراه کل اهل زمین بر ضد تو قیام کنند، به تو بدی نرسد و از تو محافظت می‌شود. (مهج الدعوات ص39).

مرحوم مجلسی در کتاب خود (بحارالنور ج 91 ص 354) جزئیات بیشتری از خواص حرز امام جواد (ع) را بیان کرده‌اند. همچنین آیت الله بهجت در کتاب بهجت الدعا ص 348 در مورد فواید حرز امام جواد (ع) و آداب به همراه داشتن آن نکات بیشتری را بیان کرده‌اند.

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره کوتاه درباره خواص انگشتر حرز امام جواد

اما خواص انگشتر حرز امام جواد چیست؟ در حقیقت این انگشتر با دیگر انگشترها تفاوتی ندارد و فقط خاصیت آن این است که دعای حرز امام جواد (غالبا دعای صغیر) درون انگشتر قرارداده‌شده‌است (درون انگشتر و پشت ستاره تعبیه شده‌است) پس با توجه به اینکه متن گذاشته شده درون انگشتر همان متن دعا است، خواص انگشتر حرز امام جواد همان خواص حرز صغیر جواد (ع) است و معمولا اینطور است که اگر آن انگشتر نگینی نداشته‌باشد معمولا طرح ستاره بر روی انگشتر زده می‌شود و وجود ستاره بیشتر به هنر انگشترسازی برمی‌گردد تا مسائلی همچون ستاره داوود و …

انگشتر حرز امام جواد چه خاصیتی دارددر بین مردم غالبا انگشتر حرز امام جواد زنانه و مردانه به صورت ستاره‌دار شناخته شده‌است اما انواع انگشترهای نگین دار دیگر را نیز میتوان با قراردادن این دعای شریف در پشت نگین به حرز امام جواد متبرک ساخت تا علاوه بر فواید حرز امام جواد (ع) از خواص سنگ‌های ارزشمندی همچون عقیق، فیروزه و … نیز بهره‌مند گردید. در ادامه طرح‌های متنوعی ازین دست را میتوانید مشاهده نمایید.

محصولات حرز امام جواد (ع)

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره آداب بستن حرز امام جواد (علیه السلام)

همانطور که پیش‌تر بیان شد دعای حرز کبیر به صورت بازوبند همراه با قاب نقره و بازوبند چرمی استفاده می‌شود اما دعای صغیر غالبا به‌صورت گردنبند، بازوبند و انگشتر و … استفاده می‌شود اما توصیه‌شده‌ترین حالت برای بهره‌مندی حداکثر از خواص آن استفاده به صورت بازوبند حرز کبیر است. هنگامی که قصد بستن حرز جواد (ع) (کبیر) بر بازو را دارید برای بهتر و کامل‌تر نتیجه گرفتن از خاصیت حرز امام جواد علیه السلام  اول وضو بگیرید و سپس دو نماز دو رکعتی بخوانید؛ در هر رکعت پس از حمد، هفت بار «آیت الکرسی»، هفت بار آیه «شهدالله» (۱۸ سوره آل عمران)، هفت بار سوره مبارکه شمس، هفت بار سوره مبارکه لیل و هفت بار سوره اخلاص را قرائت کنید، اگر جزئیات بیشتر و سوالاتی راجه به این موضوع دارید به مقاله کامل نماز حرز امام جواد مراجعه نمایید. (حرز صغیر نماز لازم ندارد)

نمازتان که به اتمام رسید دعا را به بازوی دست راست خودتان ببندید. چنانچه دعای حرز امام جواد (ع) را برای کودکی که بالغ نشده یا فردی که توانایی خواندن نماز را ندارد در نظر دارید می‌توانید شخصی را از طرف صاحب این دعا به نیابت برای انجام این کار اجیر کنید که نماز را او بخواند تا با رعایت آداب حرز امام جواد (ع) از فواید به همراه داشتن دعای حرز امام جواد علیه السلام بطور کامل بهره‌مند شوید.

نوشتن حرز امام الجواد (نوع کبیر) بر روی پوست آهو توصیه شده و جزئی از آداب بستن حرز امام جواد علیه السلام می‌باشد اما حرز صغیر را بر روی پارچه یا کاغذ و یا پشت انگشتر می‌نویسند و از خواص آن استفاده می‌کنند که همانطور که قبلا بیان شدحرز صغیر دارای خواص معدودی  است و آن خواص بسیار زیادی که بیان شد مربوط به دعای کبیر است و کامل‌ترین نوع آن مطابق روایات به صورت پک کامل می‌باشد که به صورت ویژه برای خرید حرز امام جواد در سایت شرف آنلاین ارائه شده‌است تا مشتریان عزیز از حداکثر خواص بازوبند حرز امام جواد بهره‌مند گردند.

محصول ویژه شرف‌آنلاین: پک جامع حرز امام جواد (ع)

این محصول ویژه شامل دعای حرز امام جواد (ع) بر روی پوست آهو (مطابق حدیث حضرت جواد ع ) می‌باشد که به صورت دستی نوشته شده‌است. پوست آهو درون یک لوله گردنبندی از جنس نقره قرار می‌گیرد. دعای خاصی نیز مطابق روایت امام جوادع روی این لوله گردنبندی نقره حکاکی گردیده‌است. همراه این دعا یک عدد بازوبند چرم طبیعی دست ساز نیز قرار دارد که داخل آن حرز قرار می‌گیرد. پوست استفاده‌شده در این محصول اصل و طبیعی بوده و با ضمانت اصالت پوست آهو توسط نویسنده مجرب تهیه گردیده‌است (برخلاف ادعیه دیگری که بر روی کاغذ و به‌صورت چاپی هستند). نوشتن دعای حرز حضرت جوادع روی پوست آهو همراه با رعایت آداب نوشتاری در ساعات نیکو و توسط استادان مجرب انجام شده‎‌است.

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره متن کامل دعای حرز امام جواد (ع)

در کتب دینی برای امام جواد (ع) به دو حرز اشاره شده‌است. یکی از آن دو این دعای یا نور یا برهان (حرز صغیر) می‌باشد:

یا نُورُ یا بُرْهَآنُ یَا مُبینُ یا مُنِیرُ یا رَبِّ اکْفِنِی الشُّرُورَ وَ آفَاتِ الدُّهُورِ وَ أَسْأَلُکَ النَّجَاهَ یومَ یُنْفَخُ فِی الصُّور

علاوه‌بر دعای یا نور یا برهان یک دعای دیگر از امام جواد (ع) نقل شده‌است که معروف‌تر و مشهورتر بوده و حرز کامل امام جواد می‌باشد  و آثاری که پیشتر به آن اشاره شد احتمالا مرتبط به این دعای حرز امام جواد علیه السلام است. متن حرز امام جواد در ادامه آمده‌است. سعی کنید با رعایت آداب حرز امام جواد (ع) و به همراه داشتن این دعا از خواص آن بهره ببرید.

در ادامه دعای کامل را باهم میبینیم:

بسم اللَّه الرحمن الرحیم الحمد للّه رب العالمین الرحمـن الرحیم مالک یوم الدین إِیاک نعبد و إِیاک نستعین اهدنــــا الصراط المستقِیم صراط الذین أنعمت علیهِم غیر المغضوب علیهم ولا الضالین.
أ لم تر أن اللّه سخر لکم ما فی الأرض و الفلک تجری فی البحر بأمره و یمسک السماء أن تقع على الْأرْض إلّا بإذنه إن اللّه بالنّاس لرؤف رحیم
اللهم أَنت الواحد الملک الدّیان یوم الدّین تفعل ما تشاء بلا مغالبه و تعطی من تشاء بلا منّ و تفعل ما تشاء و تحکم ما ترید و تداول الأیام بین النّاس و ترکبهم طبقا عن طبق أسألک باسمک المکتوب على سرادق المجد
و أسألک باسمک المکتوب على سرادق السرائر السّابق الفائق الحسن الجمیل النّضیر ربّ الملائکه الثّمآنیه و العرش الّذی لا یتحرّک و أسألک بالعین الّتی لا تنم و بالحیاه الّتی لا تموت و بنور وجهِک الّذی لا یطفأ و بالاسم الأکبر الأکبر الأکبر و بالاسم الأعظم الأعظم الأعظم الّذی هو محیط بملکوت السّماوات و الأرض و بالاسم الّذی أشرقت به الشّمس و أضاء به القمر و سجّرت به البحور و نصبت به الجبال و بالاسم الّذی قام به العرش و الکرسی و باسمک المکتوب على سرادق العرش و باسمک المکتوب على سرادق العزّه و باسمک المکتوب على سرادق العظمه و باسمک المکتوب على سرادق البهاء و باسمک المکتوب على سرادق القدره و باسمک العزیز و بأسمائک المقدّسات المکرّمات المخزونات فی علم الغیب عندک
و أسألک من خیرک خیرا ممّا أرجو و أعوذ بعزّتک و قدرتک من شرّ ما أخاف و أحذر و ما لا أحذر یا صاحب محمّد یوم حنین و یا صاحب علی یوم صفّین أنت یا ربّ مبیر الجبّارین و قاصم المتکبّرین أسألک بحق طه‏ و یس و القرآن الحکیمِ و الفرقان الحکیم أن تصلّی على محمّد و آل محمّد و أن تشدّ به عضد صاحب هذا العقد و أدرأ بک فی نحر کلّ جبّار عنید و کلّ شیطآن مرِید و عدوّ شدید و عدوّ منکر الأخلاق و اجعله ممّن أسلم إلیک نفسه و فوّض إلیک أمره و ألجأ إلیک ظهره اللّهمّ بحقّ هذه الأسماء الّتی ذکرتها و قرأتها و أنت أعرف بحقّها منّی‏ و أسألک یا ذا المن العظیم و الجود الکریم ولی الدعوات المستجابات و الکلمات التّامّات و الأسماء النّافذات
و أسألک یا نور النّهار و یا نور اللّیل و نور السّماء و الأرض و نور النّور و نورا بضی‏ء به کلّ نور یا عالم الخفیات کلّها فی البرّ و البحر و الأرض و السّماء و الجبال: و أسألک یا من لا یفنى و لا یبید و لا یزول و لا له شی‏ء موصوف و لا إلیه حدّ منسوب و لا معه إله و لا إله سواه و لا له فی ملکه شریک و لا تضَاف العزّه إلّا إلیه و لم یزل بالعلوم عالما و على العلوم واقفا و للأمور ناظما و بالکینونیه عالما و لِلتّدبیر محکما و بالخلق بصیرا و بالأمور خبیرا
أنت الّذی خشعت لک الأصوات و ضلّت فیک الأوْهامُ و ضاقت دونک الأسباب و ملأ کلّ شی‏ء نورک و وجل کلّ شی‏ء منک و هرب کلّ شیء إلیک و توکّل کلّ شیء علیک و أنت الرّبیع فی جلالک و أنت البهی فی جمالک و أنت العظیم فی قدرتک و أنت الذی لا یدرکک شی‏ء و أنت العلی الکبیر العظیم و مجیب الدعوات قاضی الحاجات مفرّج الکربات ولی النّقمات یا من هو فی علوه دان و فی دنوّه عال و فی إشراقه منیر و فی سلطآنه قوِی و فی ملکه عزیز صلّ على محمّد و آل محمد و احرس صاحب هذا العقد و هذا الحرز و هذا الکتاب بعینک الّتی لا تنام و اکنفه برکنک الّذی لا یرام و ارحمه بقدرتک علیه فإنّه مرزوقک
بسم اللّه الرّحمن الرّحیمِ بسم اللّه و باللّه الّذی لا صاحبه له و لا ولد بسم اللّه قوِی الشّأن عظیم البرهان شدید السّلطان ما شاء اللّه کان و ما لم یشأ لم یکن أشهد أنّ نوحا رسول اللّه و أنّ إبراهیم خلیل اللّه و أنّ موسى کلیم اللّه و نجیه و أن عیسى ابن مریمَ روح اللّه و کلمته صلوات اللّه علیه و علیهم أجمعین و أنّ محمّدا ص خاتم النّبیین لا نبی بعده و أسألک بحقّ السّاعه الّتی یؤتى فیها بإبلیس اللّعین یوم القیامه و یقول اللّعِین فی تلک السّاعه و اللّه ما أنا مهیج مردَه اللَّه نور السّماوات و الأرض و هو الْقاهر و هو الغالب له القدره السّابقه و هو الحکیم الخبیر اللّهمّ و أسألک بحقّ هذه الأسماء کلّها و صفاتها و صورتها و هی

(در میانه متن کامل دعای حرز امام جواد اشکال و حروف رمزی زیر آورده شده‌است. البته این حروف رمزی به دو صورت معتبر در منابع آمده‌است که یکی از آن دو را در ذیل ملاحظه می‌فرمایید)

متن کامل دعای حرز امام جواد

(در ادامه متن دعای حرز امام جواد پس از اشکال و حروف رمزی بالا متن عربی زیر آورده شده‌است)

سبحان اللّه الّذی خلق العرش و الکرسی و استوی علیه أسألک أن تصرف عن صاحب کتابی هذا کلّ سوء و محذور فهو عبدک و ابن عبدک و ابن أمتک و أنت مولاه فقه اللّهمّ یا ربّ ادفع عنه الأسواء کلّها و اقمع عنه أبصار الظّالمین و ألْسنه المعآندین و المرِیدین له السّوء و الضّرّ و ادفع عنه کلّ محذور و مخوف و أی عبد من عبیدک أو أمه من إمائک أو سلطان مارد أو شیطان أو شیطآنه أو جنّی أو جنّیه أو غول أو غوله أراد صاحب کتابی هذا بظلم أو ضرّ أو مکر أو مکروه أو کید أو خدیعه أو نکایه أو سعایه أو فساد أو غرق أو اصطلام أو عطب أو مغالبه أو غدر أو قهر أو هتک ستر أو اقتدار أو آفه أو عاهه أو قتل أو حرق أو انتقام أو قطع أو سحر أو مسخ أو مرض أو سقم أو برص أو جذام أو بؤس أو فاقه أو آعه أو سغب أو عطش أو وسوسه أو نقص فی دینٍ أو معیشه فاکفنیه بما شئت و کیف شئت و أنّى شئت إنّک على‏ کلشی‏ء قدیر و صلّی اللّه على سیدنا محمّد و آله أجمعین و سلّم تسلیما کثیرا
و لا حول و لا قوّه إلا باللّه العلی العظیم و الحمد للّه ربّ الْعالمین یا مشهورا فی السّماوات یا مشهورا فی الأرضین یا مشهورا فی الدّنیا و الآخره جهدت الجبابره و الملوک على إطفاء نورک و إخماد ذکرک فأبى اللَّه الّا أن یتمّ نورک و یبوح بذکرک و لو کره المشرکون.

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره زمان نوشتن حرز امام جواد (ع)

اگر خود مایل به نگارش این دعا هستید نکاتی را باید توجه داشته‌باشید. برای نوشتن این دعا زمان خاصی تعیین نشده‌است که حتما در آن زمان نوشته شود اما طبق روایات و توصیه ها در زمان نوشتن حرز امام جواد (ع) باید قمر در عقرب نباشد (حالت خاص نجومی که تنها در بعضی از روزهای سال اتفاق می‌افتد) همچنین بایستی دقت داشته باشید تا حروف و اعداد به درستی و بدون اشتباه نوشته شوند. توصیه شده‌است زمان نوشتن حرز امام جواد علیه السلام از قلم و کاغذ و جوهر ساخت دست مسلمان استفاده شود. همچنین، نیازی به گذاشتن اعراب کلمات نیست. همچنین توصیه شده‌است که در زمان نوشتن حرز امام جواد (ع) رو به قبله باشید و حتما وضو داشته باشید.

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره نکات استفاده از این دعا

نکات به کار گیری درست از ادعیهگردنبند حرز امام جواد

پیش از استفاده دعای حرز امام جواد (ع)، رعایت این نکات توصیه می‌شود:

۱– نکته اصلی برای استفاده این دعا این می‌باشد که بدانید هدف اصلی شما از تهیه حرز امام جواد چیست؟ دعای حرز جواد علیه السلام شما را در تحت حفاظت پروردگار جهانیان قرار می‌دهد؛ پس هیچ شخص و هیچ چیز را در سود و زیان خودتان غیر خدا موثر ندانید و اتفاقاتی که حضرت معبود به دلیل رحمتش از شما دور می‌سازد به چیزهایی مانند شانس و مهارت خود و مسایلی از این دست نسبت ندهید. به خاطر این نعمتش شاکر پروردگار باشید و همواره خویش را تحت عنایت و مصونیت او بدانید «انَّ اللهَ خَیر حافِظَا وَ هُوَ ارحَمُ الرّاحِمین » «بدون شک خداوند بهترین نگهدارنده است و همانا او رحیم ترین رحیمان می‌باشد.»

۲– این نکته فراموش نشود که با توجه به معنی حرز امام جواد (ع) حرزی که در اختیارتان است بهترین راه مصونیت از انواع بلاهایی مانند چشم زخم و سحر و جادو (نوع کبیر) و دعایی از این بهتر وجود ندارد چرا که از منابع معتبر دینی گرفته شده‌است و این جزئی از خواص دعای حرز امام جواد (ع) می‌باشد.

گردنبند های دعا جذاب و خاص

۳– چنان چه اتفاقی برایتان افتاد در نظر داشته‌باشید که بنا بوده‌است که حادثه‌ای عظیم‌تر رخ دهد که با رحمت خداوند و به علت همراه داشتن دعای حرز امام جواد علیه السلام به این اتفاق و بلای کوچک مبدل گشته است و از خاصیت حرز امام جواد علیه السلام جهت دفع بلا بهره برده‌اید.

۴– از معصیت‌هایی که باعث نزول بلا می‌گردند شدیدا دوری کنید تا از خواص دعای حرز امام جواد (ع) بتوانید بیشترین استفاده را ببرید مانند روابط نا مشروع (زنا)، گران‌فروشی و کم‌فروشی، عدم پرداخت زکات، ظلم و یاری ظالم، خوردن حق مردم به خصوص حق یتیم، قطع رحم، نفرین و عاق والدین، کنار گذاشتن امر به معروف و نیکی و نهی از منکر و زشتی، گذشتن از دین برای بهره‌وری از دنیا، کفران و ناسپاسی از نعمات، تمسخر و استهزاء، دروغ و نیرنگ و … ( برای مطالعه کامل این گناهان به کتاب بحارالانوار علامه مجلسی مراجعه کنید)

۵– دعای حرز امام جواد (ع) اسماء متبرکه دارد و نباید بدون وضو لمس شود جهت رعابت هرچه بهتر این نکته استفاده از بازوبند چرمی یا انگشتر و گردنبندی که مانع تماس مستقیم با پوست گردد توصیه می‌شود.

6– درصورتی که دعا روی پوست آهو یا پوست بز و … نوشته شده‌باشد تا جایی که مقدور است آب به حرز امام الجواد نرسد تا پوست از حالت عادی اش خارج نگردد.

7– طبق حدیثی در مورد آداب استفاده از حرزهای مختلف معصومین از امام جعفر صادق (ع) آمده است که می‌توان در هنگام جنابت یا دستشویی رفتن آن را همراه داشت و اشکالی ندارد ولی خانم ها با حالت حیض و نفاس از خود جدا کنند یا که داخل یک بازوبند چرمی (همانند بازوبند حرز امام جواد (ع) ) بگذارند و سپس به بازو ببندد.

گردنبند مردانه دعا دار

8 – دقت کنید که  حرز کبیر برای باطل کرن چشم زخم به بازوی دست راست بسته می‌شود چرا که همانطور که پیش‌تر گفته شد مرحوم بهجت از استادش آیت الله قاضی نقل کرده‌اند: حرز امام الجواد (ع) را به بازو ببندید که خواصش (به خصوص از جهت دفع سحر و جادو) در صورت بستن به بازو می‌باشد.

همچنین باتوجه به اینکه سوالات زیادی وجود داشت درباره نحوه تشخیص پوست آهو و اینکه حرز اصلی را از کجا باید خرید؟ لذا در مقاله مجزایی تحت عنوان حرز امام جواد اصل از کجا بگیرم به‌طور کامل به این سوالات پاسخ داده شده‌است.

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره تجربه حرز امام جواد از زبان استفاده‌کنندگان

در مقاله دیگری تحت عنوان معجزات حرز امام جواد به‌صورت مفصل نتایج و اثرات استفاده از این دعا را از زبان مشتریان عزیز شرف‌آنلاین بیان نموده‌ایم که برای مشاهده می‌توانید به لینک داده شده مراجعه نمایید. همچنین مواردی که در ادامه به آن‌ها اشاره شده‌است تجربه حرز امام جواد توسط مصرف‌کنندگان و افراد عادی است که این دعای شریف را تهیه کرده‌اند و فواید حرز امام جواد را بصورت آشکار دیده‌اند و برایشان ثابت شده‌است. به همراه داشتن و استفاده از فواید حرز امام جواد (ع) بصورت آگاهانه یا نا آگاهانه سبب شده تا از مشکلات اساسی در زندگی خود رهایی پیدا کنند و تجربیات خود را ارسال کردند تا همه مردم از فواید حرز جواد بهره ببرند. در ادامه همراه ما باشید تا از تجربه‌ای که دیگران در اختیار ما گذاشته‌اند استفاده کنیم. شما نیز می‌توانید تجربه خود را در بخش نظرات مطرح نمایید:

تجربه اول:

سال 91 ایام تعطیلی با دوستان به مسافرت شمال رفتیم. تصمیم گرفتیم در یک محل خلوت شنا کنیم. لباس‌ها و کفش‌ها و حتی انگشتر عقیق را در آوردم. چون قد بلندی داشتم به خودم جرات دادم که وارد عمق بیشتری بشم و شنا کنم؛ ناگهان زیر پایم خالی شد نه نجات غریقی بود که نجاتم دهد و کسی که بتواند کمکم کند. در همین حین که مشغول دست و پا زدن بودم به طور کاملاً معجزه‌آسایی موجی مرا عقب هل داد و دستم به یک بلوکه رسید؛ فقط خدا را شاکر بودیم. از آب که بیرون آمدم چون فواید حرز امام جواد (ع) و خواص انگشتر حرز امام جواد را میدانستم با خودم گفتم من که این دعا همراهم نبود چه چیز باعث این اتفاق شد ناگهان به بازوی سمت راستم نگاه کردم، دیدم فراموش کرده بودم، بازوبند دعا را از دستم در بیاورم.

تجربه استفاده کنندگان از انگشتر حرز امام جواد

تجربه دوم:

فرزند نوزاد من حسین اواخر سال 89 متولد شد خیلی زیبا بود به حدی که همه‌ی همکارانم در بیمارستان دور او جمع شده بودند؛ در عصر همان روز با این که تمام علائم سلامتی او مناسب بود ناگهان بدن بچه به هم ریخت. خلاصه کارش به جایی رسید که در روز دوم تولد مجبور به عمل جراحی شد، تا ماه دوم 3 عمل جراحی داشت. خیلی ضعیف شده‌بود بعد از آن هم از هر مهمانی که بیرون می‌آمدیم صورت این بچه به شدت سرخ می‌شد و مایعاتی از صورتش بیرون می‌آمد. بعد از مدتی حساسیت پوستی گرفت به نحوی که صورتش حالت عادی را نداشت؛ شده بود مثل اثر چشم زدن دیگران. در همین ایام از طریق همسر برادرم با فواید حرز امام جواد (علیه السلام) آشنا شدم؛ این دعا را که به طور دائم همراه فرزندم گذاشتم آثار بیماری او بطور واضح کم شد تا آنجا که فقط صورت او اندکی قرمز می‌شد و به حالت اول برمی‌گشت؛ این دعا هدیه حضرت سید الشهداء به فرزندم بود و فایده‌های حرز امام جواد برای ما به خوبی اشکار شد.

تجربه سوم:

من 10 سال است که این دعای شریف را همراه خود دارم. در ظاهر اثری از خواص حرز امام جواد (ع) به طور آشکار ندیدم؛ اما میدانم که خیلی از بلایا و چشم زخم‌ها و … بدون اینکه خودم اگاه باشم از من دور شده‌است؛ علاوه بر اینکه مهمترین اثر این دعای شریف اطمینان قلب به ذکر خداست یعنی کسی که این ادعیه را همراه خود دارد، اضطراب و نگرانی ندارد و می‌داند که از جانب خدا مورد حفاظت قرار می‌گیرد.

البته که موارد این‌گونه بسیار بسیار زیاد هستند و تنها برای نمونه چندی از تجربیات عزیزان از فواید حرز امام جواد (ع) آورده‌شد. باتوجه به فواید بسیار و اثرات این دعای شریف پاسخ به سوال حرز امام جواد بگیرم یا نه؟ قطعا بله خواهد بود اما توجه داشته باشید که بایستی از گناهان و کارهایی که باعث بوجود آمدن بلاها می‌شود جدا دوری کنید تا خواص حرز امام جواد برای شما ازبین نرود و بتوانید از تمام فواید حرز جواد ع استفاده کنید. معصیتهایی مانند: دروغ، کفران، نیرنگ کم فروشی، ظلم، مال حرام، خوردن حق دیگران، کم‌فروشی، ناسپاسی از نعمات، تمسخر و …. از این جمله موارد که باعث عدم نتیجه گرفتن از خواص این دعای شریف می‌شود.

دسته بندی محصولات با خاصیت حفاظت و دفع چشم زخم

بر روی دسته بندی ها کلیک کنید تا محصولات مورد نظر را مشاهده نمایید

انگشتر حرز امام جواد (ع) (356)

گردنبند حرز امام جواد (ع) (289)

بازوبند حرز امام جواد (ع) (3)

به این صفحه امتیاز دهید. از شما سپاسگذاریم

1,094 دیدگاه در “خواص حرز امام جواد علیه السلام چیست❤️۸۰ خواص حرز امام جواد ع

  1. مه گفت:

    سلام من دو تا انگشتر از سایت شما خریدم که زیر نگین هردوشون حرز صغیر امام جواد علیه السلام هستش.
    ۱. اگر هردوشون رو باهم و در کنار هم بندازم مشکل نداره؟
    ۲. در موقع عادت ماهانه میتونم بندازمشون؟
    ضمن تشکر از شما ، ممنون میشم پاسخ بدید.

    1. طاها گفت:

      سلام میخواستم بدانم به چه علت اسم امام جواد را روی این حرز می گذارند؟

    2. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      چون در حدیثی از امام جواد (ع) این حرز بیان شده است.

    3. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      ۱- خیر مشکلی ندارد. ۲- چون متن حرز با پوست بدن در ارتباط نیست مشکلی ندارد.

    4. تومن گفت:

      سلام خسته نباشید بخشید حرز کبیر پک کاملش رو دارین؟

    5. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      بله لطفا به لینک پک کامل حرز امام جواد (ع) مراجعه بفرمایید.

  2. محمد باقر گفت:

    ببخشید با سلام من حرز امام جواد امروز ۵ اسفند خریداری کردم و نفهمیدم قمر در عقرب است حالا من چکار کنم حکمش چیست لطفا کمکم کنید

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      خریدش که مشکلی ندارد. فقط برای خواندن نماز و برای اولین بار به دست کردن دقت کنید که قمر در عقرب نباشد. بابت زمان کتابت نیز این مورد توسط کاتبین رعایت می شود که روز نوشتن قمر در عقرب نباشد.

    2. فاطمه گفت:

      سلام وقت بخیر
      اگر موقع انداختن حرز به دست برای بار اول اطلاع از قمر در عقرب نداشته باشیم مشکلی نیست؟

    3. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      باید دفعه اول نمازش را بخوانید سپس به بازوی راست ببندید و قمر در عقرب هم نباشد.

  3. موسوی گفت:

    سلام،من حرزکبیر امام جواد (ع) را تهیه کردم ولی نمازش رو در روز قمر در عقرب خوندم، آیا اشکال داره و باید از اول نماز را بخونم؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      بهتر است این مورد را از دفتر مرجع تقلید خود بپرسید اما توصیه میکنیم در زمانی که قمر در عقرب نیست مجدد نماز را بخوانید و بازوبند را به دست کنید.

  4. سعید گفت:

    سلام خسته نباشین اگه کسی حرز کبیر امام جواد رو بازوی دستش باشه اجنه شیاطین میتونن وارد خوابش بشن یا نه؟؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      ان شاءلله که تاثیرگذار خواهد بود. همچنین توصیه میکنیم قبل خواب سوره توحید را قرائت بفرمایید. استفاده از سنگ حدید هفت جلاله نیز توصیه می شود.

    2. مهدی گفت:

      سلام من حرز امام جواد ۵ اسفند خریدم میگن قمر در عقرب بوده اون روز این یعنی چی و اینکه نمازش رو اون روز نخوندم

    3. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      مشکلی نیست. شما فقط باید نمازش رو روزی بخونید که قمر در عقرب نباشد و بعد از نماز بازوبند را به دست کنید.

  5. دوست گفت:

    سلام و خسته نباشید
    ببخشید اگر کسی حرز امام جواد رو داشته باشه و گناه کرده باشه , ایا تاثیر حرز کم میشه برای (همیشه) ؟ یعنی اینکه اگه توبه کنه و کار خوب و اینا ایا تاثیر حرز بیشتر میشه مثل اول یا نه ؟؟
    و اینکه باید در بیاره دوباره نمازش رو بخونه یا نه لازم نیست ؟؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      نماز را که لازم نیست مجدد بخوانید اما به طور کلی گناه باعث کاهش تاثیر ادعیه و احراز می شوند. به امید خدا با توبه و عدم انجام مجدد گناه تاثیرات حرز شامل حال شما خواهد شد.

  6. یاسمن گفت:

    سلام و درود
    من حرز رو برای همسرم گرفتم که متاسفانه عرق می‌خورند، خودم هم به جای ایشان نماز حرز را خواندم ، بستن حرز توسط ایشون مشکل داره ، قصد بی احترامی نداره ولی خب اخلاقشه دیگه

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      ببینید مشکلی که ندارد اما اساسا انجام گناه باعث بی اثر و کم اثر شدن ادعیه و احراز می شوند علاوه براین بایستی مراقبت کنید که به حرز خدای ناکرده آلودگی نرسد.

  7. محمدرضا گفت:

    سلام خسته نباشید
    ببخشید حرز امام جواد من سهوا افتاده داخل ماشین لباس شویی قسمتی از دعا که مکتوب شده بوده روی پوست آهو از بین رفته. الان باید چکار کنم؟
    خدا خیرتان دهد

    1. مهدی گفت:

      من الان دارم متن را میخونم و مغزم هنگ کرده نمیدونم چی بگم فقط یک سوال من برا هم دوری چشم و به خصوص پولدار شدن یا همون رزق و روزی میگردم

    2. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      برای دفع چشم زخم و دفع فقر توصیه شده است.

    3. ناشناس گفت:

      سلام. میتونم مستقیما، ازکتاب فروشی های ارشاد اسلامی این حرزها رو تهیه کنم؟

    4. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      بعید است داشته باشند. برای خرید میتوانید به لینک پک کامل حرز امام جواد (ع) مراجعه نمایید.

    5. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      بایستی آن قسمت توسط یک فرد خبره اصلاح نوشتاری انجام شود یا اینکه مجدد فقط پوست اهو را تهیه نمایید.

  8. یاس گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    شما در اداب حرز کبیر امام جواد گفتید حتما در قالب نقره باشه و به بازو بسته بشه از طرفی تمام قالب های نقره مختص گردنبند هستند و چرم ها بازو بند هستند.
    تو سفارشات خودتون هم قالب ها گردنبند بودند
    من جایی ندیدم قالب نقره ای رو ب بازو ببندند یا حتی برای بازو ساخته شده باشه
    موردی نداره حرز کبیر رو باتوجه ب قالب های نقره ک همه گردنبند هستند توی گردن انداخته بشه ؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      دعای حرز کبیر امام جواد (ع) بایستی روی پوست اهو و درون قاب نقره باشد و به بازو بسته شود. برای مشاهده این محصول روی لینک پک کامل حرز امام جواد کلیک کنید.
      اما حرز صغیر میتواند به صورت انگشتر، گردنبند، دستبند و … استفاده شود. محصولاتی که در سایت به صورت قاب نقره تکی یا به صورت انگشتر میبینید حرز صغیر هستند.

    2. ناشناس گفت:

      سلام، من بدون قاب نقره داخل بازوبند به بازوی راستم بستم چندساله، یعنی چون قاب نقره نداره بی تاثیره؟!

    3. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      بی تاثیر که نیست اما توصیه اکید در حدیث شده که با قاب نقره باشد.

  9. مهدی گفت:

    با سلام. ما محل کار ی مسئول داریم روحیاتش با ما نمیخوره . بد جور گذاشتمون تحت فشار. از لحاظ روحی واقعا اذیتیم. آیا این دعا تاثیر داره که یا عوض بشه یا ی اتفاقی بیفته دیگه کاری باهامون نداشته باشه. وضع مالیم خوب نیست. همیشه هشتمون گرو نهمونه. تاثیر داره؟ متاسفانه هر چی دیگران رو نصیحت میکنم یا حرف حساب میزنم هیچ کسی به حرفهام گوش نمیده. در مورد آداب و نماز حرز توضیح بدید. آیا لازم هست به نام باشه

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      توصیه میکنیم برای این کار شما حدید صینی هفت جلاله تهیه بفرمایید.

    2. سارا گفت:

      من هم تقریبا مشکل مشابه داشتم حرز تهیه کردم یعنی انگشتر بهتره تهیه کنیم؟ و اینکه چطور میشه قاب نقره را باز کرد و دعا و پوست آهو را مشاهده کرد؟

    3. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      درب لوله نقره جوش نخورده است، میتوانید با کمی فشار درب آن را باز کنید.

  10. محمد گفت:

    با سلام اگر نماز مخصوصش رو نخونیم تاثیر نداره؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      اگر از نوع کبیر است بایستی نمازش را هم بجا بیاورید.

  11. زهرا گفت:

    سلام در نیت نماز حرز امام جواد (ع) چه بگوییم‌ و اسم فرد در چه قسمت از نماز بگوییم

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      نیت نماز حرز امام جواد (ع) به نیابت از خود یا فرد دیگری که خودش توانایی خواندن نماز را ندارد. جایی از نماز اسم فرد نمی‌آید و فقط به نیت آن فرد نماز ادا می‌شود.

  12. زهرا گفت:

    سلام به روایت امام صادق (ع) همراه بودن حرز برای خانم حائض و نفس ایا نبندد یا داخل یک پوست چرمی (مثل همین بازوبندها) و سپس ببندد آیا همون بازوبند‌ی که همراه حرز هست از اون میشه استفاده کرد یا بازوبند‌ دیگه ای رو سفارش بدهم

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      همان بازوبند همراه حرز را استفاده نمایید.

  13. سجاد گفت:

    با سلام و وقت بخیر. آیا استفاده از استوانه ی نقره ای واجب است ؟ یعنی اگر بسته ای را بخریم که استوانه ی نقره ای نداشته باشد، اثر لازم را ندارد؟
    با تشکر

    1. فاطمه گفت:

      سلام چطور حرز کبیر امام جواد رو از سایت تون تهیه کنم

    2. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      به لینک پک کامل حرز امام جواد (ع) مراجعه و ثبت سفارش بفرمایید.

    3. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      اگر حرز صغیر است که استوانه ضروری نیست.

  14. روح الا گفت:

    سلام ایا دعای حرز امام جواد گردنبد هم مثل بازوبند تاثیرگذار است

  15. ناشناس گفت:

    سلام وقت بخیر ببخشید من آیه الکرسی رو دو آیه معروف رو خوندم اشکالی نداره

    1. رها گفت:

      سلام
      آیا قالب نقره حتما باید به شکل استوانه ای باشد
      اگر مستطیلی باشد اشکال دارد؟

    2. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      چون در حدیث از واژه “قصبه” استفاده شده بهتر است به صورت استوانه ای باشد.

    3. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      لطفا این مورد را از دفتر مرجع تقلید خود جویا شوید.

  16. ناشناس گفت:

    باعرض سلام و خسته نباشید خدمت شما
    جوانی هستم ۴۷ ساله که به علت نداشتن شرایط مالی مناسب از خرید پک اصل ناتوان هستم ایا میشه این دعا رو روی کاغذ معمولی بنویسم یا چاپ کنم و اونو به بازو ببندم به خدا قسم اوضاع مالی خوبی ندارم ازدواج نکردم تا الان چند جا به خواستگاری رفتم اما مشکلاتی به وجود آمده یعنی طرف مقابل موافق بوده اما من نخواستم فکر میکنم کسی مرا طلسم کرده (( از داخل خانواده و نزدیکانم )) به گوشم رسیده که شخصی که نمیخواهم اینجا او را معرفی کنم به خواهرم گفته میخواهی برایش به خواستگاری بروی ؟؟ بعد که دیده از او نتیجه نمیگیرد به سراغ شوهر خواهرم رفته و گفته چرا میخواهید برایش به خواستگاری بروید او هنوز شرایطش را ندارد و ……. وقتی دیده همه میخواهند برایم کاری انجام دهند اقدام به کار خرابی کرد از طرف برادرم که میدانست او با من اختلاف دارد و هیچ کمکی برای کار و زندگی ام نمیکند و از راه های دیگر و فکر میکنم یکی از آن راهها دعا و طلسم بوده چون شوهرش هم در خونه خودش از داخل بالش خوابش دعا پیدا کرده از اون روز من هم نسبت به این زن شکاک هستم که از و بعید نیست که چنین کاری کرده باشد که هم چشمه روزی ام را قفل و طلسم کرده که درآمدی نداشته باشم و هم دعایی کرده باشد که ازدواجم به بن بست بخورد // حالا با توجه به این شرایط ایا باز هم حتما باید این حرز روی پوست آهو باشد جلد چرمی اصل داشته باشد خودم یک جلد چرم مصنوعی دارم که داخلش آیه الکرسی یا سوره و ان یکاد بوده حضور ذهن ندارم لطفا منو راهنمایی کنید
    با تشکر از شما

    1. م.س گفت:

      سلام من دعای حرز کبیر گرفتم نمیدانستم نماز دارد همینجوری بستم یک مدت بعد که فهمیدم باز کردم نماز خواندم بعد دوباره بستم آیا در تاثیر حرز مشکلی پیش نمیاید

    2. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      نمازش را خواندید انشاءالله مشکلی نیست و به حمد الله برای شما موثر خواهد بود.

    3. نشناس گفت:

      سلام، مشکلاتت حل شد؟

    4. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      حرز صغیر را میتوانید روی کاغذ بنویسید و همراه خود داشته باشید. همچنین خواندن روزانه سوره های فلق و ناس و همراه داشتن یک قرآن کوچک را به شما توصیه میکنیم. ان‌شاء الله که به زودی مشکلاتتان برطرف خواهد شد.

    5. سمیرا گفت:

      سلام من به چه شماره ای جهت سفارش تماس بگیرم
      در ضمن هم صغیر هم کبیر و باهم بگیرم؟؟؟

    6. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      با شماره تماس های شرف آنلاین موجود در سایت تماس بگیرید.

    7. ناشناس گفت:

      سلام وقت بخیر
      همراه داشتن قرآن کوچک برای رفتن به سرویس مشکلی ندارد؟
      گناه نیست؟

    8. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      لطفا این مورد را از دفتر مرجع تقلید خود بپرسید.

  17. معصومه گفت:

    سلام، آیا حرز امام جواد علیه السلام رو اگر داخل اتومبیل بذاریم
    برای جلوگیری از سرقت و تصادف میتونه مفید باشه؟

    1. ناشناس گفت:

      سلام. کسی در باره این که نتیجه گرفته یا نه ننوشته؟

    2. شرف آنلاین گفت:

      در نظرات موارد نتیجه گرفته شده توسط مخاطبین نوشته شده است.

    3. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      دعای حرز برای شخص می باشد و حتما باید همراه فرد باشد تا از بلایا به لطف خدا در امان باشد.

    4. maedeh گفت:

      سلام خسته نباشین اگر شخصی احتمالا طلسم یا سنگینی داشته باشه حرز امام جواد باطلش میکنه؟

    5. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      بله در خواص این دعا هست و ان‌شاءالله که موثر خواهد بود.

  18. ناشناس گفت:

    سلام وقتتون بخیر، در محصولات شما دعای حرز جواد با اشکال و حروف رمزیش نوشته شده؟ آخه خیلی از جاها دیدم که این حروف رمزی ننوشتن

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      اگر ذعای حرز کبیر باشد باید حتما حروف رمزی را هم داشته باشد که در محصولات شرف انلاین (برای حرز کبیر) این حروف نگارش شده است.

    2. محبوبه گفت:

      سلام من بعد از زایمانم یک خبر بد بهم دادند و بعدش همش ترس داشتم اگر کسی میگفتند مرده من میترسیدم. همش میترسم. میگویم من هم الان میمیرم. هی نگاه دور و برم میکنم. همش ترس اضطراب دارم. چه دعای برایم خوب است. هر دکتری هم میروم میگویند علائم بعد از زایمان است

    3. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      در کنار مشاوره گرفتن از یک روانشناس توصیه میکنیم از حرز امام جواد یا حدید هفت جلاله استفاده نمایید.

  19. زهرا گفت:

    سلام دخترم دیابت داره آیا دردرمانش تاثیر دارد؟

    1. رحمان آقازاده گفت:

      سلام خواهرم من خودم دیابتیم دیابت فقط در ترکیه اونم با جراحی امکان پذیر است درمان دیابت با ورزش منظم روزانه رژیم غذایی و هر روز یه شیشه یک کیلویی آب و یه لیمو ترش و یه چوب دارچین و ۵یا ۶ عدد میخک رو داخل شیشه آب بمدت یه هفته درجای تاریک گذاشته بعدا میل بفرمایند لیمو با پوستش خرد شود چن شیشه درست کنین بعد ۱۰ روز معجزه ش رو میبینین اگه خواستین یه قاشق چایخوری عسل قاطیش کنین

    2. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام و آرزوی سلامتی
      بایستی مسیر اصلی درمان را پیش ببرید اما در کنار آن استفاده از دعای حرز امام جواد (ع) به نشانه توکل به خداوند ان‌شاءالله در درمان موثر خواهد بود.

  20. ناشناس گفت:

    باسلام خسته نباشید میخاستم بدونم آیا میشه حرز امام جواد رو فقط تو خونه آویزان کرد چون برای اهل خانه میخام به بازو نبندیم یا اینکه اگر قاب نقره نتونستیم تهیه کنیم باید چیکار کرد

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      بایستی حتما همراه فرد باشد. اگر قادر به تهیه حرز کبیر روی پوست آهو با قاب نقره نیستید میتوانید حرز صغیر را خودتان روی کاغذ بنویسید و هر فرد خانواده آن را همراه خود داشته باشد و حرز صغیر لازم نیست به صورت بازوبند باشد. میتوانید با رعایت احترام در لباس یا کیف خود قرار دهید.

  21. آزاد گفت:

    سلام
    وقتتون بخیر
    ببخشید میخواستم بدونم اینکه گفته شده هفت مرتبه آیه هجده سوره آل عمران رو بخونیم باید بعد از آیه الکرسی بسم الله بگیم بعد بخونیم کار بله ایا یک بار کفایت می‌کند یا باید بعد از بار باز بسم الله بگیم بخونیم من یکی از نماز هارو بلافاصله بعد از آیه الکرسی یه مرتبه بسم الله الرحمن الرحیم گفتم و هفت باز آیه رو خوندم در نماز بعدی برای هر دفعه قرائت آیه یک بسم الله جدا گفتم.
    مورد بعدی هم اینکه من قبل از اینکه حرز رو بخرم خودم روی کاغذ پرینت کرده بودم دعا رو و به بازو بسته بودم و نیت نماز رو به اسم حرزی که خریدم کردم ولی وسط نماز یادم افتاد این کاغذیه روی بازوم رو درنیاوردم دیگه نماز رو نشکستم دو رکعت اول که تموم شد درش آوردم و نماز بعدی رو بدون اون خوندم.
    در سوال اول میخوام کدوم روش درست هست کاش این رو هم در توضیحات نماز اضافه کنید و در هر دو سوال میخوام بدونم ایا باید نماز رو تکرار کنم یا نیازی نیست؟
    باتشکر از زحمات شما

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      برای وسط سوره بسم ا.. نیاز نیست و اگر گفتید باید به نیت شروع هر کاری هر حرفی و هر امری باشد. بنابراین نمازتون هم اگر بسم ا… به همان نیت شروع هر کار است که درسته و الا اگر به نیت خود ایه هست نمازتون درست نیست. همچنین برای اینکه حرز کاغذی دستتون بوده و نماز خوندین مشکل نداره و نیاز به تکرار نیست. در نهایت توصیه میکنیم این سوالات را از دفتر مرجع تقلید خود نیز جویا شوید.

    2. زیبایی گفت:

      سلام ببخشید شروع استفاده از حرز هم زمان خاصی داره؟ میخواستم بدونم این قمر در عقرب نبودن برای زمانیه که داره حرز نوشته میشه یا زمانی که شروع به استفاده از حرز میکنیم؟

    3. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      برای اولین بار هم که میخواهید به بازو ببندید چک کنید که قمر در عقرب نباشد.

  22. ناشناس گفت:

    سلام و خسته نباشید
    ببخشید من یه سوال داشتم از حضورتون
    توو کامنت ها فرمودین حرز کبیر باید حتما داخل قاب نقره باشه و به بازو بسته بشه
    اما قاب های نقره ای که من دیدم همه برای گردنبند هستن و از طرفی برای بازو خیلی تو چشم هستن
    و دیگه اینکه قاب نقره حتما باید ذکر روی بدنه اش حک شده باشه یا مدل ساده اش رو هم میشه استفاده کرد؟

    1. یاسین گفت:

      سلام ؛ببخشید نماز حرز رو فقط برای اولین بار که به بازو می‌بندیم باید بخوانیم ؟یا هر بار که به بازو میبندیم؟

    2. شرف آنلاین گفت:

      فقط اولین بار

    3. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      اگر حرز کبیر میخواهید استفاده بفرمایید بایستی حتما داخل قاب نقره باشد و حتما روی قاب نقره ذکر مخصوص حک شده باشد و حتما باید به بازوی راست بسته شود. اینچنین محصولی در شرف آنلاین به صورت ویژه تهیه شده است. به لینک پک کامل حرز امام جواد علیه السلام مراجعه بفرمایید.

      اما اگر حرز صغیر میخواهید استفاده نمایید میتوانید به صورت گردنبند، انگشتر یا حتی در داخل کیف و لباس خود قرار دهید (البته جوری که به حرز بی احترامی نشود) و ضرورتی هم ندارد روی قاب نقره حرز صغیر آن ذکر مخصوص حک شده باشد. برای مشاهده انواع گردنبند حرز امام جواد کلیک کنید.

    4. شریفی گفت:

      سلام کسی که سواد ندارد چطور نمازش رو بخونه

    5. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      تا جایی که امکان دارد باید خودتان بخوانید مگر اینکه توانایی نداشته باشید و میتوانید یک نفر را به نیابت از خود بگیرید.

  23. ناشناس گفت:

    با سلام. میشه حرز امام جواد رو سفارش داد برای کسی ک نمیخوایم متوجه بشه ک برای اون این دعا رو سفارش دادیم؟ چون اعتقادی ندارن و من میخوام ک دعایی بدی که روشون انجام دادن برطرف بشه.چون نه میشه ب عنوان گردنبد ب ایشون بدم و نه میشه ک ب بازو ببندن. برای رفع این مشکل چیکار باید کرد؟

    1. مهدی گفت:

      سلام و عرض ادب
      من چهار تا حرز سفارش دادم و اسامی اشخاص رو با نام مادرشون فرستادم و حرزها رو نوشتن و فرستادن ولی گفتند که هر کدوم یکی رو بردارن فرقی نمیکنه ، خواستم بدونم مشکلی نداشته باشه

    2. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      دعای حرز امام جواد (ع) بنام شخص و نام مادر شخص نوشته نمی شود.

    3. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      از آداب ضروری این دعا این است که حتما بایستی همراه فرد باشد. بهتر است با ایشان صحبت شود تا توجیه شوند سپس از بازوبند استفاده کنند.

    4. زهرا گفت:

      سلام دعای بازو بند مشتری برا مغازه و رزق و روزی هم داریم

    5. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      بایستی بازوبند برای صاحب مغازه تهیه بفرمایید نه خود مغازه و فرد باید به دست خود ببندد

  24. حامد گفت:

    سلام خسته نباشید بابت حوصله و جوابگویی شما
    من حرز امام جواد(ع) گرفتم و میخوام به بازو ببندم ایا باید نقره استوانه ای هم بگیرم با چرم به بازو ببندم یا همون چرم کافیه؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      مطابق حدیث اگر حرز کبیر است داشتن لوله نقره که ذکر مخصوص آن هم حکاکی شده باشد جزو الزامات است.

    2. ساحل گفت:

      سلام من دعای حرز داخل استوانه نقره ای دارم آیا میتوانم همان استوانه را در بازوبند طلا ببندم که پشت بازوبند تعبیه میشود یا اینکه حتما باید بازوبند چرم باشد؟

    3. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      ضرورتی ندارد بازوبند از جنس چرم باشد.

    4. فریبا علیمرادی گفت:

      سلام وقت بخیر… من حرز کبیر را که خریدم گذاشتم کیف پولم که چرم طبیعی است و همیشه همراهم است. اما هنوز نماز آن را نخواندم. آیا مشکلی نیست نمازش را بخوانم و آن را در همان کیف پول نگه داری کنم؟؟ ممنون میشوم پاسخ بدهید

    5. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      توصیه اکید بر این است که نمازش را هم الان بخوانید و به بازوی راست ببندید.

    6. ناشناس گفت:

      سلام خسته نباشید ایا حرز کبیر رو خودمون میتونیم روی کاغذ بنویسیم و یا رو کاغذ کپی کنیم با خودمون داشته باشیم یا نه باید خریداری کنیم حقیقتا وضع مالی خوبی نداریم

    7. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      حرز صغیر را میتوانید روی کاغذ همراه خود داشته باشید.

  25. الهه گفت:

    سلام من دعای حرز امام جواد رو گرفتم، اما بهم گفتن روز جمعه بین نماز ظهر و عصر دو رکعت نماز بخانم فقط بعد از حمدسوره ۱۷ آل عمران . آیا این روش نماز خواندن درسته یا همون روشی که در سایت هست نماز باید خونده بشه

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      خیر این مورد که فرمودید نماز حرز امام جواد (ع) نیست. اداب نماز همراه محصول برای مشتریان عزیز ارسال شده است که باید مطابق آن خوانده شود.

  26. نرگس گفت:

    سلام من یک حرز تهیه کردم و نمازشم خودم خوندم حالا میخوان نوع حرزمو عوض کنم یکی دیگه بخرم باید دوباره نمازشو بخونم؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      دعای حرز کبیر را تهیه کرده بودید؟ چرا میخواهید عوض کنید؟

    2. ناشناس گفت:

      سلام اگه خودمون متن حرز و داشته باشیم میتونیم بنویسیمش اگر میشه به چه صورت باید نوشته بشه چون من حرز کبیر و کامل به صورت متن دارم میشه روی کاغذ نوشت ممنون میشم یه راهنمایی کنید

    3. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      حرز صغیر را میتوانید روی کاغذ بنویسید و همراه تان داشته باشید اما حرز کبیر دارای ادابی است از جمله اینکه باید روی پوست اهو باشد و …

  27. مهدی گفت:

    سلام خسته نباشید
    آیا همراه داشتن حرز امام جواد بر زیر انگشتر عقیق نیز نماز دارد؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      خیر چون غالبا برای انگشتر از دعای حرز صغیر استفاده می‌شود.

  28. کاظم گفت:

    سلام با احترام حرز امام جواد سفارش دادم ولی آویز گردن کردم اشکال ندارد

    1. شرف آنلاین گفت:

      اگر حرز کبیر است توصیه اکید براستفاده به صورت بازوبند است.

  29. ع گفت:

    سلام ببخشید در هنگام خواندن نماز اشکالی دارد بعد از اینکه دو رکعت نماز حرز امام جواد (ع) به جا می اورم ، قربه الی الله هم گفت ، نمیدونم سوالم احتمالا یجوریه اما گفتم شاید قربه الی الله خودش یه نیته دیگش و نباید بگی

    1. ناشناس گفت:

      سلام. خسته نباشید. ببخشید من تازه آرایشگاه مردانه زدم و هنوز مشتری برام نیامده و برای رزق و روزی و جذب مشتری حرز امام جواد را روی کاغذ نوشتم ولی لوله نقره ای رو ندارم میشه راهنماییم کنید

    2. فرشید گفت:

      آیا حرز با کامپیوتر چاپ کنم رو برگه جواب میده؟

    3. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      حرز صغیر را میتوانید خودتان دستی روی کاغذ بنویسید (در حد ۱ خط است) اما حرز کبیر باید روی پوست اهو و با رعایت اداب خاص نوشته شود.

    4. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      فقط میتوانید حرز صغیر را روی کاغذ بنویسید و همراه داشته باشید که ان هم برای افزایش رزق و روزی توصیه نشده است و باید دعای حرز کبیر امام جواد (ع) را روی پوست اهو همراه با قاب نقره تهیه بفرمایید. به لینک پک کامل حرز امام جواد (ع) مراجعه نمایید اما اگر مایل نیستید هزینه نمایید میتوانید آیه های ۲ و ۳ سوره طلاق را روزانه بخوانید و پیش چشم خود داشته باشید ان‌شاءالله موثر خواهد بود.

    5. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      اساسا لازم نیست نیت را به زبان بیاورید و همین که در ذهن و در فکر اراده انجام آن کار هستید کافیست.

    6. نانا گفت:

      سلام میشه در مورد فضیلت حرز صغیر توضیح بفرمایید ممنون چون من قدرت خرید حرز کبیر رو ندارم

    7. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      دفع بلایا و عاقبت بخیری از خواص آن است. میتوانید خود بنویسید و همراه تان داشته باشید.

    8. ع گفت:

      پس بالاخره درسته دیگه ؟ بعد دو رکعت نماز حرز امام جواد (ع) به جا می اورم ، قربه الی الله هم بگی دیگه؟ درسته؟

    9. شرف آنلاین گفت:

      اگر قبل از نماز نیت کرده باشید که درست است و بعد از نماز قربه الی الله هم گفته باشید هیچ مشکلی ندارد.

  30. طاها گفت:

    با سلام وقتتون بخیر
    اگه دیگران بفهمند که دعای حرز امام جواد داریم مانعی ندارد ؟دعا را بی اثر نمیکند؟
    برای نیت نماز چه بگوییم؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      خیر بی اثر نمیکند
      نیت نماز حرز امام جواد (ع)

    2. ناشناس گفت:

      سلام اگه هنگام خواندن نماز دعای شمس و لیل را از روی گوشی بخوانم چون حفظ نیستم نمازم باطله

    3. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      بنظر مشکلی ندارد ولی باز هم بهتر است این مورد را از دفتر مرجع تقلید خود جویا شوید.

  31. ناشناس گفت:

    سلام وقت بخیر
    اگر کسی برای اولین بار از حرز استفاده کند ولی در ساعات قمر در عقرب بوده این حرز باطل هست؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      باطل که نمی شود ولی بایستی نمازش را در ساعات غیر قمر در عقرب بخوانید و سپس به بازو ببندید

  32. زهرا گفت:

    سلام ببخشید اگر برای باطل کردن سحر و‌ جادو از بازوبند استفاده کنیم باید چه مدت به بازومون باشه؟ و آیا میشه بجای بازو به مچ دست ببندیم؟ ممنون میشم پاسخ بدین

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      طبق حدیث باید به بازو (عضد) بسته شود.

  33. ریحانه گفت:

    سلام این حرز رو میشه گذاشت توی مغازه برای جلوگیری از چشم و نظر و زبان بد و باطل شدن دعاهایی که برای کسب و کارم گرفتن ایا میشه این حرز رو برای خانه گرفت برای در امان ماندن از چشم و نظر کل خانواده چون سخته ک همه دور بازوشون یا گردنشون ببندن
    ایا میشه شرف الشمس رو در مغازه گذاشت یا باید حتما به انگشت کرد برای رزق و روزی

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      اگر از دعای حرز کبیر امام جواد (ع) استفاده میکنید بایستی حتما هر فرد به بازوی خود ببندد اما اگر دعای حرز صغیر استفاده میکنید لازم نیست حتما به بازو بسته شود و می تواند در کیف یا لباس خود نیز قرار دهید اما در هر صورت باید همراه فرد باشد.

  34. زهرا ع گفت:

    سلام،میبخشید اشکال نداره من حرز کبیر رو بصورت گردنبند بگیرم؟ آخه بصورت بازوبند نمیتونم استفاده کنم،و آیا اگر بصورت گردنبند باشه سحر و جادو رو باطل نمیکنه؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      ان‌شاءالله که موثر باشد ولی بدانید برای حرز کبیر توصیه اکید استفاده به صورت بازوبند است.

  35. علی گفت:

    سلام وقت بخیر ، من قاب نقره را تهیه نکردم ایا موردی دارد که دور دعا کاغذ با چسب بچسبانیم که دعا اسیب نبیند ؟ (این مورد رو بفرمایید این که در روایت گفته شده در قاب نقره باشد را می دانم ، این مورد اشکال دارد یا نه تشکر)

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      برای جلوگیری از آسیب دیدن بله میتوانید اما همانطور که فرمودید طبق حدیث باید در قاب نقره باشد.

  36. باران گفت:

    سلام آیا دعای حرز برای بازگشایی بخت تاثیری دارد؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      گفته می شود که موثر است اما اگر برای بازگشایی دختر میخواهید توصیه میکنیم سوره احزاب روی پوست آهو را تهیه بفرمایید.

    2. ناشناس گفت:

      سلام ببخشید ازدواج من خیلی به تاخیر افتاده
      اینکه کسی من رو جادو و سحر کرده نمیدونم
      به نظرتون حرز امام جواد بهتر هست یا سوره احزاب بر روی پوست آهو خریداری کنم؟

    3. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      اگر واقعا نشانه هایی مبنی بر مورد بدخواهی قرار گرفتن میبینید و فکر میکنید مورد سحر و جادو قرار گرفته اید حرز امام جواد تهیه کنید ولی اغلب اینطور نیست.

    4. علی منصوری ۰۰۱ گفت:

      سلام برای بازگشایی بخت پسر چی خوبه؟؟؟؟

    5. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      همین دعای حرز امام جواد (ع) توصیه می‌شود.

  37. آیدا گفت:

    سلام من توانایی خرید قاب نقره رو ندارم می شه به جاش چسب و زر ورق زده بشه اشکال داره ؟ و این که میگن با نقره بهتره و چسب و … تاثیرش کمتره و اون اثر خاص رو نداره درسته؟ و حرز من با پوست آهو نوشته شده ولی قسمتی از دعا با نقره حک نشده اشکالی داره‌؟

    1. ناشناس گفت:

      سلام من انگشتر حرز امام جواد رو دارم وقتی میخام دستمو بشورم باید درش بیارم که خیس نشه

    2. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      غالبا لازم نیست اما اینکه انگشتر شما نوع خاصی باشد باید دید چگونه است و بررسی شود که در اب اسیب نبیند.

    3. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      برای دعای حرز کبیر توصیه براین است که حتما در قاب نقره باشد و روی قاب نقره هم دعای خاصی دارد که باید حک شود اما اگر حرز صغیر باشد هیچ مشکلی ندارد و احتیاجی به قاب نقره نیست.

  38. ع گفت:

    سلام خسته نباشید ، ایا مهم است که حرز را چه کسی سفارش دهد؟ برای مثال فرض کنیم یک نفری سفارش داده برای خودش و خانوادش و قبل اینکه برسه به دستش یا در کل قبل بستن و نماز خوندن (اگر فرض بگیریم سفارش به دستش رسیده) بگه حالا فلانی شما بیا این یک حرز را استفاده کن من دوباره سفارش میدم ، ایا مهمه که قبول نکنیم و خودمون سفارش بدیم بیاد یا مشکلی نیست تا وقتی نماز نخونده و بسته نشده؟ به طور دیگه اگه بگم خانواده الف یک حرز را به نیت مثلا فرد الف سفارش دادن اما وقتی سفارش رسید بیان بدنش به فرد ب تو خانواده ب بگن حالا شما استفاده کن ، خودت سفارش نده ما سفارش میدیم دوباره برای خودمون (اون یه دونه که دادیمش به تو) ایا مهمه که من خودم سفارش بدم یا هیچ تفاوتی نداره که به نیت کس دیگه سفارش داده شده بعدش اجازه دادن کس دیگه بر داره و استفاده بکنه
    ممنون

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      خیر موقع سفارش دادن مهم نیست چه کسی سفارش می دهد. (برای خود سفارش می دهد یا شخص الف یا ب یا حتی الف و ب جابجا شود)
      ولی نیت نماز مهم است که فرد برای خود میخواند بنابراین حرز بنام خودش می شود یا به نیابت از شخص الف می خواند که حرز به نام آن شخص الف خواهد شد.

    2. ناشناس گفت:

      برای دور شدن از تمام بیماری ها چه حزر ی بهتر است؟؟

    3. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      همین دعای حرز امام جواد (ع) برای دفع امراض نیز توصیه شده‌است.

    4. زهرا گفت:

      سلام واسه گشایش بخت خوب است

  39. حمید گفت:

    سلام یک ساله از همسرم جدا شدم بدون دلیل خاصی فقط میگفت می بینمت حالت اضطراب بهم دست میده نمیخوام دیگه باهات باشم خیلی همدیگه رو دوست داشتیم همش قبلش میگفت خدا سایه ت رو از سرم کم نکنه. به این نتیجه رسیدم یکی جادو کرده باشه تو زندگیم. ایا با گرفتن این دعا خانمم برمیگرده و طلسم و جادو باطل میشه؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      اگر مورد سحر و جادو باشد بله برای دفع آن حرز امام جواد (ع) یا سنگ حدید هفت جلاله توصیه شده است ان‌شاءالله که مشکل شما حل شود.

  40. احمدرضا گفت:

    با سلام. میخواستم بدونم میشه حرز امام جواد ع و امام علی ع رو با هم به بازو بست ؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      مشکلی نیست.

  41. محمد قبادی گفت:

    با سلام اگر بخواهم دعای حرز امام جواد (ع) را همراه بازوبند و گردنبند سفارش بدهم قیمتش چند هست؟؟ و چطور باید به اون فردی که دعای حرز امام جواد (ع) را نوشته باید بدونم آداب حرز رو رعایت کرده مثلا وضو گرفته و نماز خوانده یا قمر در عقرب نباشد؟؟ و آیا اگر اون فرد آدابش رو رعایت کرده دیگه نیاز به نماز خواندن نیست؟؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      برای مشاهده قیمت حرز امام جواد (ع) کلیک کنید.
      بایستی نویسنده حرز حتما اداب را رعایت کند بنابراین توصیه می شود از افراد و فروشگاه های معتبر که تاکید بر رعایت اداب دارند تهیه بفرمایید. فروشگاه شرف آنلاین از جمله فروشگاه هایی است که با تاکید بر ضرورت رعایت آداب به طور کامل آن ها را رعایت می کند.
      در مورد نماز حرز امام جواد (ع) نیز اگر حرز کبیر را استفاده می نمایید علاوه بر رعایت اداب بایستی نماز را خودتان به عنوان مصرف کننده به جای اورید.

  42. حسین گفت:

    سلام
    آیا میشود بصورت همزمان حرز کبیر و صغیر را بهمراه داشت؟
    مثلا حرز کبیر داخل بازوبند باشد و حرز صغیر داخل کیف

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      بله مشکلی نیست بسیار هم عالی است

    2. سیدمحمدفاطمی نیا گفت:

      سلام.
      فروشنده ی محترم حرز امام جواد سلام. شما یک ورق را که شامل حرز حضرت امام جواد است به چند صد تومان میفروشید در صورتی که یک کتاب چند صد صفحه ای ۴۰ یا ۵۰ هزار تومان بیشتر نیست. پس شما نه برای حرز و اثرات مثبت و مبارک آن بلکه برای صرفا کسب درامد تبلیغ میکنید

    3. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      حرز امام جواد روی ورق کاغذ نیست. روی پوست آهو است و به صورت دستی نوشته می شود و در کنار آن یک لوله نقره گردنبندی و یک عدد بازوبند چرم اصلی هم همراه دارد. ضمن اینکه هزینه پستی هم از مشتری گرفته نمی شود.

  43. خورشید از تهران گفت:

    سلام
    خواستم انگشترش رو بگیرم منتها انگشتر با قیمتهای مختلف هست این رو کیفیت نگارش حرز تاثیر داره؟
    دومین سوالم خواستم بدونم فرق بین انگشتر نگین دار با ستاره دار چیه؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      در انگشترها غالبت حرز صغیر استفاده می شود و تفاوتی در حرز وجود ندارد. تفاوت قیمت به علت تفاوت خود انگشتر است (وزن نقره، نگین، دست ساز بودن و …)
      نگین دار را توصیه میکنیم چرا که علاوه بر خواص حرز صغیر از خواص خود نگین عقیق یا فیروزه یا … هم بهره مند می شوید.

  44. حسین گفت:

    سلام
    آیا میشه بطور همزمان حرز کبیر و حرز صغیر امام جواد (ع) رو استفاده کرد؟ مثلا حرز کبیر رو به بازو بست و حرز صغیر روی انگشتر یا گردنبند باشه

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      بله خیلی هم عالی

  45. حسین گفت:

    سلام، من پک کامل حرز امام جواد (ع) رو خریداری کردم، بازوبند چرم و استوانه نقره اومده ولی چرم دست نویس دعا دست من نرسیده، چکار باید بکنم؟

  46. رضا احمدلو گفت:

    سلام خسته نباشید حتما باید بازوبند از چرم باشه چرم نباشه چ مشکلی هس

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      بایستی حتما به صورت بازوبند به بازو ببندید اما بر چرم بودن جنس آن ضرورتی نیست.

  47. سیده گفت:

    سلام وقت بخیر
    من انگشتر عقیق خریدم که پشتش حرز نوشته شده میخواستم بدونم الان تاثیرات این حرز در چه حده و چه خواصی داره؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      اگر دعای حرز صغیر امام جواد (ع) باشد دارای خواص دفع شرور، دفع بلایا و عاقبت بخیری خواهد بود.

    2. ناشناس گفت:

      سلام من نامزدیم بهم خورده برای دوباره ازدواج با همان شخص ایا حرز امام جواد تاثیر دارد؟

    3. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      اینچنین خاصیتی ذکر نشده است.

    4. ناشناس گفت:

      سلام ببخشید من و نامزدم که چن سال همو عاشقانه میخواستیم نامزدیمون به خاطر بدگویی دیگران به هم‌خورد..چن بارتلاش کردیم ولی بازم دیگران با حرفا و بدگوییاشون مانع شدن.خیلی همدیگه رودوست داریم احساس میکنم طلسم شدیمو ..وسعمم نمیرسه حرز رو تهیه کنم.میشه خودم بنویسم و بندازم گردنم؟😔

    5. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      حرز کبیر را خیر چون اداب خاصی از جمله پوست آهو لازم دارد اما حرز صغیر را میتوانید بنویسید و همراه خود نگه دارید ان‌شاء الله که موثر خواهد بود.

  48. ناشناس گفت:

    سلام..آیا برای حرز بصورت گردنبند هم باید نماز مخصوص خواند،یا فقط برای بازو بند نماز داره؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      اگر حرز کبیر است نماز دارد.

    2. حسن رجب زاده گفت:

      با تشکر از توضیحات شما درباره حرز امام جواد ع خیلی عالی و مفید واقع شد خداوند را شاکریم که هوامون رو داره

  49. معین گفت:

    سلام علیکم آیا حرز باید حتما داخل قاب نقره یاشه یا اگر نباشه مشکلی نداره

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      حرز کبیر را توصیه اکید شده که در قاب نقره باشد اما حرز صغیر را بدون قاب نقره میتوانید استفاده کنید.

    2. امیرعبدل کنده گفت:

      سلام وقت بخیر من مبلغ و واریزکردم، حرز کی به دستم میرسه؟

    3. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      در حال حاضر بین ۲ تا ۴ روز کاری از طریق پست به دستتان خواهد رسید.

  50. ناشناس گفت:

    آیا امام علی حرز استفاده میکرده

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      تمام معصومین حرز مخصوص به خود را داشته اند.

    2. mahmoodsalehi437 گفت:

      ببخشید سفارشم رسید حرز امام جواد با گردنبند نقره آبکاری رادیوم خواستم بدونم من شاغل هستم سرکار که میرم میرم حمام خواستم بدونم آب درون حرز میره یا نه مشکلی ندارد یعنی بیشتر روز ها من حمام میرم آب بهش نفوذ می‌کنه یا نه

    3. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      در حمام نبرید خطر نفوذ اب بسیار بالا است.

نظر دهید؛ ضمنا اغلب سوالات را در کمتر از چند ساعت پاسخ می دهیم.

پر کردن بخش 'ایمیل' اختیاری است.