دعاهای مشکل گشای قوی و مجرب, شناخت سنگهای قیمتی و خواص آن‌ها

متن دعای شرف الشمس چیست؟ معنی و متن فارسی دعای شرف شمس + نظر علما

sharaf-shams-ring-properties متن دعای شرف الشمس چیست؟ معنی و متن فارسی دعای شرف شمس + نظر علما

اکثر مردم بر این باورند که “شرف الشمس” نگین انگشتری عقیق زرد رنگی می‌باشد که اشخاص به نیت افزایش رزق، گشایش در اعمال و یا رفع چشم زخم و بلایا آن را به دست می‌کنند. اما در واقع سنگ نمی‌باشد. پس دعای شرف شمس چیست؟ دعای شرف الشمس، منسوب به امام علی (ع) می‌باشد که در نوزدهمین روز از ماه فروردین با آدابی مخصوص و نقشی رمزگونه آن را پشت عقیق زرد رنگ یا عقیق مایل به زرد حکاکی می‌نمایند.

در ادامه با رموز و خواص آن بیشتر آشنا می‌شویم و همچنین توصیه بزرگان در مورد دعای انگشتر شرف الشمس را مطالعه خواهیم نمود. متن دعای شرف الشمس، متن فارسی و معنی دعای شرف الشمس نیز به صورت کامل در اختیار شما قرار خواهد گرفت. با شرف‌آنلاین، وب‌سایت تخصصی شرف‌الشمس همراه باشید ….

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره اجزای حروف دعای شرف الشمس

حروف رمزی دعای شرف الشمستوجه داشت که نحوه حکاکی هرکدام از این حروف پیچیدگی های خاص خود را دارد و به صورت ساده‌ای که در تصویر آمده نیست.

معنی دعای شرف الشمس چیست؟ متن دعای شرف الشمس به صورت حروف رمزگونه‌ای حکاکی می‌شود که در ظاهر به صورت اشکالی که در ادامه توصیف می‌شود رویت می‌گردد:

شکل ستاره پنج پر – سه خط عمود و خط روی آن – حرفی مشابه میم – نردبان سه پله ای – چهار خط عمود – حرف ه دو چشم –  حرف واو وارونه به صورت ممتد روی تمام حروف حکاکی شده‌است.

سفارش حکاکی انگشترهای شرف شمس

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره معنی اشکال دعای شرف شمس چیست؟

شاید برای شما سوال باشد که معنی دعای شرف الشمس چیست؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که دعای شرف شمس که روی نگین و یا عقیق حکاکی می‌شود، شامل پنج اسم اعظم خداوند می‌باشد که این کلمات مبارکه را «الله؛ جمیل؛ رحمن؛ مومن؛ نور» گفته‌اند و به جای نقش این کلمات، در حکاکی از حروف رمزگونه استفاده می‌شود. نقش دعای شرف شمس ۱۳ حرف دارد ۴ حرف از انجیل، ۴ حرف از تورات و ۵ حرف از قرآن کریم گرفته شده است.

دعای شرف شمس می‌بایست روی عقیق زرد رنگ حکاکی شود و چنانچه این سنگ عقیق زرد در دسترس نبود، می‌توان متن دعای شرف الشمس را بر روی یک تکه کاغذی زرد رنگ نیز نوشت هرچند که توصیه شدید بر حکاکی روی عقیق زرد است (هر جامدی ظرفیتی دارد چنان که قرآن بر کوه نازل شد و کوه از هم شکافت) در دعای شرف الشمس پنج اسم اعظم خداوند به روش مخصوصی به صورت رمز نوشته می‌شود که حکاکی آن کار هر کسی نمی‌باشد. شخص نویسنده این اسامی باید فردی آگاه، با ایمان و پاک باشد و بتواند اصول نوشتن دعای شرف الشمس را رعایت کند.

خواص دعای شرف الشمس و سفارش از شرف آنلاین

دسته بندی محصولات مرتبط

بر روی دسته‌بندی‌ها کلیک کنید تا محصولات مورد نظر را مشاهده نمایید

انگشتر شرف الشمس (447)

گردنبند شرف الشمس (181)

دستبند شرف الشمس (56)

نیم ست شرف الشمس (66)

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره خواندن متن دعای شرف الشمس

علاوه‌بر ذکر شرف الشمس که به صورت حروف رمزی است و باید پشت عقیق زرد حکاکی شود یک دعای دیگر نیز وجود دارد اما احتیاجی نیست حکاکی شود و صرفا توصیه شده‌است که این متن دعای شرف الشمس که با حروف عربی است قبل از حکاکی اصلی ذکر شرف الشمس (همان حروف رمزی که بالاتر گفته شد) توسط حکاک خوانده شود. اما مجددا تاکید می‌شود که لزومی به حکاکی این حروف عربی روی عقیق زرد وجود ندارد. متن دعای شرف شمس به این صورت می‌باشد:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

اَللّهُم اِنّی اَسئَلُکَ بِالهاءِ مِنْ اِسمِکَ الْاَعظَم و بالثَلآثِ العِصّیِ و بالالَفِ المُقَّوِم و بِالمِیمِ الطَمیس الاَبتَر و بالسِّلمِ و بالاَربَعَه الَتِی ه‍ِی کالکَفِ بِلا مُعصَم و بِالهاءِ المَشقُوقَه و بالواوِ المُعظَّم صوره اِسمکَ الشَّریفِ الاَعظَم اَن تُصَلِیَ علی سَیِّدِنا مُحمَّدِ وَ آلِهِ بعدد حروف ماجری بِالقلم و اَن تَقضِی حاجَتِی.

خواندن دعای قبل از حکاکی انگشتر شرف الشمسبرای مشاهده قیمت و خرید این انگشتر زیبای آمدم ای شاه کلیک کنید

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره معنی و متن فارسی دعای شرف الشمس چیست؟

با دقت در متن فارسی دعای شرف الشمس و متن اصلی می‌توان فهمید که به چه علت به همراه داشتن این دعا این میزان توسط علما توصیه شده‌است. متن فارسی دعای شرف الشمس را می‌توان به شکل زیر معنی کرد:

خداوندا از تو می‌خواهم با عظمت و بزرگی خود ای قادر مطلق و الله و اعلی حضرت و معصومان و ارادتمندان او و معاشرت او و ارادتمندان او و وصی او و اوست. و بخصوص او، و عالی ترینها و عالی ترین جانشین او، بر مولای ما محمد و آل او صلوات فرست و حاجت من را برطرف کن.

معنی فارسی گردنبند شرف شمس

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره خواص دعای شرف الشمس برای رزق و روزی و …

مهم ترین خواص دعای شرف شمس چیست؟ بی‌شک معروف‌ترین و شاید مهم‌ترین و شناخته شده‌ترین خاصیت دعای شرف الشمس برای رزق و روزی است. نگین، انگشتر، دستبند شرف الشمس زنانه و مردانه، نیم ست شرف الشمس زنانه و دخترانه، گردنبند شرف الشمس مردانه و زنانه یا به هر شکل دیگری که دعای شرف الشمس همراه‌تان باشد به امید خدا از خواص زیر بهره‌مند خواهید شد:

خواص سنگ شرف الشمس برای روزی

۱- دفع فقر از مهم‌ترین خواص آن است.

۲- دفع بدى ها، حفظ و حفاظت از جان و اموال

۳- کسب عزت و مقام

۴- دفع چشم زخم

۵- دعای شرف الشمس برای حاجت و گشایش امور

۶ -دفع بیماری ها

7- حفظ از گزند جانوران و ایمنی از بلایا و دشمنان

8- همانطور که پیش‌تر گفته شد جهت افزایش رزق بسیار مجرب است

9- همچنین درمورد خواص خود عقیق زرد آمده که استفاده از آن سبب پاک کردن و تصفیه سیستم گوارش می‌شود  و بر هضم و جذب مواد غذایی کمک می‌کند، همچنین بر گردش خون در بدن، بر چاکرای ۳، بر غدد پانکراس و لوزالمعده تاثیر بسیار زیادی دارد. اما به جز این، سنگ عقیق خواص بسیار دیگری دارد که در روایت دینی نیز همراه داشتن آن توصیه شده‌است.

اگر دوست دارید که فواید این گوهر را از زبان استفاده کنندگان آن بشنوید توصیه می‌کنیم حتما مقاله معجزات شرف الشمس را مشاهده و مطالعه نمایید.

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره خواص عقیق از نظر امامان معصوم (ع)

خواص انگشتر شرف الشمس باتوجه به متن فارسی دعای شرف الشمس از دو جهت دارای اهمیت است یکی در خواص بی همتایی که در خود سنگ عقیق نهفته است و دیگری در قدرت اسم اعظم الهی که معمولا در پشت عقیق زرد حکاکی می‌گردد. (برای مشاهده قیمت سنگ شرف الشمس اصل کلیک کنید) بدون شک  آثار سریع و متداوم این نگین در افزایش رزق و روزی مورد تایید همگان می‌باشد و گشایش امور را در سریعترین زمان به طور کاملا مشهودی ایجاد می‌کند. در ادامه تعدادی از احادیث درباب عقیق که در دعای انگشتر شرف الشمس مردانه و زنانه نیز کاربرد دارد را مطالعه بفرمایید.

نظر ائمه در مورد انگشتر شرف الشمسبرای خرید و مشاهده قیمت انگشتر شرف الشمس رهبری روی لینک کلیک کنید.

۱- از امام موسی کاظم (ع) در روایتی گفته شده است که انگشتر زرد در دست نمایید که سبب آسانی می‌شود و در آن هیچ دشواری در کار نباشد.

۲- پیامبر اکرم (ص) می‌فرمایند: هر شخصی یکی از عقیق‌ های سفید و سرخ و زرد را در دست داشته باشد جز خیر و نیکی و افزایش روزی و سلامتی و دفع بلا‌ ها نمی‌بیند همچنین از شر پادشاهان ظالم و از هر آنچه آدمی از آن می‌ترسد در امان می‌ماند.

۳- امام صادق (ع)می‌فرمایند: انگشتر عقیق سبب ایمنی در سفر می‌شود.

۴- پیامبر اکرم (ص): انگشتر عقیق در دست کنید مادامی که شخصی آن را همراه خود داشته باشد اندوهی به آن شخص نخواهد رسد.

۵- امام صادق (ع)می‌فرمایند: انگشتر عقیق در دست کنید که مبارک می‌باشد و صاحب عقیق عاقبتش به نیکی و خیر برسد.

۶- پیامبر (ص) می‌فرمایند: هر که در دست انگشتر عقیق داشته باشد حاجتش بر آورده می‌گردد.

۷- امام علی (ع)می‌فرمایند: دو رکعت نماز با انگشتر عقیق به از هزار رکعت بدون آن می‌باشد.

شرف الشمس برای افزایش رزق و روزی

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره نظر علما در مورد دعای شرف شمس چیست؟

۱- خلاصه نظر بعضی از علمای دین در پاسخ به این سوال که دعای شرف الشمس چیست: حرزی است که پیوست به امام علی (ع) داده شده است و بر سنگ عقیق زرد نوشته می‌شود و اشکالی ندارد به عنوان انگشتر مورد استفاده قرار گیرد ( صراط النجاه ، ج‌۱۰، ص: ۴۲۶ )

۲- آیت الله روحانی می فرمایند: اهل این گونه فنون (اهل علوم غریبه) بر این باورند که اگر یک بار به طریق مخصوص خودش نوشته گردد، دیگر احتیاجی به تکرار یا تمدید مجدد در سال بعد ندارد و اثرش همچنان باقی می‌باشد، اما به دلیل آنکه در طرز نوشتن دعای شرف شمس آن اختلاف وجود دارد، مثل شکل ستاره آن یا حرف میم آن، بعضی به همه وجوه شکل آن می‌نویسند. برای مثال یک بار با ستاره پنج گوشه و یک بار با ستاره شش گوشه.

۳- حضرت آیت الله مظاهری می‌فرمایند: “شرف الشمس مورد اعتماد می‌باشد. اگر شخصی آن را داشته باشد، تجدید لازم نمی‌باشد.”

نظر بزرگان دین در مورد دستبند شرف الشمس

۴- مرحوم کفعمی در کتاب مصباح کفعمی می‌فرمایند: این حروف شکل اسم اعظم خداوند می‌باشد، سپس در حاشیه کتاب یاد شده می‌فرمایند: در تعداد محدودی از کتاب های شیعه دیده ام که از امیر المؤمنین (ع) نقل شده‌است. (بحارالانوار، ج ۵۴، ص ۲۲٫)

۵- مرحوم شیخ بهائی نیز در کتاب “سرالمستتر” در رابطه با این شکل که به دعای انگشتر شرف الشمس شناخته شده می‌فرمایند: می‌بایست در روز ۱۹ حمل که مطابق با روز ۱۹ فروردین می‌باشد، از طلوع آفتاب تا ظهر بر عقیق زرد و در صورت عدم امکان آن را بر روی کاغذی نوشته و با خود به همراه داشته باشد، ولی تمدید مجدد آن در روز مذکور در سال های بعد شرط نشده و لازم نیست.”

6- آیا آیت الله بهجت در این باره نظری داده‌اند؟ برای مطالعه دقیق‌تر این موضوع به لینک نظر آیت الله بهجت درباره شرف الشمس مراجعه نمایید.

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره زمان نوشتن دعای شرف شمس

روز نوزدهم فروردین ماه برای ستاره شناسان مسلمان اهمیت ویژه ای دارا می‌باشد. روزی که خورشید ۱۹ درجه در برج حمل (فروردین) قرار می‌گیرد و اصطلاحا به آن روز شرف الشمس می‌گویند. منجّمان معتقدند این روز بخصوص بنابه محاسبات نجومی، روزی خوش یمن و بابرکت می‌باشد و همچنین در ساعت های مخصوصی در این روز، خورشید در بهترین موقعیت خود در کهکشان و سال قرار می‌گیرد. در این روز خورشید در نقطه خاصی در آسمان قرار می‌گیرد که نسبت به سایر ستارگان موجود در کهکشان انرژی  بیش‌تری را دارا می‌باشد و آداب و اعمال خاصی برای آن تعیین شده است. اصطلاحا خورشید sun بر دیگر ستارگان اشراف دارد.

بهترین زمان برای حکاکی انگشتر شرف شمس مردانهبرای مشاهده قیمت و خرید این انگشتر زیبای طرح افشار کلیک کنید

بر اساس نوشته ها و تقویم نجومی این روز را زمان نوشته شدن دعای شرف شمس تعیین کرده‌اند، که حدود زمان حکاکی دعا بر روی عقیق زرد از هنگام طلوع آفتاب تا هنگام غروب آفتاب می‌باشد اما هر ساله بر اساس تقویم های نجومی زمان حکاکی افزایش و گاها کاهش می‌یابد. گاها این زمان به بیشتر از ۲۴ ساعت نیز به طول می‌انجامد. برای مثال در سال ۹۸ این زمان از حدود ۷:۳۰ صبح روز نوزدهم فروردین شروع و تا حدود ۷:۴۰ دقیقه صبح روز بیستم فروردین ۹۸ ادامه پیدا نمود. یا در سال 1400 این ساعت از حدود 14:50 روز 19 فروردین تا حدود ساعت 15:20 روز 20 فروردین ادامه داشت.

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره آداب حکاکی

آداب نوشتن این دعا چیست؟ به دلیل با اهمیت بودن خواص دعای شرف الشمس، هر فردی شایستگی لازم برای نوشتن این ذکر را ندارد و برای بهتر نتیجه گرفتن از خواص دعای شرف الشمس باید نوشتن این دعا توسط افراد و اساتید خبره در این کار صورت گیرد. همچنین در نوشته ها تاکید زیادی بر نوشته شدن این ذکر دقیقأ در روز ۱۹فروردین ماه شده است. به دلیل وجود این همه تاکید بر نوشته شدن این ذکر تحت شرایط ویژه، در بازار شاهد انواع تقلبی این ذکر هستیم. پس بهتر است برای داشتن این ذکر حتما موارد یاد شده را مد نظر قرار دهید. همچنین در دو مقاله دیگر تحت عناوین آداب شرف الشمس و همچنین چگونه دعای شرف الشمس را بنویسیم به طور مفصل درمورد آداب آن بحث شده‌است.

آداب حکاکی سنگ شرف الشمس

در روز ۱۹ فروردین در ساعات مقرر شده در تقویم های نجومی، ۲ رکعت نماز حاجت همانند نماز صبح می‌خوانیم و سپس دعا رو می‌نویسیم و در ادامه سلامتی و فرج آقا امام زمان (عج) را از خداوند مستعان و منان درخواست کرده و سپس نیت می‌کنیم، ان شاء الله حاجت خود را دریافت کنیم. شخص نویسنده  باید ساعات مشخصی از روز نوزدهم برج حمل (توجه کنید بین برج حمل با صورت فلکی حمل تفاوت است!) دعای شرف الشمس را بنویسد. همچنین بایستی طاهر و پاکیزه باشد و رو به قبله حکاکی را انجام دهد و حتما در ساعات شمس الشمس این عمل انجام شود.

لازم به ذکر است که در بین دعای انگشتر شرف الشمس‌ هایی که در بازار به فروش می‌رسند نمونه غیر اصل نیز مشاهده می‌شود که در ساعات مقرر حکاکی نشده اند هرچند که تعداد فروشندگان آن‌ها بسیار محدود است. مشخص بودن اطلاعاتی از زمان حکاکی آن‌ها، اصالت سنگ و حکاک دعای شرف الشمس در خرید بهتر کمک می‌کند. برای تشخیص سنگ شرف الشمس اصل کلیک کنید.

بنابراین با توجه به این موارد باید از جایی که به آن اطمینان دارید دعای شرف شمس را تهیه کنید. اگر حکاکی این ذکر بر روی عقیق زرد به طور صحیح انجام شده باشد نیازی به بازنویسی مجدد نمی‌باشد (برای دریافت جزئیات بیشتر به مقاله طریقه شارژ سنگ شرف الشمس مراجعه کنید) اما درصورتی که احساس می‌کنید آن طور که باید و شاید از خواص دعا شرف الشمس بهره کامل را نمی‌برید یا از خواص آن برای شما در انتهای سال کاسته شده، بهتر است سال بعد یک عدد دیگر تهیه بفرمایید. همچنین برای پاسخ به سوال انگشتر شرف الشمس در کدام دست باید باشد؟ به مقاله مزبور مراجعه بفرمایید.

راز حکاکی شرف الشمس در 19 فروردین

12210-gem-stone-icon فروشگاه اینترنتی سنگ و انگشتر نقره دعای شرف الشمس در کتب معتبر اسلامی

علمای قدیم و معاصر نظراتی در این باره بیان نموده‌اند که برخی از مهم‌ترین آن‌ها در ادامه اورده شده است که به طور ویژه به خاصیت افزایش روزی اشاره گردیده‌است:

۱- در کتب قدیمی مثل «السحاب اللئالی» تالیف سید عبدالله بوشهری آمده، دعای شرف الشمس از علوم غریبه می‌باشد و در دفع فقر و بیماری ها و حفظ صاحب آن از گزند جانوران و ایمنی از بلایا و کسب عزت و بزرگی تاثیر بسیار دارد.

۲- در کتاب ریحانه الادب هم ذیل نام “ابو البدر” از عالمان قدیم شهر اردبیل، به نقل از او شرح کامل و مفصلی درباره‌ی دعای شرف الشمس، حروف آن و اشعاری که به امام علی (ع) در مورد این حروف پیوست شده و طرز نوشتن این حروف داده است. (ریحانه الادب، مدرس تبریزی، ج۷، ص۲۳-۲۴، چ چهارم، تهران، خیام، ۱۳۷۴؛)

منابع معتبر در مورد گردنبند شرف شمس

۳- در کتاب «هزار و یک نکته»، نکته ۹۷۷، تألیف آیت الله حسن زاده آملی نیز مطالبی دربار‌ه‌ی دعای شرف شمس آورده شده‌ و توضیحاتی داده شده‌است که دعای شرف شمس چیست.

۴- علامه مبشر کاشانی در کتاب خود به زمان، آداب و کیفیت دعای شرف الشمس اشاره می‌‌نماید. آیت الله مبشّر کاشانی می‌فرمایند: شرف الشمس از علوم غریبه می‌باشد.

۵- در کتاب “جواهر مکنونه” که از کتب خطی اذکار می‌باشد نیز به آن اشاره شده‌است.

خواص دعای شرف الشمس و سفارش از شرف آنلاین

به این صفحه امتیاز دهید. از شما سپاسگذاریم

183 دیدگاه در “متن دعای شرف الشمس چیست؟ معنی و متن فارسی دعای شرف شمس + نظر علما

  1. احمدی گفت:

    با سلام
    من دو سنگ عقیق زرد با حکاکی شرف الشمس برای خودم و خواهرم خریداری کردم ولی زیر دعای شرف الشمس یکی از سنگ ها به اشتباه اسم گیرنده بسته پستی با اسم مادر من حک شده. میخواستم بپرسم الان اون سنگ برای من دیگه تاثیری نداره؟ ایا موقع نوشتار دعایی خونده میشه به اسم اون شخص و من دیگه نمیتونم استفاده کنم؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      اگر سفارش حکاکی خاص دادید حکاک به نیت شما این کار را انجام داده لذا باید نام درست استفاده می‌شده‌است لذا اگر اشتباه شده توصیه می‌کنیم نگین با حکاکی عام تهیه کنید.

  2. مریم ب م گفت:

    سلام علیکم، خسته نباشید، من از این سایت گردنبند شرف شمس که حرز امام جواد هست سفارش دادم شناسنامه مادرم، شناسنامه خواهر فوت شده اش هست، حالا من اسم خواهرش رو به اشتباه نوشتم تاحکاکی کنید آیا دعای حرز اثر خواهد داشت برای من، ممنون میشم اگه جواب دهید.

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      ایشان به چه اسمی معروف هستند؟

  3. محمد گفت:

    سلام من چند سال پیش یک نگین شرف سفارش دادم اسم خودم و مادرم و دعا رو زیر نگین حکاکی کردند، این یعنی انگشتر به نام من شده و اگر کس دیگه دست کنه و استفاده کنه چه اتفاقی برای ما دو نفر میفته؟ مطلب دیگه من نماز و دعای انگشتر رو فراموش کردم بخونم الان چکار باید کنم؟ خاصیت انگشترم از بین رفته یعنی؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      دعا و نمازش را کسی که از جانب شما به نیت شما حکاکی کرده باید بخواند که احتمال زیاد همان قبل حکاکی خوانده است لذا لازم نیست شما کاری انجام دهید. آن نگین را هم کسی دیگر استفاده کند ضرری ندارد اما محتملا نه خاصیتی برای شما خواهد داشت نه برای ایشان لذا خودتان استفاده کنید که به امید خدا حداکثر بهره را ببرید.

  4. علی گفت:

    سلام وقت بخیر
    ۱-دعای شرف شمس رو می‌توانیم روی کاغذ بنویسیم ؟
    ۲- و اگه بشه روی کاغذ نوشت کدومش رو باید بنویسیم حروف مخفف مثلا علامتها یا باید دعا رو کامل باید نوشت؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      برای سوال اول به مقاله نوشتن دعای شرف الشمس روی کاغذ مراجعه کنید.
      در رابطه با سوال دوم هم فقط همان حروف رمزی باید نوشته شود ولی قطعا نوشتنش باید با اصول و درست انجام شود.

  5. فراني گفت:

    سلام خسته نباشيد، از كجا ساعت دقيق رو ميتونيم متوجه بشيم؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      لطفا به مقاله ساعت دقیق روز شرف الشمس مراجعه کنید.

  6. جلال گفت:

    ایا می توان دعای شرف شمس را روی دست بند استیل یا نقره حک نمود؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      توصیه بر این است که زرد رنگ باشد. مثل عقیق زرد که بهترین است یا کاغذ زرد رنگ.

  7. Amir گفت:

    سلام یک انگشتر شرف الشمس دارم پدرم چندسال پیش ان را خرید و ان را به من هدیه داد
    ایا دعای این انگشتر مال فرد دیگری است یا مال من ؟
    ایا با انجام دادن گناه انگشتر سیاه میشود ؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      احتمال زیاد حکاکی عام بوده و مشکلی نیست می‌توانید استفاده کنید.
      خیر به این دلیلی که فرمودید سیاه نمی‌شود.

  8. ماهان گفت:

    سلام وقت بخیر اگر عکس انگشتری را برایتان بفرستیم امکان ساخت دارد؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      اکثر انگشترها بله
      بایستی تصویر را برای بخش پشتیبانی ارسال بفرمایید.

  9. حسن گفت:

    سلام وقتتون بخیر من یه انگشتر شرف الشمس دارم مال خیلی وقته یادم هم نمیاد کی بهم داده آیا دعایی داره انجام بدم ممنون

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      خیر ادابی که لازم باشد شما انجام بدهید ندارد.

  10. Amir گفت:

    سلام وقت بخیر
    میشه بفرمایید دعای شرف شمس روی کاغذ هم مثل انگشتر اثر بخش هست یا نه؟
    روی کاغذ هم حتما باید روز ۱۹ فروردین نوشته بشه؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      بله به لطف خدا موثر خواهد بود.
      بله حتما باید در ساعات مخصوص روز ۱۹ فروردین نوشته شود.

  11. شاهین گفت:

    با سلام من یه انگشتر عقیق قرمز پر رنگ دارم که این دعا روش هست و قدیمیه و وقتی بالای ۲۴ ساعت دستم می‌کنم نوشته هاش کمی سفید میشن ! میشه یک توضیحی لطف کنید

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      بایستی از نزدیک توسط یک فرد خبره بررسی شود. متاسفانه با این توضیحات امکان تشخیص چیزی نیست.

  12. سجاد گفت:

    سلام میخواستم بدونم هزینه نوشتن دعای شرف الشمس بر روی سنگ عرفا چقدر است

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      اگر نگین از خودتان باشد هزینه نوشتن دعا زیاد نیست مبلغ کمی است.

  13. ناصر گفت:

    سلام من یک انگشتر قدیمی پیدا کردم در یکی از شهرهای باستانی یه کشور دیگه اما سنگ این زرد نیست و قرمزه و همین نقش ها روش حک شده

  14. جواد گفت:

    چرا نباید انگشتری که دعای شرف شمس روی ان حک شده را در دست چپ انداخت؟؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      توصیه بر این بوده است که دست راست باشد ولی الزام و اجبار نیست.

  15. منتظر گفت:

    سلام وقت بخیر
    بعضی از دعاها یا اسمائی که روی انگشتر حک میشه باعث میشه نتونیم اون انگشتر را همیشه و همه جا دست کنیم فقط باید هنگامی که وضو داریم دست کنیم دعاری شرف الشمس هم همینطوره یا چون به صورت رمزگونه نوشته میشه اشکالی نداره

    1. زینب گفت:

      با سلام.
      بنده اینترنتی انگشتر شرف شمس رو برای خودم سفارش دادم ولی بعد از اینکه به دستم رسید ،سایزش برای دستم بزرگ بود و اینکه خوشم هم نیومد از مدلش، چون زمان سفارش نام و نام خانوادگی ام رو گفتم، اگر بخوام به فرد دیگه ای بفرشم آیا از خواص و انگشتر برای اون فرد کم نمیشه ؟؟

    2. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      از کجا خرید کردید؟ میتوانید برای سایز مجدد اقدام کنید و دقیقا سایز انگشتان شود و هزینه و زمان کمی دارد.
      ولی اگر میخواهید حتما به کسی بدهید نگینش را عوض کنید و آن نگین را برای خود بردارید.

    3. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      بله چون به صورت حروف رمزی پشت نگین است مشکلی ندارد.

  16. hassan گفت:

    سلام خوبین خسته نباشین من انگشتر شرف دارم ولی رنگش مایل به نارنجی هست روی این نگین نمیشه حکاکی کرد

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      مشکلی نیست میتوانید حکاکی کنید ولی توصیه بر این است که بهتر است زرد رنگ باشد.

  17. کوروش گفت:

    اگر شرف شمس دعایی که روش نوشته شده تصادفا پاک بشود یا قسمتی از سنگ که دعا روش نوشته شده کنده بشود چه حکمی دارد؟ ایا هنوز دعا تاثیر خودش را دارد؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      طبیعتا ناقص است و نمی توان انتظار داشت همان خواص را داشته باشد.

  18. ترنم گفت:

    سلام، من یک سنگ عقیق زرد دارم که پشتش دعای شرف الشمس نوشته شده ولی داخل رکاب انگشتر که بگذارم هم چسب روی نوشته میخورد و هم نوشته روی رکابی که نصب میشود دیگر معلوم نیست میخواستم ببینم که آیا خاصیت دعا از بین میرد؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      اسلام و احترام
      خیر مشکلی نیست.

  19. ابوالفضل گفت:

    سلام خسته نباشید من پدر بزرگم یک انگشتر داشت رکابش شکست و دیگر قابل تعمیر نبود الان فقط خود نگین هست و دعا هم روی آن حک شده الان آیا باید من برای آن رکاب می‌سازم دوباره دعا نوشته شود

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      احتمال زیاد حکاکی عام بوده و بنابراین خیر لازم نیست.

  20. حسین گفت:

    با سلام من یک انگشتر شرف شمس که دعا روش نوشته شده است را دستم میکنم
    ولی انگشتر را پدرم خریده و دعا روش نوشته
    آیا مشکل دارد که من دستم میکنم
    یا باید دعا را به نام خودم ثبت کنم. ممنون

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      به احتمال زیاد با حکاکی عام خریده اند و بنابراین شما یا کس دیگری هم میتوانید استفاده بفرمایید.

    2. ناشناس گفت:

      سلام من یک گردنبند شرف شمس هدیه گرفتم که حدس میزنم دعا به نام همون شخص ثبت شده میخواستم بدونم استفاده از این گردنبد چه حکمی داره ؟
      تاثیر داره یا بی تاثیره یا چی؟

    3. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      سنگش را عوض کنید و یک حکاکی عام یا حکاکی به نیت خودتان تهیه کنید.

  21. سهیلا گفت:

    باسلام. پسر دایی من طلا سازی دارد و عقیق ها را ۱۹ فروردین همه را تراش داده و روی همه عقیق ها دعا دارد. من دو ماه پیش سفارش گردنبند دادم و روی آن اسم من را دو ماه پیش کنار دعا تراش داد. ایا قبول است و می توانم گردن کنم یا نه؟
    حتما باید اسم من هم ۱۹ فروردین حک شود؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      ضرورتی به تراش اسم کنار دعا نیست و آن حکاکی های ۱۹ فروردین احتمال زیاد به صورت عام حک شده است که صحیح است و می توانید استفاده بفرمایید.

  22. رحیمی گفت:

    سلام خسته نباشید چند سال پیش پدرم برای مادرم از مشهد انگشتری خرید شرف الشمس ولی نگینش حکاکی ندارد میشود بگویید که همان خاصیت را دارد یا نه؟؟ ممنون میشوم

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      خواص عقیق زرد را دارد ولی خواص خود دعای شرف الشمس را ندارد.

  23. مهدیه مومنی گفت:

    با سلام
    بنده امسال قبل از ۱۹ فروردین انگشتری شرف‌شمس را بنام خودم در یک گالری در مشهد سفارش دادم که نام خودم و پدر و مادرم را هم پرسیدند، الان که انگشتر بدستم‌ رسیده من فقط نام مادرم را میتوانم ببینم و از اسم خودم‌ خبری نیست از سازنده که سوال کردم‌ گفت شاید نام خودت زیر رکاب پنهان شده، سوالم‌ این هست که آیا ذکر نام مادر هم ضروری هست یا اینکه این انگشتر برای من نیست و اشتباهی بنام مادرم حک شده و الان واقعا نمیدانم با اینکه برای خودم سفارش دادم خواص این انگشتر برای من هست یا نه، لطفا راهنمایی بفرمایید

    1. امید گفت:

      سلام فقط برای عقد کردن انگشتر نام مادر لازمه نیازی به نوشتن اسم بر روی انگشتر یا سنگ نیست

    2. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      وقتی سفارش خاص به نیت خود می دهید ضروری نیست که حتما اسم روی سنگ حک شود و فقط به نیت شما حکاکی انجام شود کافیست لذا ان شاءالله به نیت خودتان حکاکی شده و میتوانید استفاده نمایید. برای مطالعه بیشتر در این باب به مقاله دعای بنام زدن انگشتر مراجعه کنید.

  24. فاطمه گفت:

    با سلام. ببخشید یه سوال دارم. برای مادرم یک خانم انگشتر هدیه داد. سنگ اون انگشتر رنگش مایل طوسی و روی این سنگ فک کنم ۵ تا حرف عجیب حکاکی شده مثل حرف ل حرف ب .. این دو تا حرف فعلا یادمه. این چه میتواند باشد؟ ایا امکان داره سحری باشد؟ چون مادرم مریض شده بوده..
    ممنون میشوم اگر جواب بدید و یا راهنمایی کنید تا بفهمم درباره این انگشتر..

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      مشخص نیست باید بررسی شود ولی بعید است این موردی که فرمودید باشد.

  25. ایمان محبی راد گفت:

    بابت شفاف سازی که درباره نظر آیت الله بهجت از شرف شمس کردید عالی بود. یک سوال هم داشتم ممنون میشم جواب بدید. آیا واقعا برای رزق و روزی خوبه؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام و ممنون از نظر لطفتون
      در این رابطه، خاصیت افزایش رزق و روزی از ۳ منظر مورد تایید است. اول اینکه جزو خواص مهم خود شرف شمس است و در منابع به آن اشاره شده‌است. همچنین درباره خواص خود عقیق برای زیاد شدن رزق و دفع فقر احادیث قوی و مهم بسیاری وجود دارد که به تنهایی این دلیل برای اطمینان یافتن کافیست. علاوه‌براین به صورت تجربی، این خاصیت افزایش رزق را برای استفاده کنندگان بسیار مشاهده شده‌است و دلیل محبوبیت آن نیز همین است.

    2. زهرا گفت:

      سلام اگر من بخواهم سفارش بدهم از کجا متوجه بشوم اصلا سنگ صددرصد اصل هست به همین دلیل سالهاست که چون اعتماد ندارم نمیخرم

    3. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      اصلا خود سنگ عقیق زرد گوهر گران قیمتی نیست که بخواهید نگران اصل یا تقلبی بودن آن باشید و تقریبا تمام آنچه در بازار هست از سنگ عقیق اصل است فقط نحوه و زمان و رعایت آداب حکاکی دعای شرف الشمس پشت نگین باید دقیق و درست انجام شود که آن هم به صورت تخصصی سال هاست در مجموعه شرف آنلاین هر ساله در ۱۹ فروردین یا رعایت کامل آداب انجام می شود.

    4. علی اکبر گفت:

      سلام
      ببخشید در بعضی از سنگهای زرد رنگ حروفی به صورت ۵ عدد ه دو چشم، دو خط عمود، علامت ضربدر با چهار نقطه در هر بخش آن، ۷ بار عدد ۶، حرف ص و میم نوشته شده این هم شکل دیگری از شرف الشمس است
      اطلاعی از این نوع حروف و عدد دارید؟
      میشود لطفا راهنمایی بفرمایید. ممنون

    5. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      این توضیحاتی که فرمودید شبیه شرف الشمس نیست ولی لوح های مختلف دیگری وجود دارد (معتبر یا نامعتبر) که ممکن است از آن دسته باشد.

  26. داوود اکبری گفت:

    سلام
    آیا باید هر سال دعای جدید روی انگشتر نوشته بشه یا همون یکبار کافیه ؟

    1. راحله اخلاقی گفت:

      سلام وقت بخیر
      شرف شمس ایا اگه ۲۰ فرودین حکاکی بشه قبوله ؟

    2. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      باید طبق ساعات ذکر شده در تقویم نجومی هرسال این کار انجام شود. که این ساعات در سال های مختلف متفاوت است و معمولا حدود ۲۴ ساعت است که بین روزهای ۱۸ تا ۲۰ فروردین جابجا می شود.

    3. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      خیر لازم نیست هزینه مجدد کنید. همان یکبار کافیست.

  27. مهدی گفت:

    سلام خسته نباشید من یه سنگ شرف شمس برای خودم خریداری کردم و به رکاب انگشتری که پدرم بهم داده بود وصل کردم ول به جای دعای شرف شمس پشتش نوشته لا اله الا الله
    دلیل خاصی داره یا میتونم بازم روش دعا بنویسم

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      خیر دلیل خاصی ندارد و میتوانید دعای دیگری هم حکاکی کنید.

  28. سعید گفت:

    سلام
    من شب یلدا سفارش نگین یمنی پرتقالی دادم با حکاکی شرف شمس آیا حکاکی بنام من هست با عامه
    ممنون

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      اگر از نمونه های اماده در شب یلدا خرید کردید که عام هست ولی خواص شرف الشمس را دارا می‌باشد.

  29. حسن گفت:

    سلام من یه انگشتر هدیه گرفتم با نگین زرد و دعای شرف الشمس پشت نگین نوشته شده چون هدیه بوده چه جوری هست میتونم استفاده کنم یا ن

    1. شرف آنلاین گفت:

      به احتمال بسیار فراوان به صورت عام نوشته شده است و میتوانید استفاده بفرمایید.

    2. الی گفت:

      اگ گردنبند شرف الشمس داشته باشیم و باهاش بریم حموم دعاش باطل میشه؟
      یا گناه داره؟

    3. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      خیر مشکلی ندارد ولی کلا بهتر است حمام نبرید.

  30. مصی گفت:

    سلام من یک نگین شرف شمس که دعایی بر روی آن نوشته شده پیدا کردم و نمی دانم صاحب آن چه کسی است ، یکی از دوستان گفتند که ممکن است مربوط به کسی باشد که فوت کرده ، آیا باید سنگ را دفن کنم ؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      اساسا مال غیر را نباید استفاده بفرمایید.

  31. باقری گفت:

    سلام خسته نباشید من برای تولد همسرم یه انگشتر عقیق زرد شرف شمس خریدم موقع ک دستش کردم صبر کنیم تا ۱۹ فروردین برای به نام کردن اسمش روی انگشتر؟

    1. امیر گفت:

      سلام من یه شرف شمس خریدم و پشت سنگ دعاش هست این دعای شرف شمس به نام هست یا نه دعای شرف شمس بابد به نام باشه یا دعاش مهمه

    2. شرف آنلاین گفت:

      احتمال زیاد عام هست. اگر عام باشد میتوانید استفاده بفرمایید و از خواص آن بهره مند شوید.

    3. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      خیر احتمال زیاد حکاکی شرف الشمس عام شده و میتوانید همان را استفاده بفرمایید و از خواصش بهره مند شوید.

  32. یامهدی (عج) گفت:

    باسلام من یه انگشتر شرف شمس گرفتم تا پایان این ماه کادوبدم به شوهرم میشه دعای شرف شمس توهمین ماه پشتش بنویسم

    1. حامد گفت:

      نه

    2. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      خیر زمان حکاکی فقط و فقط ۱۹ فروردین است. تمام محصولات سایت در ۱۹ فروردین حک شده اند.

  33. عباس گفت:

    سلام درود خسته نباشین
    من سنگ انگشتر عقیق زرد دارم میخام شرف شمس بزنم پشتش برای اینکه به نام خودم بشه باید چیکار کنم چون قبلا دعای دیگه پشتش بود دادم پاک کردن
    چطوری چیکار کنم که به نام من بشه ؟؟؟ ممنون دستتون درد نکنه

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      حکاکی بایستی در ۱۹ فروردین انجام شود و تا ان زمان امکان حکاکی نیست.

  34. ناشناس گفت:

    سلام من یه انگشترسفارش دادم به جای اینکه زیر نگین دعا را بنویسه روی نگین نوشته اگه دستم بدون وضو بخوره مشکلی داره

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      از فروشگاه شرف آنلاین که خرید نکرده اید؟ چون تمامی حکاکی های شرف الشمس ما پشت نگین است، اما به هرحال مشکلی ندارد بدون وضو دست بخورد چون به حروف رمزی نوشته شده است.

  35. سعید گفت:

    سلام ببخشید من حدود ۱۰روز پیش انگشتری خریدم عقیق یمنی پرتقالی رنگ امروز وقتی از جیبم در آوردم از دستم افتاد واز رکاب جدا شد پشت سنگ دعای شرف شمس حکاکی شده اشکالی ندارد که در انگشتم بیندازم آیا اثر دارد این دعا

    1. بهنام گفت:

      سلام دعای شرف شمس رو میشه زیر نگین یاسی عقیق یمنی نوشت یا حتمن باید عقیق زرد باشه؟

    2. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      توصیه شدید بر استفاده از عقیق زرد است. همچنین میتوانید از عقیق یمنی پرتقالی مایل به زرد هم استفاده نمایید.

    3. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      ان‌شاء الله که اثر مثبت دارد.

  36. قنبریان گفت:

    سلام من ۲ تا سنگ شرف شمس دارم که دعا نویسی شده برای خودم … میتونم یکی از این سنگها رو برای همسرم یا پسرم انگشتر درست کنم…

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      اگر بنام شما حکاکی شده است، خیر نمیتوانید.

  37. محمد گفت:

    سلام. خسته نباشین من شرف الشمش رو روی عقیق سبز رنگ برام حکاکی کردن ایا همون اثر رو واقعا داره؟ مث عقیق زرد

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام
      بی تاثیر که نیست اما حالت بهتر و توصیه بر حکاکی عقیق زرد است.

  38. یوسف گفت:

    سلام خسته نباشید ایا میشه دعای شرف و شمس روی پوست نوشت؟

    1. محمد حسین گفت:

      سلام من یک انگشتر عقیق یمن خریدم نارنجی رنگ است روی نگینش دعای شرف شمس حک شده
      میخواستم بدانم خواص دعا رو داره ؟ و اینکه خواصش از بین میره چون سنگ زرد نیست و عقیق یمنه؟
      بعد توسط یک استاد خط معروف تراش داده شده یعنی اداب و روش نوشتن دعا رعایت شده ؟

    2. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      اگر عقیق یمنی پرتقالی مایل به زرد است که بسیار هم عالیست و خواصش را هم دارد.

    3. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      بله امکانش هست ولی چرا؟!

  39. مریم گفت:

    سالم نوشتن شرف الشمس روی کاغذ زرد رنگ با گلاب و زعفران باید باشه یا نیازی نیست

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      گلاب و زعفران ضروری نیست.

  40. مریم گفت:

    سلام میخواهم امروز اعمال شرف الشمس انجام دهم چه کارهایی باید انجام دهم تا به نحو احسن انجام شود البته دعا رو در کاغذ میخوام بنویسم آیا حتما باید با گلاب و زعفران نوشت ممنونم

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      لطفا مقاله روز شرف الشمس را مطالعه بفرمایید.

  41. محمد گفت:

    من یک عدد نگین انگشتر گرفته ام که دعای شرف الشمس و ایه من یتق الله روی ان نوشته شده است اما زرد رنگ نیست چطور میشود به اصالت ان پی برد ممنون

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      بایستی از نزدیک بررسی شود. احتمال دارد عقیق یمنی پرتقالی مایل به زرد باشد که خیلی هم عالی است.

  42. علی گفت:

    خیلی گران است. حتما محل کارتون اجاره ای و اجاره هم فوق العاده بالاست وگرنه چه معنی داره قیمت ها سر سام آور باشه . یه نگاهی هم به مردم عادی داشته باشین . اونکه وضعش خوبه براش مهم نیست برای یه انگشتر چقدر پول بده . شما ادعای اتصال و همجواری با شمس الشموس (ع) را دارید . فقط یک کم بهش نگاه کنید مقداری رعفت جای دور نمیره . هر کس می تونه سایت آب و رنگ دار بزنه و کارهای لاکچری ارائه بده . لاکچری اونی نیست که به راحتی هر قیمتی را بپردازه . لاکچری مشهدی کار دلی است . چون دل همه ملت مشهد است …..

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      سعی مجموعه بر این بوده است که تنوع و رنج قیمتی از حدود ۱۵۰ هزار تومان به بالا در سایت موجود باشد و همچنان هم موجود هست که امکان خرید برای هر هموطن عزیزی فراهم باشد و بسیاری از کارهای موجود هم قیمتی زیر ۵۰۰ هزار تومان دارند یعنی با وجود کیفیت بسیار بالای محصولات اما اکثر قیمت ها بسیار مناسب هستند و تنها تعداد انگشت شماری محصول بالای ۱ میلیون تومان قیمت دارند همچنین توجه داشته باشید که تمامی محصولات از سنگ عقیق زرد اصل و رکاب نقره استفاده شده است که متاسفانه به علت افزایش قیمت دلار و قیمت جهانی نقره در یک سال اخیر، با افزایش قیمت شدید طلا و نقره در کشور رو به رو هستیم اما همچنان سعی نموده ایم و با تنوع و خلاقیت در تولید محصولات ارزان قیمت و با کیفیت رنج قیمتی پایین را در سایت داشته باشیم اما اگر با قیمت های فعلی هم امکان خرید ندارید لطفا با بخش پشتیبانی انلاین در ارتباط باشید.

  43. سمیه گفت:

    سلام. سلام منو به اقا امام رضا ع برسانید نایب الزیاره ماهم باشید. اگر روی کاغذ بخواهیم بنویسیم همین شرایط باید باشد که برای عقیق هست

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      نایب الزیاره شما هستیم.
      بله همین شرایط را دارد.

  44. سیده صدیقه فخر حسینی گفت:

    سلام وقت شما بخیر، میشه زمان لایو حکاکی شرف شمس و آدرس لایو رو هم بفرمایید که کجا میشه این لایو رو دید ؟ خیلی التماس دعا دارم و سلام منو به آقا امام رضا برسونید لطفا

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      به امید خدا عصر روز ۱۹ فروردین در پیج اینستاگرام شرف انلاین انجام خواهد شد.
      دعاگوی شما هستیم.

  45. محمد شهبازی گفت:

    سلام وقت شما بخیر
    اگه من بخام این دعا رو بر روی کاغذ بنویسم و نه انگشتر، ممکنه بگین دقیقا چه عباراتی باید نوشته بشه؟
    و در چ ساعتی از روز ۱۹ فروردین؟
    متشکر از شما

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      برای مشاهده ساعت دقیق حکاکی ۱۴۰۰ به لینک روز شرف الشمس و برای مشاهده اطلاعاتی درباره این حرز به لینک دعای شرف الشمس مراجعه بفرمایید.

    2. سیروس گفت:

      سلام خسته نباشید من یک عقیق زرد با یک سکه گردنی زرد رنگ که اسم امام علی با یک سنگ و یک دعا ک همین دعای شرف الشمس را نوشته رویش را پیدا کردم میشود استفاده اش کنم یا به نام کسی نوشته شده

    3. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      اگر به نام کسی نوشته شده که نمیتوانید استفاده کنید ضمن اینکه چون پیدا کرده اید اصلا اجازه استفاده از اموال غیر را ندارید.

  46. میلاد گفت:

    سلام اگه امکانش هس آداب تمدید رو توضیح میدین ب ترتیب

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      احتیاجی به تمدید نیست لازم نیست هزینه و کاری مجددا برای تمدید انجام دهید.

  47. حاجی بیگلو گفت:

    سلام وقت بخیر دعای شرف الشمس رو عقیق سرخ مشکلی داره یا فقط رو عقیق زرد گونه باید باشه من عقیق سرخ می پسندم

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      بهتر است عقیق زرد باشد و یا عقیق یمنی پرتقالی مایل به زرد استفاده نمایید. برای مشاهده انگشتر شرف الشمس با عقیق یمنی کلیک کنید.

  48. ایزان گفت:

    سلام وقت بخیر
    میخاستم بدونم دعای شرف الشمس و روی عقیق یمن هم میشه حک کرد یا حتما باید عقیق زرد باشه؟؟
    و آیا دونستن اسم کسی ک انگشتر مال اونه مهم است یا نه؟؟؟
    ممنون از راهنماییتون

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      بله بر عقیق یمنی مایل به زرد هم میتوان نوشت. برای حکاکی خاص بله مهم است.

  49. محمد حسین گفت:

    سلام خسته نباشید
    من انگشتر شرف الشمس دارم، حکاکی شده هم هست. حرز رو میتونم خودم بخونم؟؟

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      همان کافیست و لازم نیست حرزی بخوانید.

  50. ناشناس گفت:

    سلام من انگشتر عقیق زرد دارم چطوری بفرستم برا حکاکی سلام من را به امام رضا برسانید

    1. شرف آنلاین گفت:

      باسلام و احترام
      دعاگوی شما هستیم.
      متاسفانه در حال حاضر امکان این مورد را نداریم.

نظر دهید؛ ضمنا اغلب سوالات را در کمتر از چند ساعت پاسخ می دهیم.

پر کردن بخش 'ایمیل' اختیاری است.